GQ oil change en sparkplugs

Please tell us about your DIY projects, tips and tricks
Post Reply
User avatar
Jules
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 1641
Joined: 08 Apr 2009 09:13
Full Name: Julius
Nickname: Jules
Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
Current 4x4: Pathfinder
GQ Patrol
Home Language: AFR
Has thanked: 94 times
Been thanked: 75 times

GQ oil change en sparkplugs

Post by Jules »

Hello allemal

Het mens n spesiale tool nodig om n oliefilter mee lostemaak,moet mens die lorrie vir n rukkie laat luier sodat die olie makliker uitkom? soos ek verstaan is die gap op die sparkplugs so n bankkaart dikte. Ek neem aan om die sparkplugs te verwyder het mens n spesiale tool nodig ? hoe styf draai mens die sprkplug weer vas wanneer jy die nuwe een insit .

Sorry al die vrae maar die beancounter wil nou ook die die basic mechanic goed op sy lorrie doen :woo:

Shalom
Walk by FAITH not by sight
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6005
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1065 times
Been thanked: 983 times

Re: GQ oil change en sparkplugs

Post by Peter Connan »

Jules, dit hang af hoe vas die vorige ou die filter vasgedraai het, maar as jy nie 'n spesiale tool wil koop nie (daar is verskeie op die mark), kan jy 'n groot skroewedraaier deurslaan. As jy liewer 'n tool wil koop, kry een van die wat 'n band of ketting het wat reg rondom gaan.
Onthou as jy die nuwe een opsit, om sy seel met nuwe olie te smeer.

Loop die kar eers warm voor jy die olie tap. Ek stel voor jy koop vir jou 'n "sumpie". Dis 'n spesiale drein-bak wat die job heelwat skoner maak.

Om die plug gaps te stel, kry vir jou 'n stel "feeler gauges". I kaart is nie goed genoeg nie, hulle moet almal presies dieselfde wees (dit is meer belangrik as die presiese verstelling). Ouens stry oor die regte gap, maar ek glo 0.9mm is 'n goeie gemiddeld. Jy het 'n groot plug-spanner nodig (daar is twee grotes). Dit kom in meeste socket-stelle.

Daar is 'n torque in die manual, maar as jy nie 'n spanner het nie, draai jy hom tot hy vinger-vas is, en dan nog 'n halwe draai vir nuwe plugs of 'n kwart draai vir plugs wat al in was.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Post Reply

Return to “21. DIY Projects”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests