1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol
-
- Newbie
- Posts: 4
- Joined: 16 Sep 2014 21:20
- Full Name: Niel
- Nickname: Fullcircle
- Home Town: George
- Current 4x4: Safari 2.8 S/W
Safari 2.8 Pick-up
Suzuki Vitara Swb
Volvo XC90 V8 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 7 times
1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol
Hi
Ek is al wyle op die forum, maar hierdie is my eerste "post"! Ek hou van die ouer modelle... het Safari bakkie wat werk esel is en seker een van die taaiste en betroubaarste bakkie wat kan kry! So loop ek toe Safari SW met 2.8 engine raak wat ek amper verniet gekry het.. Probleem engine moet oorgedoen word. Het toe die spulletjie laat uithaal. Kan engine oordoen vir rondom R10k. Dan is alles nuut.
Nou, my probleem... ek hoor by vriend van 4.2 petrol engine, wat ek toe basies verniet kry, moes net vervoer betaal. Nou sit ek met TB42 wat nog perfek is, en Safari 2.8 wat se engine uitgehaal is.
Vraag??? Kan die 4.2 engine in die safari ingebou word sonder te veel mods? Die belhousing sal verander moet word van die 2.8 std ratkas? Enige iemand wat al vantevore hierdie roete gegaan het se insette sal hoog waardeer word!
Ek is al wyle op die forum, maar hierdie is my eerste "post"! Ek hou van die ouer modelle... het Safari bakkie wat werk esel is en seker een van die taaiste en betroubaarste bakkie wat kan kry! So loop ek toe Safari SW met 2.8 engine raak wat ek amper verniet gekry het.. Probleem engine moet oorgedoen word. Het toe die spulletjie laat uithaal. Kan engine oordoen vir rondom R10k. Dan is alles nuut.
Nou, my probleem... ek hoor by vriend van 4.2 petrol engine, wat ek toe basies verniet kry, moes net vervoer betaal. Nou sit ek met TB42 wat nog perfek is, en Safari 2.8 wat se engine uitgehaal is.
Vraag??? Kan die 4.2 engine in die safari ingebou word sonder te veel mods? Die belhousing sal verander moet word van die 2.8 std ratkas? Enige iemand wat al vantevore hierdie roete gegaan het se insette sal hoog waardeer word!
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3453
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 155 times
- Contact:
Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol
Kontak vir Charles Duckitt [hy is ook op hierdie forum] -- Hy ken die Patrol se "geraamte uitleg" [die 4,8 se enjin en ratkas gaan omtrent sonder wysiging op die GQ .. soos hy met Skilpad gedoen het]
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 93 times
Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol
Ek hoop jy kry gou die inligting wat jy nodig het!
Ek het die manuals van die Safari en Patrol op 'n cd as jy dit nodig het.
Ek het die manuals van die Safari en Patrol op 'n cd as jy dit nodig het.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
-
- Senior Member
- Posts: 60
- Joined: 12 Oct 2009 14:05
- Full Name: Johan van Vuuren
- Nickname: Johan
- Home Town: Krugersdorp
- Current 4x4: Safari s/w
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 7 times
Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol
As jy die moeite wil doen met 'n enjin vervanging gaan die lexus v8 roete .bly weg van die 4.2 hulle is baie dors ,dit is hoekom jy daardie een verniet kan kry want hulle word vervang met lexus motors . vra maar vir Malcom van Coller of Theuan van Dyk
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol
Daai rd 28 is n regte motor hou hom net so.....lexus is vir sukkel .....hou hom soos nissan hom gemaak het ....
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6018
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1069 times
- Been thanked: 982 times
Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol
Iewers op hierdie forum is 'n draad oour iemand wat 'n 4.5 in 'n Safari ingebou het.
Dit was 'n moerse job. Hy moes die transfer case en een van die chassis cros-members skuif, propshafts laat oormaak en ek weet nie wat nog alles nie. En die 4.5 is baie eenders as die 4.2.
Hy het kort na die ombouing die kar verkoop (wat gewoonlik vir my se dit was nie 'n sukses nie) en baie geld verloor.
Maak liewer daai L28 reg.
Dit was 'n moerse job. Hy moes die transfer case en een van die chassis cros-members skuif, propshafts laat oormaak en ek weet nie wat nog alles nie. En die 4.5 is baie eenders as die 4.2.
Hy het kort na die ombouing die kar verkoop (wat gewoonlik vir my se dit was nie 'n sukses nie) en baie geld verloor.
Maak liewer daai L28 reg.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol
Jip die diff ratio tussen die low ref 4.2 en hi ref L28 werk nie ....wilkie het n lexus ingesit en toe weer L28 terug na die tyd ....daar is baie 2.8 engines en spares wat rond le kan nie te moeilik wees om uit te sort nie
-
- Patrolman 1000+
- Posts: 1402
- Joined: 24 Feb 2014 15:33
- Full Name: Errol Wilken
- Nickname: Wilkie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1999 4.5 GRX Nissan Patrol
2004 BMW 3.0D X5 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 92 times
Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol
as ek kan raad gee,,,maak die 2.8l reg en sit dit terug,
daar is altyd iets wat jou gaan byt met n conversion,groot enjin ,meer gewig op voorwiele,nou moet jy krag stuur opsit want jy sukkel om te draai ,en so groei die problem en kostes,dis net 1 gedagte,daar is baie sulke goeters wat onbeplan opduik
daai oorgeboude L28 gaan vir jou 20jaar se lekker kry gee
groete
daar is altyd iets wat jou gaan byt met n conversion,groot enjin ,meer gewig op voorwiele,nou moet jy krag stuur opsit want jy sukkel om te draai ,en so groei die problem en kostes,dis net 1 gedagte,daar is baie sulke goeters wat onbeplan opduik
daai oorgeboude L28 gaan vir jou 20jaar se lekker kry gee
groete
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 93 times
Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol
Ek is ook gelukkig met die L28 engin en sal dit ook in die nuwe Patrol Bakkie wil sit dat daar baie minder engin probleme sal wees.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- bogeyman
- Senior Member
- Posts: 287
- Joined: 24 May 2011 11:14
- Full Name: Christo Boegman
- Nickname: Chris
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2005 4.8 GRX
'95 patrol 4.2 (now 4.5) sgx plus four 4.2 diesel p/u plus 3 safari workhorses. - Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
- Been thanked: 91 times
- Contact:
Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol
Stem saam met die kommentaar hierbo.
Die grootste probleem is die ewenaar aspek wat n baie sterk 100km/h teen die 4.2 se maksimum toere sal gee.
Het nounet een van my Safari 2.8 masjiene volledig laat oorbou met boor , suiers , kleppe als nuut vir R15000.00. En hy loop soos n horlosie.
Verbeteringe op die 2.8 wat werk is :Effens warmer nokas met n 38 Weber vergasser en elekrtoniese vonkverdeler. N branch uitlaatpyp werk ook goed op die enjins.
N ander opsie is Nissan se RD28 diesel enjin , maar dan het jy n donkie.
Die grootste probleem is die ewenaar aspek wat n baie sterk 100km/h teen die 4.2 se maksimum toere sal gee.
Het nounet een van my Safari 2.8 masjiene volledig laat oorbou met boor , suiers , kleppe als nuut vir R15000.00. En hy loop soos n horlosie.
Verbeteringe op die 2.8 wat werk is :Effens warmer nokas met n 38 Weber vergasser en elekrtoniese vonkverdeler. N branch uitlaatpyp werk ook goed op die enjins.
N ander opsie is Nissan se RD28 diesel enjin , maar dan het jy n donkie.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests