Patrol Pics



Madman / Landy on line

Re: Madman / Landy on line

Postby JoshJ » 27 Feb 2016 17:56

Dis leke hoog vir n konfensionele turbo.
Being alive is a Blessing!!

Regards,
Joshua
User avatar
JoshJ
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 1004
Joined: 30 Nov 2013 16:16
Has thanked: 76 times
Been thanked: 74 times
Full Name: Joshua Joubert
Nickname: Joshua
Home Town: Swakopmund Namibia
Current 4x4: 2003 Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans

Re: Madman / Landy on line

Postby Michael » 28 Feb 2016 05:44

Daai boost is redelik hoog vir daai groodte turbo, so ver ek weet het die 2.5's baie klein turbos
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
User avatar
Michael
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 2113
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 88 times
Been thanked: 176 times
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans

Re: Madman / Landy on line

Postby ChristoSlang » 02 Mar 2016 21:30

My opinie is dat 1 bar heeltemal OK is op 'n diesel motor. Of dit hoog of laag is vit jou turbo sal jy kan uitvind deur Mnr. Google te vra.

Onthou dat diesels dikwels tot twee maal die kompressieverhoudings van 'n petrol engine het, dus is die con-rods, blok etc. daarvoor ontwerp. Ons outydse 4.2 motors loop teen iets oor die 22:1 kompressieverhouding!

EGT wat hoog is reflekteer meestal op diesels hoeveel van jou brandstof nie verbrand nie. Die mees algemene oorsaak van onverbrande diesel is te veel diesel, maar te min lug om dit te verbrand - sogenaamde "overfueling". Nog 'n maklike simptoom van over fueling is swart rook uit die skezors as die motor hard werk. Die ouens op die "Oz forum" skryf gereeld meer boost voor as 'n manier om jou EGTs laer te kry, en dit werk presies net so in die praktyk.

Chuck loop ook op 1 bar se boost. Sy EGT is lekker laag (so vlak 600 teen woeste bulte uit) omdat sy fueling mooi aangepas is vir die hoeveelheid boost.

Terloops - nog redes vir EGTs wat hoog raak is slegte injector sproeipatrone (dan ontbrand die diesel te stadig), verkeerde timing (as die ontsteking te laat plaasvind, is van die diesel nog besig om te ontbrand terwyl dit by die uitlaatkleppe uitgaan), verkeerde "crack pressure" op die injectors, ens. ens.
Christo (the snake man)
1998 4.2 GL Patrol (Chuck Norris)
2007 350Z twin-turbo coupe (Batmobile)
Image
User avatar
ChristoSlang
Patrolman
Patrolman
 
Posts: 809
Joined: 07 Apr 2009 16:54
Location: Garsfontein, Pretoria
Has thanked: 4 times
Been thanked: 39 times
Full Name: Christo van Rensburg
Nickname: ChristoSlang
Home Town: Pretoria, ZA
Current 4x4: Nissan 4.2 GL Patrol
Home Language: Afrikaans

Previous

Return to 13. Electrical & Electronics

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron