Fuel Pump Replacement
- jwilkinson
- Full Member
- Posts: 43
- Joined: 15 Aug 2011 19:33
- Full Name: Jacques Wilkinson
- Nickname: jwilkinson
- Home Town: Kraaifontein
- Current 4x4: 1998 Patrol 4500 GL
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Fuel Pump Replacement
Hi All
I am suspecting that the fuel pump on my 98 4.5 is busy acting up so I was hoping you guys could help me with 2 questions
1. Is there an affordable aftermarket pump that can be bought from a local Midas or the likes? If so any recommendations and ballpark price tags?
2. Is this a DIY job and is any other adjustments that needs to be done once the replacement part has been fitted?
Thanks in advance
Jacques
I am suspecting that the fuel pump on my 98 4.5 is busy acting up so I was hoping you guys could help me with 2 questions
1. Is there an affordable aftermarket pump that can be bought from a local Midas or the likes? If so any recommendations and ballpark price tags?
2. Is this a DIY job and is any other adjustments that needs to be done once the replacement part has been fitted?
Thanks in advance
Jacques
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3453
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 155 times
- Contact:
Re: Fuel Pump Replacement
HERRIE op Safari [Oom Kobus] had somne issues with his Patrol's pump .. AND he found a solution .. Wait for his reply :idea:
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Marino4x4
- Patrolman
- Posts: 520
- Joined: 19 Oct 2011 12:15
- Full Name: Marinus Potgieter
- Nickname: Marino4x4
- Home Town: Bloemfontein
- Current 4x4: Nissan Patrol
- Home Language: Afrikaans
- Location: Bloemfontein
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 84 times
Re: Fuel Pump Replacement
Hi Jacques
Hier is n post oor wat ek gedoen het en waar ek n pomp gekry het. Daar is ander manne wat ook hulle ervaring hier ge-post het. Daar is meer onlangs deur IanT n post geplaas.
http://patrol4x4.co.za/viewtopic.php?f= ... etrol+pomp
Die vervanging van die petrol pomp op die 4.5 maak n groot verskil. Dit is blykbaar n fabrieks ding met die 4.5 Patrol en Cruiser. Die pomp moet 3.5Bar kan lewer. Midas verkoop n Bosch produk waar van ek weet. Ek het n pomp in Bloem gekry wat soos n handskoen pas in die plek van die pomp wat ek uit gehaal het. Dit was R450 as ek reg onthou.
Ek het dit self gedoen. Ek weet van die ander manne het dit by n ou in Pretoria laat doen (Graham 012 6513447 083 417 7503). Ek het sommer my tenk uitgehaal en skoon gemaak ook. Ek was verbaas oor hoe vuil n tenk kan raak binne. As jy dit self wil doen kan ek vir jou die stappe post. Dit is redelik eenvoudig.
Ruil die pomp, jy sal nie verkeerd gaan nie.
Hier is n post oor wat ek gedoen het en waar ek n pomp gekry het. Daar is ander manne wat ook hulle ervaring hier ge-post het. Daar is meer onlangs deur IanT n post geplaas.
http://patrol4x4.co.za/viewtopic.php?f= ... etrol+pomp
Die vervanging van die petrol pomp op die 4.5 maak n groot verskil. Dit is blykbaar n fabrieks ding met die 4.5 Patrol en Cruiser. Die pomp moet 3.5Bar kan lewer. Midas verkoop n Bosch produk waar van ek weet. Ek het n pomp in Bloem gekry wat soos n handskoen pas in die plek van die pomp wat ek uit gehaal het. Dit was R450 as ek reg onthou.
Ek het dit self gedoen. Ek weet van die ander manne het dit by n ou in Pretoria laat doen (Graham 012 6513447 083 417 7503). Ek het sommer my tenk uitgehaal en skoon gemaak ook. Ek was verbaas oor hoe vuil n tenk kan raak binne. As jy dit self wil doen kan ek vir jou die stappe post. Dit is redelik eenvoudig.
Ruil die pomp, jy sal nie verkeerd gaan nie.
- jwilkinson
- Full Member
- Posts: 43
- Joined: 15 Aug 2011 19:33
- Full Name: Jacques Wilkinson
- Nickname: jwilkinson
- Home Town: Kraaifontein
- Current 4x4: 1998 Patrol 4500 GL
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Re: Fuel Pump Replacement
Hi Marino4x4
Ek het na so bietjie krap van die posts opgespoor en ek sien daar was verwys na die SD43070 pomp. Ek kan een by my Autozone optel vir so R400. As jy so paar pointers my kant toe kan stuur sal ek dit baie waardeer. Daar is glo toegang tot die pomp van bo af? Ek neem aan ek sal die mat moet lig daarvoor?
Hoor graag van jou.
Jacques
Ek het na so bietjie krap van die posts opgespoor en ek sien daar was verwys na die SD43070 pomp. Ek kan een by my Autozone optel vir so R400. As jy so paar pointers my kant toe kan stuur sal ek dit baie waardeer. Daar is glo toegang tot die pomp van bo af? Ek neem aan ek sal die mat moet lig daarvoor?
Hoor graag van jou.
Jacques
- jwilkinson
- Full Member
- Posts: 43
- Joined: 15 Aug 2011 19:33
- Full Name: Jacques Wilkinson
- Nickname: jwilkinson
- Home Town: Kraaifontein
- Current 4x4: 1998 Patrol 4500 GL
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Re: Fuel Pump Replacement
Ok. Lyk my Autozone het nie die SD filter gehad nie maar dit gecrossreferance na n FEMO FPE080. Het iemand al hiermee gewerk?
- Marino4x4
- Patrolman
- Posts: 520
- Joined: 19 Oct 2011 12:15
- Full Name: Marinus Potgieter
- Nickname: Marino4x4
- Home Town: Bloemfontein
- Current 4x4: Nissan Patrol
- Home Language: Afrikaans
- Location: Bloemfontein
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 84 times
Re: Fuel Pump Replacement
Hi Jacques
Ek hoop ek onthou alles:
1. As jy die agterste deure oopmaak is daar n plastiek strip op die vloer van die laairuim. Maak dit los. Dit is plastiek buitjies/skroefies. Dit kan dalk n bietjie van n sukkel wees. Plastiek en skroefdraad is nie maatjies nie. Ek dink daar is 6-8 van hulle.
2. Maak die cargo holds los wat op die vloer vasmaak. Dit is n staalskroef wat met n nr10 spanner of n redelike Phillips (Ster skroewedraaier) losgemaak kan word.
3. Die vloer behoort nou opgelig kan word.
4. Maak jou petrol prop oop op al twéé die petroltenks. Anders druk die druk in die tenk al jou petrol uit en dit le op die vloer.
5. As doe mat op is, sal jy n vierkantige plaatjie aan die regterkant sien op die vloer. Die is met 4 skroewe vas. Maak hulle los en verwyder die plaat.
6. Jy sal nou pypies sien wat bo op die petrol tenk ingaan en 8 boutjies sien wat jy kan losdraai om die petrol pomp en fuel level sensor unit te verwyder.
7. Maak die pypies los. Maak net seker jy weet watter een is watter een. Een neem die petrol na die enjin, die ander een is die een wat die petrol van die enjin af bring. Maak ook die elektriese konneksie los bo op die pomp.
8. As die pypies los is, kan jy die pomp/sensor unit verwyder. (Jy sal hom dalk bietjie moet maneuver om dit uit die tenk te kry)
9. Daar is n raampie oor die pomp. Verwyder die filter onder aan die pomp. Maak die plastiek raampie oor die pomp los. Jy sal dan die skroewe wat die elektriese drade vashou kan verwyder.
10. Ek moes die gaatjie bietjie groter boor aan die eenkant van die elektriese drade. Die ou pomp het met skroewe vasgemaak, die SD pomp maak met boutjies van verskillende grote vas.
11. Ek het sommer partly steel gevat om die konneksies te seel. Dit is petrol vas en gee mens net sekerheid.
12. Doen nou al die stappe agteruit om dit weer aan mekaar te sit.
Dit klink dalk soos groot werk, maar dit is so 30 min se werk.
Sterkte.
Ek hoop ek onthou alles:
1. As jy die agterste deure oopmaak is daar n plastiek strip op die vloer van die laairuim. Maak dit los. Dit is plastiek buitjies/skroefies. Dit kan dalk n bietjie van n sukkel wees. Plastiek en skroefdraad is nie maatjies nie. Ek dink daar is 6-8 van hulle.
2. Maak die cargo holds los wat op die vloer vasmaak. Dit is n staalskroef wat met n nr10 spanner of n redelike Phillips (Ster skroewedraaier) losgemaak kan word.
3. Die vloer behoort nou opgelig kan word.
4. Maak jou petrol prop oop op al twéé die petroltenks. Anders druk die druk in die tenk al jou petrol uit en dit le op die vloer.
5. As doe mat op is, sal jy n vierkantige plaatjie aan die regterkant sien op die vloer. Die is met 4 skroewe vas. Maak hulle los en verwyder die plaat.
6. Jy sal nou pypies sien wat bo op die petrol tenk ingaan en 8 boutjies sien wat jy kan losdraai om die petrol pomp en fuel level sensor unit te verwyder.
7. Maak die pypies los. Maak net seker jy weet watter een is watter een. Een neem die petrol na die enjin, die ander een is die een wat die petrol van die enjin af bring. Maak ook die elektriese konneksie los bo op die pomp.
8. As die pypies los is, kan jy die pomp/sensor unit verwyder. (Jy sal hom dalk bietjie moet maneuver om dit uit die tenk te kry)
9. Daar is n raampie oor die pomp. Verwyder die filter onder aan die pomp. Maak die plastiek raampie oor die pomp los. Jy sal dan die skroewe wat die elektriese drade vashou kan verwyder.
10. Ek moes die gaatjie bietjie groter boor aan die eenkant van die elektriese drade. Die ou pomp het met skroewe vasgemaak, die SD pomp maak met boutjies van verskillende grote vas.
11. Ek het sommer partly steel gevat om die konneksies te seel. Dit is petrol vas en gee mens net sekerheid.
12. Doen nou al die stappe agteruit om dit weer aan mekaar te sit.
Dit klink dalk soos groot werk, maar dit is so 30 min se werk.
Sterkte.
- jwilkinson
- Full Member
- Posts: 43
- Joined: 15 Aug 2011 19:33
- Full Name: Jacques Wilkinson
- Nickname: jwilkinson
- Home Town: Kraaifontein
- Current 4x4: 1998 Patrol 4500 GL
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Re: Fuel Pump Replacement
My pomp wat ek gekry het ly identies soos die wat op die prente is wat jule verskaf het. Ek het nou my pomp uitgekry maar dit is aansienlik kleiner fisies as die wat ek gekry het en die krag koppeling is met n plug nie sulke aparte pole nie??????
Nou wat gemaak? Customise ek nou maar die storie om te pas? Lengte is dieslfe alhoewel ek sal nie die plastiek raampie kan gebruik nie. Ek sal ook die krag proppie moet knip om aparte konneksies op te sit.
Nou wat gemaak? Customise ek nou maar die storie om te pas? Lengte is dieslfe alhoewel ek sal nie die plastiek raampie kan gebruik nie. Ek sal ook die krag proppie moet knip om aparte konneksies op te sit.
- SJBS
- Full Member
- Posts: 34
- Joined: 10 Feb 2013 09:44
- Full Name: Steve Barnard
- Nickname: Steve
- Home Town: Ellisras
- Current 4x4: 99 Trol 4500 GRX
Range Rover
Terrano - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
Re: Fuel Pump Replacement
Tip:
Before replacing the fuel pump, replace the fuel filter first. I did it the other way round just to find the filter was the biggest culprit...
See
Lesson regarding pump vs filter replacement
The "VW" 4 bar replacement I used didn't have plugs, but did have another type of connection - ie lugs were not threaded like the orginal, and I had to add some nuts to fix the wires.
Good luck
Before replacing the fuel pump, replace the fuel filter first. I did it the other way round just to find the filter was the biggest culprit...
See
Lesson regarding pump vs filter replacement
The "VW" 4 bar replacement I used didn't have plugs, but did have another type of connection - ie lugs were not threaded like the orginal, and I had to add some nuts to fix the wires.
Good luck
- jwilkinson
- Full Member
- Posts: 43
- Joined: 15 Aug 2011 19:33
- Full Name: Jacques Wilkinson
- Nickname: jwilkinson
- Home Town: Kraaifontein
- Current 4x4: 1998 Patrol 4500 GL
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Re: Fuel Pump Replacement
Prior to this I have replaced the Fuel filter. Cleaned the Airflow sensor and had it on the dyno which improved the situation a bit just to return again not too long after.
I decided to go ahead with snipping cables and the rest last night as the pump I found was an aftermarket (Walbro GSS250) already along with the power connectors that was soldered on. I got it installed back into the car and so far results are looking promising although I have not taken her for a proper drive to get a real idea. Some before and after pics.
Thanks to everyones input. This forum absolutely rocks. I have saved many moola in terms of suggestions on how to repair something or finding alternative replacement parts thanks to you guys.
Cheers
I decided to go ahead with snipping cables and the rest last night as the pump I found was an aftermarket (Walbro GSS250) already along with the power connectors that was soldered on. I got it installed back into the car and so far results are looking promising although I have not taken her for a proper drive to get a real idea. Some before and after pics.
Thanks to everyones input. This forum absolutely rocks. I have saved many moola in terms of suggestions on how to repair something or finding alternative replacement parts thanks to you guys.
Cheers
- SCUBA Patrol
- Senior Member
- Posts: 412
- Joined: 08 Apr 2009 11:15
- Full Name: Phillip Jacobs
- Nickname: Phillip
- Home Town: Cape Town (Stellenbosch)
- Current 4x4: Patrol 2006 3l diesel(die eerste Voetspore een)
- Home Language: Afrikaans
- Location: Cape Town, Stellenbosch (Paradyskloof)
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 32 times
Re: Fuel Pump Replacement
If the top pic is the "before" and the bottom pic the "after", that pump was replaced previously. Top pick shows "screw" hose clamps not used by the manufacturers as OME. Maybe the pump pressure is thus not sufficient for the big motor?
Phillip
2006 3l with MADMAN
2006 3l with MADMAN
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 49 guests