Patrol Pics



1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol

Engines and Engine Systems

1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol

Postby Fullcircle » 01 Jul 2015 20:01

Hi
Ek is al wyle op die forum, maar hierdie is my eerste "post"! Ek hou van die ouer modelle... het Safari bakkie wat werk esel is en seker een van die taaiste en betroubaarste bakkie wat kan kry! So loop ek toe Safari SW met 2.8 engine raak wat ek amper verniet gekry het.. :surprised: Probleem engine moet oorgedoen word. Het toe die spulletjie laat uithaal. Kan engine oordoen vir rondom R10k. Dan is alles nuut.
Nou, my probleem... ek hoor by vriend van 4.2 petrol engine, wat ek toe basies verniet kry, moes net vervoer betaal. Nou sit ek met TB42 wat nog perfek is, en Safari 2.8 wat se engine uitgehaal is.
Vraag??? Kan die 4.2 engine in die safari ingebou word sonder te veel mods? Die belhousing sal verander moet word van die 2.8 std ratkas? Enige iemand wat al vantevore hierdie roete gegaan het se insette sal hoog waardeer word!
Fullcircle
Newbie
Newbie
 
Posts: 4
Joined: 16 Sep 2014 21:20
Has thanked: 7 times
Been thanked: 0 time
Full Name: Niel
Nickname: Fullcircle
Home Town: George
Current 4x4: Safari 2.8 S/W
Safari 2.8 Pick-up
Suzuki Vitara Swb
Volvo XC90 V8
Home Language: Afrikaans

Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol

Postby Kagiso II » 01 Jul 2015 22:47

Kontak vir Charles Duckitt [hy is ook op hierdie forum] -- Hy ken die Patrol se "geraamte uitleg" [die 4,8 se enjin en ratkas gaan omtrent sonder wysiging op die GQ .. soos hy met Skilpad gedoen het]
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 3343
Joined: 10 Jun 2009 16:58
Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
Has thanked: 168 times
Been thanked: 74 times
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS

Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol

Postby Herrie » 02 Jul 2015 06:55

Ek hoop jy kry gou die inligting wat jy nodig het!

Ek het die manuals van die Safari en Patrol op 'n cd as jy dit nodig het.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
User avatar
Herrie
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 3574
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Location: Kempton Park
Has thanked: 68 times
Been thanked: 75 times
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans

Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol

Postby firessafari » 02 Jul 2015 07:42

As jy die moeite wil doen met 'n enjin vervanging gaan die lexus v8 roete .bly weg van die 4.2 hulle is baie dors ,dit is hoekom jy daardie een verniet kan kry want hulle word vervang met lexus motors . vra maar vir Malcom van Coller of Theuan van Dyk
firessafari
Senior Member
Senior Member
 
Posts: 64
Joined: 12 Oct 2009 14:05
Has thanked: 0 time
Been thanked: 7 times
Full Name: Johan van Vuuren
Nickname: Johan
Home Town: Krugersdorp
Current 4x4: Safari s/w
Home Language: Afrikaans

Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol

Postby Tinus lotz » 02 Jul 2015 07:50

Daai rd 28 is n regte motor hou hom net so.....lexus is vir sukkel .....hou hom soos nissan hom gemaak het ....
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 6255
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Has thanked: 410 times
Been thanked: 206 times
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans

Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol

Postby Peter Connan » 02 Jul 2015 07:55

Iewers op hierdie forum is 'n draad oour iemand wat 'n 4.5 in 'n Safari ingebou het.

Dit was 'n moerse job. Hy moes die transfer case en een van die chassis cros-members skuif, propshafts laat oormaak en ek weet nie wat nog alles nie. En die 4.5 is baie eenders as die 4.2.

Hy het kort na die ombouing die kar verkoop (wat gewoonlik vir my se dit was nie 'n sukses nie) en baie geld verloor.

Maak liewer daai L28 reg.

:mytwocents:
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
User avatar
Peter Connan
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 4631
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Location: Kempton Park
Has thanked: 132 times
Been thanked: 186 times
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.2SGL
Home Language: Afrikaans

Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol

Postby Tinus lotz » 02 Jul 2015 08:02

Jip die diff ratio tussen die low ref 4.2 en hi ref L28 werk nie ....wilkie het n lexus ingesit en toe weer L28 terug na die tyd ....daar is baie 2.8 engines en spares wat rond le kan nie te moeilik wees om uit te sort nie :mytwocents:
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 6255
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Has thanked: 410 times
Been thanked: 206 times
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans

Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol

Postby Wilkie » 02 Jul 2015 09:32

as ek kan raad gee,,,maak die 2.8l reg en sit dit terug,
daar is altyd iets wat jou gaan byt met n conversion,groot enjin ,meer gewig op voorwiele,nou moet jy krag stuur opsit want jy sukkel om te draai ,en so groei die problem en kostes,dis net 1 gedagte,daar is baie sulke goeters wat onbeplan opduik
daai oorgeboude L28 gaan vir jou 20jaar se lekker kry gee
groete :dogrun:
Wilkie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 1167
Joined: 24 Feb 2014 15:33
Has thanked: 42 times
Been thanked: 68 times
Full Name: Errol Wilken
Nickname: Wilkie
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 1999 4.5 GRX Nissan Patrol
Rebuilding Nissan safari ldv
2004 BMW 3.0D X5
Home Language: Afrikaans

Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol

Postby Herrie » 02 Jul 2015 12:26

Ek is ook gelukkig met die L28 engin en sal dit ook in die nuwe Patrol Bakkie wil sit dat daar baie minder engin probleme sal wees.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
User avatar
Herrie
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 3574
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Location: Kempton Park
Has thanked: 68 times
Been thanked: 75 times
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans

Re: 1984 Safari 2.8 Modifikasie na 4.2 petrol

Postby bogeyman » 02 Jul 2015 13:38

Stem saam met die kommentaar hierbo.
Die grootste probleem is die ewenaar aspek wat n baie sterk 100km/h teen die 4.2 se maksimum toere sal gee.

Het nounet een van my Safari 2.8 masjiene volledig laat oorbou met boor , suiers , kleppe als nuut vir R15000.00. En hy loop soos n horlosie.

Verbeteringe op die 2.8 wat werk is :Effens warmer nokas met n 38 Weber vergasser en elekrtoniese vonkverdeler. N branch uitlaatpyp werk ook goed op die enjins.

N ander opsie is Nissan se RD28 diesel enjin , maar dan het jy n donkie.
User avatar
bogeyman
Senior Member
Senior Member
 
Posts: 277
Joined: 24 May 2011 11:14
Location: Pretoria
Has thanked: 0 time
Been thanked: 40 times
Full Name: Christo Boegman
Nickname: Chris
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 2005 4.8 GRX
'95 patrol 4.2 (now 4.5) sgx also two 2005 4.2 diesel p/u also 3 safari workhorses.
Home Language: Afrikaans

Next

Return to 09. Engines

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest