My GQ idle te vinnig

Engines and Engine Systems
User avatar
Jules
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 1753
Joined: 08 Apr 2009 09:13
Full Name: Julius
Nickname: Jules
Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
Current 4x4: GQ Patrol
Home Language: AFR
Has thanked: 60 times
Been thanked: 28 times

My GQ idle te vinnig

Post by Jules » 23 Jul 2015 22:43

Bietjie hulp benodig

Ek het my lorrie laat diens 300 000km en het hom vannaand gaan haal hy idle erg erg vinnig wat kan moontlike oorsake wees ? Die mech het die P.C.V. filter ( hy sit in die airfilter housing ) skoon gemaak asook petrol filter vervang , as die kar koud is start hy glad nie tensy mens nou die choke uittrek en as hy warm is idle hy teen 1000 - 1100 rpm. Die petrol filter is egter nie die Nissan een nie , weet nie of dit n problem is nie

Enige raad sal verwelkom word

Shalom
Walk by FAITH not by sight
Patrol 1995 SGL
aka "Nomakanjani"
ProComp Extreme A/T 31x10.5R15
ARB Bullbar
OME, Frontrunner Roofrack
60L Snomaster Freezer/Fridge

User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 4971
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.2SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 190 times
Been thanked: 276 times

Re: My GQ idle te vinnig

Post by Peter Connan » 24 Jul 2015 05:58

Check eerste die timing.

Ek glo nie dis een van die filters se skuld nie.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.

User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 6623
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 505 times
Been thanked: 240 times

Re: My GQ idle te vinnig

Post by Tinus lotz » 24 Jul 2015 06:00

Kom ons wag vir die manne wat al gesukkel het met daai......druk die choke al die pad terug? ???

User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 4971
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.2SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 190 times
Been thanked: 276 times

Re: My GQ idle te vinnig

Post by Peter Connan » 24 Jul 2015 06:03

Tinus het 'n goeie punt: maak die lugfilter boks oop, en kyk dat die choke heeltemal oop maak (die butterfly moet regop staan sodat dit nie lug-vloei belemmer nie).
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.

User avatar
Jules
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 1753
Joined: 08 Apr 2009 09:13
Full Name: Julius
Nickname: Jules
Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
Current 4x4: GQ Patrol
Home Language: AFR
Has thanked: 60 times
Been thanked: 28 times

Re: My GQ idle te vinnig

Post by Jules » 24 Jul 2015 09:50

Moet die butterfly regop staan as die choke in die kar uitgetrek is ? Ek moes nooit in die verlede behalwe as dit vrek koud is die choke gebruik nie , nou kan ek nie die voertuig start as die choke nie uit is nie ?? Sakkie( mechanic ) het genoem dat hy ook sekere pypies vervang het wat naby perishable was en in die enjin bay regvoor bestuurder is daar blykbaar die Automatic Idling Control Valve wat hy vermoed die probleem gee. Die manual choke werk en die bottervlieg maak reg oop en toe . Kan dit dalk die vonkprop drade wees wat nou ewe skielik opgepak het ?

Shalom
Walk by FAITH not by sight
Patrol 1995 SGL
aka "Nomakanjani"
ProComp Extreme A/T 31x10.5R15
ARB Bullbar
OME, Frontrunner Roofrack
60L Snomaster Freezer/Fridge

User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 6623
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 505 times
Been thanked: 240 times

Re: My GQ idle te vinnig

Post by Tinus lotz » 24 Jul 2015 10:09

Nee jules jy sal hoor hy mis ect dink daai vacuum pypies kan dalk verkeerd terug wees of so iets .....met daai brandstof verbuik van jou moet mens nie naby daai carb karring nie...lol

User avatar
Herrie
Moderator
Posts: 3666
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 70 times
Been thanked: 83 times

Re: My GQ idle te vinnig

Post by Herrie » 24 Jul 2015 12:38

Ek wonder ook of die pype op die regte pleke terug gesit is.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX

User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 4971
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.2SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 190 times
Been thanked: 276 times

Re: My GQ idle te vinnig

Post by Peter Connan » 24 Jul 2015 14:00

Die automatic idle control valve behoort net te werk as die lugversorger aan is. Maar om te check of dit hy is, plug net een van sy pypies uit en sien of dit help. Myne is lankal ge-perish en ek kry nie ordentlikke pyp om dit mee te vervang nie.

As die vacuum pype verkeerd opgesit is kan dit groot gesukkel afgee. In die manual is daar 'n prentjie wat wys waar alles moet gaan.

butterfly moet regop staan as die choke ingedruk is, nie uitgetrek nie!
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.

User avatar
Jules
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 1753
Joined: 08 Apr 2009 09:13
Full Name: Julius
Nickname: Jules
Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
Current 4x4: GQ Patrol
Home Language: AFR
Has thanked: 60 times
Been thanked: 28 times

Re: My GQ idle te vinnig

Post by Jules » 24 Jul 2015 22:32

My GQ se AIC het net een pypie ???

Shalom
Walk by FAITH not by sight
Patrol 1995 SGL
aka "Nomakanjani"
ProComp Extreme A/T 31x10.5R15
ARB Bullbar
OME, Frontrunner Roofrack
60L Snomaster Freezer/Fridge

User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 4971
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.2SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 190 times
Been thanked: 276 times

Re: My GQ idle te vinnig

Post by Peter Connan » 25 Jul 2015 08:27

Is waar ja.

Maar ek bedoel al die pype, veral die tussen die vergasser en die altitude compensator. Maar ook die vacuum advance, en die wat air filter boks toe gaan.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.

Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests