Madman / Landy on line

User avatar
JoshJ
Patrolman
Patrolman
Posts: 982
Joined: 30 Nov 2013 16:16
Full Name: Joshua Joubert
Nickname: Joshua
Home Town: Centurion, Gauteng
Current 4x4: 94 GQ SGL-D
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 81 times
Been thanked: 95 times

Re: Madman / Landy on line

Post by JoshJ »

Dis leke hoog vir n konfensionele turbo.
Being alive is a Blessing!!

Regards,
Joshua
User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2479
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 189 times
Been thanked: 336 times

Re: Madman / Landy on line

Post by Michael »

Daai boost is redelik hoog vir daai groodte turbo, so ver ek weet het die 2.5's baie klein turbos
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
User avatar
ChristoSlang
Patrolman
Patrolman
Posts: 851
Joined: 07 Apr 2009 16:54
Full Name: Christo van Rensburg
Nickname: ChristoSlang
Home Town: Pretoria, ZA
Current 4x4: Nissan 4.2 GL Patrol
Home Language: Afrikaans
Location: Garsfontein, Pretoria
Has thanked: 17 times
Been thanked: 116 times

Re: Madman / Landy on line

Post by ChristoSlang »

My opinie is dat 1 bar heeltemal OK is op 'n diesel motor. Of dit hoog of laag is vit jou turbo sal jy kan uitvind deur Mnr. Google te vra.

Onthou dat diesels dikwels tot twee maal die kompressieverhoudings van 'n petrol engine het, dus is die con-rods, blok etc. daarvoor ontwerp. Ons outydse 4.2 motors loop teen iets oor die 22:1 kompressieverhouding!

EGT wat hoog is reflekteer meestal op diesels hoeveel van jou brandstof nie verbrand nie. Die mees algemene oorsaak van onverbrande diesel is te veel diesel, maar te min lug om dit te verbrand - sogenaamde "overfueling". Nog 'n maklike simptoom van over fueling is swart rook uit die skezors as die motor hard werk. Die ouens op die "Oz forum" skryf gereeld meer boost voor as 'n manier om jou EGTs laer te kry, en dit werk presies net so in die praktyk.

Chuck loop ook op 1 bar se boost. Sy EGT is lekker laag (so vlak 600 teen woeste bulte uit) omdat sy fueling mooi aangepas is vir die hoeveelheid boost.

Terloops - nog redes vir EGTs wat hoog raak is slegte injector sproeipatrone (dan ontbrand die diesel te stadig), verkeerde timing (as die ontsteking te laat plaasvind, is van die diesel nog besig om te ontbrand terwyl dit by die uitlaatkleppe uitgaan), verkeerde "crack pressure" op die injectors, ens. ens.
Christo (the snake man)
1998 4.2 GL Patrol (Chuck Norris)
2007 350Z twin-turbo coupe (Batmobile)
Image
Post Reply

Return to “13. Electrical & Electronics”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests