Idiotic design feature

Showcase your baby
User avatar
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3452
Joined: 10 Jun 2009 16:58
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
Has thanked: 299 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Idiotic design feature

Post by Kagiso II »

Ek het hirri op Kampvuur ook geplaas

Ek onthou n keer toe ons by Kalli Se Gat n NISSAN dag gehad het -- een van die lee se Patrol het self toegesluit met haar sleutels binne in di ekar -- GELUKKIG het ek n 'tire-lever' gehad maar ek moes haar agterruit breek om daai sleutels by te kom ..

As dit kom by die deure wil ek daai *(*&^&%#@ Japsnees wat vir die Nissan Patrol en die Toyota Prado n ding ingesit het wat na n tyd [al staan die kar STIL] die frekkense deure sluit -- en dit op n 4x4.

Jy is in die midedel van die Savuti - jy sluit die deure oop met die 'remote" en jy haal die kleinkind uit sy stoeltjie - jy maak net die agterdeur oop - jy het altwee hande nodig - jou p/t broek of t-sjirt het nie sakke nie -- jy sit die sleutel op die sitplek neer en haal vir kleinman uit - ingedagte stoot jy die deur toe en vat vir kleinman onder die boom by sy speelgoed -- agter jou KAKKLAKK - sluit n *(&*^%$@# Japanese mouster homself -- jou sleutels bimnne in die kar [en jou spaar is tuis in die kluis .. 2000 kilometer weg.

WAT de (*(&%^$r doen jy?
dis 42 grade.
Al jou en die kind se kos en water is BINNE in die kar.
Al jou gereedskap is binne in die kar -- daar is nie f*(*&^$ klippe nie [dis die SAVUTI [of Kalahari]
Jou ruite is versterk met daai "anti hi-djek plak goeters

Jy VREK daar in die wildernis omdat n kortsigtige paranoiise dom *&^$@ n funksie aan n 4x4 gsit het wat GEEN sin maak nie

So-ja, nou het k LEKKER gal afgegaan -- ik gaan sommer hirri koppi en pyst inni Tyotta en Datsun foprums ook EN daai MD's CC met die tirade

[Die suzuki Jimney SLUIT as jy die knoppi indruk - en sl;uit oop as jy die knoppie uittrek .. ons is nie idjits nie -- mens kan SELF jou eie kar toe en oopsluit - ek het NIE nodig dat n *^#$ ding self sluit en my in groeter lewensgevaar laat, nie
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
Herrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2999
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 55 times
Been thanked: 93 times

Re: Idiotic design feature

Post by Herrie »

Al wanner dit met my Patrol gebeur het is as ek die deure oopsluit en net die regter passesiers deur oopmaak wat nie die daklig aansit nie dan sluit die deure na 'n paar minute.

Toe ek die dak ligte afgeskakel het sodat hulle nooit aankom nie dan sluit die deure al maak dit nie saak watter deur oopgemaak was nie.

Dis hoekom ek nou sekker maak dat die dakligte aangaan as ek die deure oopmaak sodat die deure nie automaties sluit nie.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
User avatar
Bruin Beer
Senior Member
Senior Member
Posts: 312
Joined: 15 May 2012 19:49
Full Name: Riaan Delport
Nickname: Rooian
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Nissan Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 6 times
Been thanked: 21 times

Re: Idiotic design feature

Post by Bruin Beer »

Die stealers het my ook gereken my 2005 4.8 het hom self gesluit terwyl hy by die diff plek was om 'n seel te vervang as deel van my pre-delivary van die twedehandse aankoop.
Ek was oortuig hulle gebruik die verskoning om tyd te koop.
Jou werklik waar toe doen die monster dit werklik in my erf. Gelukkig kon ek die spaar gaan haal uit die kluis en die trol weer oop kry.
Ek is/was ooruig daar is 'n elektroniese fout sodat die sentrale sluit nie sien dat 'n deur oop gemaak was nie.
Nou maak ek seker ek rol die venster af of ek het die sleutel in hand.
Ek gaan tog bietjie Herrie se insette gebruik en bepaal of dieselfde in my geval geld.
Ek gaan maar Tabbies se voorbeeld vold en 'n sleutel laat sny wat ek aan die buite kant kan versteek vir daardie 'slegte' plek van toe sluit.
Dan kan ek nie gepla wees of die alarm skree as ek die deur met die sleutel oop maak in plaas van die remote.
Bruin Beer
Clem
Patrolman
Patrolman
Posts: 902
Joined: 19 Jun 2013 15:16
Full Name: Clem Daniel
Nickname: Clem
Home Town: Johannesburg
Current 4x4: Patrol 4.8
Home Language: English
Has thanked: 35 times
Been thanked: 37 times

Re: Idiotic design feature

Post by Clem »

Do what I have always done: have a plain metal non-electronic copy of your key cut. Then you cable tie it to a hidden place on the chassis where only you know where it is. Then in an emergency you can get it off and open the door. It's saved my bacon on a few occasions.
User avatar
Chris Skinner
Patrolman
Patrolman
Posts: 852
Joined: 26 Nov 2009 12:58
Full Name: Chris Skinner
Nickname: Chris
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan Patrol 4,8 GRX 2005
Home Language: English
Has thanked: 10 times
Been thanked: 53 times

Re: Idiotic design feature

Post by Chris Skinner »

My 4.8 has never inadvertently locked itself, but if that is even a remote possibility then I will defiantely do somthing like Clem suggests. I dont want this happenning when on the beach in Moz!
Is there any way to check, and under exactly what conditions - to see if the car will lock, ie what is the actual criteria to be met before this self locking takes place - does anyone know exactly?? :think:
User avatar
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3452
Joined: 10 Jun 2009 16:58
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
Has thanked: 299 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Idiotic design feature

Post by Kagiso II »

Chris - With Agarob [and now the Prado] You unlock with the 'remote' -- the open any other door but the drivers door -- now, with the idiot Tyotta -- if you close the other door or NOT -- it still locks itself .

If one KNOWS that it does that - then you can have a duplicate handy -- but many people only find it out wayyy out in the nowhere of Africa :confused:

WHAT were they thinking when they thought up this &^&%^#!@ idea ???
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
Bekker
Senior Member
Senior Member
Posts: 50
Joined: 14 Jul 2012 19:57
Full Name: Bekker van Niekerk
Nickname: Bekker
Home Town: Wellington Westren Cape
Current 4x4: None
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 2 times

Re: Idiotic design feature

Post by Bekker »

Same happened to me twice .First time the spare was available , the second time I could use the hidden copy to unlock.
Regards
Bekker van Niekerk
0828017117
bekker@paarlrek.co.za
User avatar
tour de frans
Patrolman
Patrolman
Posts: 797
Joined: 03 May 2009 19:48
Been thanked: 21 times

Re: Idiotic design feature

Post by tour de frans »

Dis n pes so self toesluit kar.
Oom Mac soos jy se. Indien n mens die kar oopsluit met die remote en jy maak enige deur oop behalwe die drywers deur, sal hy sluit sodra jy die deur toemaak.
Ek weet ook nie hoekom die goed so gemaak is nie. Ek het die gewoonte aangeleer om altyd my drywers deur eers oop te maak.
Dit lyk seker snaaks vir ander mense as ek my kar oopsluit met die remote en eerste die drywers deur oop en onmiddelik toemaak, dan stap na die ander deur waar ek wou wees.
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy

Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6005
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1065 times
Been thanked: 983 times

Re: Idiotic design feature

Post by Peter Connan »

My very first trip with the Patrol. Early morning. Everything is loaded, except the family. Engine is running to warm up and get the heater going. Car is locked with keys inside. House is locked, with keys inside the car...

Nowadays, I always make sure the spare keys are in my wife's handbag.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Philip
Full Member
Full Member
Posts: 29
Joined: 24 Apr 2013 21:14
Full Name: Philip Erasmus
Nickname: Philip
Home Town: Durbanville
Current 4x4: Toyota Fortuner 3.0D4D
Nissan Patrol 4.2D
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 1 time

Re: Idiotic design feature

Post by Philip »

Met die lees hiervan kry ek omtrent koue rillings as ek net dink aan die situasies waarin n mens kan beland.
My Trol (1996) se meeste electrics is verwyder met die omsakeling van petrol na diesel maar nou twyfel ek ook synde die sentrale sluiting steeds werk ?????
Gaan beslis seker maak.
Baie dankie vir die waarskuwing.
Post Reply

Return to “08a. Your Patrol”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests