Wat staan my te doen??
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
- bogeyman
- Senior Member
- Posts: 287
- Joined: 24 May 2011 11:14
- Full Name: Christo Boegman
- Nickname: Chris
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2005 4.8 GRX
'95 patrol 4.2 (now 4.5) sgx plus four 4.2 diesel p/u plus 3 safari workhorses. - Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
- Been thanked: 91 times
- Contact:
Re: Wat staan my te doen??
Johan,
Self doen is maklik.Draai die enjin todat die nok by die klep wat pla die verste weg van die "follower" is.
Draai dan die verstel skroef (14 en 17 sleutels) heeltemaal in. M a w tot by grootste gaping.
Maak seker dat die kontak area van die "follower" en "valve stem cap" asook die nok nie beskadig is nie.
Sit dan alles reg terug en stel die toleransie. Kyk sommer na al die ander kleppe sn ook.
Daar is baie maniere om die enjin te draai en kleppe te stel , maar my finnige manier is:
Wanneer die twee nokke van n silinder oorskakel van uitlaatklep na inlaatklep "rock " die kleppe.
Op die enjin werk 1 en 6 saam , 2 en 5 saam en 3 en 4 saam.
Wanneer 6 rock , stel 1. wanneer 1 rock , stel 6. dieselfde met 2/5 en 3/4.
Maak seker dat die twee nokke wat jy stel aan die teenoorgestelde kant van die nok is as jy dit stel.
Thinus,
2 stroke gaan nie werk nie.
Meeste vulstasies verskaf Valve Ease as n bymiddel wanneer hulle nie LRP het nie.
Self doen is maklik.Draai die enjin todat die nok by die klep wat pla die verste weg van die "follower" is.
Draai dan die verstel skroef (14 en 17 sleutels) heeltemaal in. M a w tot by grootste gaping.
Maak seker dat die kontak area van die "follower" en "valve stem cap" asook die nok nie beskadig is nie.
Sit dan alles reg terug en stel die toleransie. Kyk sommer na al die ander kleppe sn ook.
Daar is baie maniere om die enjin te draai en kleppe te stel , maar my finnige manier is:
Wanneer die twee nokke van n silinder oorskakel van uitlaatklep na inlaatklep "rock " die kleppe.
Op die enjin werk 1 en 6 saam , 2 en 5 saam en 3 en 4 saam.
Wanneer 6 rock , stel 1. wanneer 1 rock , stel 6. dieselfde met 2/5 en 3/4.
Maak seker dat die twee nokke wat jy stel aan die teenoorgestelde kant van die nok is as jy dit stel.
Thinus,
2 stroke gaan nie werk nie.
Meeste vulstasies verskaf Valve Ease as n bymiddel wanneer hulle nie LRP het nie.
-
- Full Member
- Posts: 40
- Joined: 04 Aug 2011 19:32
- Full Name: Brett Bignoux
- Nickname: Brett Bignoux
- Home Town: Heatonville
- Current 4x4: Datsun Safari Pick Up 1982 , Nissan Ruff , Yamaha Wolverine . Datsun Safari Wagon 1982
- Home Language: English
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
Re: Wat staan my te doen??
Hello Johan . Have you checked your cam shaft lobe is not worn off to one side ? The spring that holds the rocker onto the pivot , is it hooked in correctly ? Those L28 motors loose lots of power if their tappets are not set nicely ! Now do you know your L28 cam can be set for: torque , mid range , or top end ? (setting 1 , 2 , or 3 on the cam sprocket). Now I hope that helps you in some way . Cheers for now guys .
Can we get rid of STUPID DRIVERS before they kill us ?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests