Best A/T tyre size for 4.8 GRX

Nissan Patrol Reference Library. Reference Information, both general and technical
NISMOnator
Senior Member
Senior Member
Posts: 327
Joined: 01 Apr 2012 14:44
Full Name: Jacques Strauss
Nickname: NISMOnator
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 2007 Nissan Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: VALHALLA
Has thanked: 19 times
Been thanked: 3 times

Best A/T tyre size for 4.8 GRX

Post by NISMOnator »

Hi Almal,

Ek begin nou rond shop vir A/T om op ons Patrollie aka GRIZZLY te sit? Huidige bande se grootte is 275/65R17. Sover ek kan onthou moet ek 285 gaan maar moet die res van die syfers dieselfde bly. :helpsign:

Dankie
God follows me where I tread.....

2007 Nissan Patrol 4.8 GRX = GRIZZLY!!!
User avatar
David
Patrolman
Patrolman
Posts: 723
Joined: 17 Dec 2009 12:42
Full Name: David Prinsloo
Nickname: David
Home Town: Stellenbosch
Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: Stellenbosch
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times

Re: Best A/T tyre size for 4.8 GRX

Post by David »

285/70/17

285 is die breedte
70 is die profiel/hoogte en is 70% van die breedte
17 is jou rim

:thumbup:
2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel

Stop Rhino Poaching Supporter!
NISMOnator
Senior Member
Senior Member
Posts: 327
Joined: 01 Apr 2012 14:44
Full Name: Jacques Strauss
Nickname: NISMOnator
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 2007 Nissan Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: VALHALLA
Has thanked: 19 times
Been thanked: 3 times

Re: Best A/T tyre size for 4.8 GRX

Post by NISMOnator »

Hahahaha, Ja dankie David, weet dit darem wil net seker maak wat die syfers moet wees.

Groete :thumbup:
God follows me where I tread.....

2007 Nissan Patrol 4.8 GRX = GRIZZLY!!!
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Best A/T tyre size for 4.8 GRX

Post by Peter Connan »

285/70R17 is omtrent 33". Persoonlik dink ek dis die regte grote vir 'n 4.8, maar jy sal bietjie versnelling opdok.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7579
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 800 times
Been thanked: 549 times

Re: Best A/T tyre size for 4.8 GRX

Post by Tinus lotz »

sit muds op ga groot !!!!vra vir jorrie !!ek het 33 km2 op myne baie happy sal nie weer at op sit nie :mytwocents:
User avatar
Jorrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2184
Joined: 21 Jun 2011 18:55
Full Name: Jacobus Jordaan
Nickname: Jorrie
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60
Home Language: English/Afrikaans
Location: Pretoria
Has thanked: 184 times
Been thanked: 165 times

Re: Best A/T tyre size for 4.8 GRX

Post by Jorrie »

NISMOnator wrote:Hi Almal,

Ek begin nou rond shop vir A/T om op ons Patrollie aka GRIZZLY te sit? Huidige bande se grootte is 275/65R17. Sover ek kan onthou moet ek 285 gaan maar moet die res van die syfers dieselfde bly. :helpsign:

Dankie
Siende dat Tinus my naam genoem het, hier is my idees.

Ek dink dit hang heeltemal af van hoe jy jou Trollie wil gebruik.

Met kleiner 265/70/R16 AT bande gaan jy stiller bande, beter padhouvermoe, beter natpad hanteering, beter versnelling en beter brandstof verbuik kry, maar hulle is nie so goed in die rowwe terrein nie en jou speedo gaan omtrent 12% uit wees.

Ek het onlangs van 265/70/R16 ATs na 285/70/R16 MT bande verander. Nou het ek awesome rowwe terrein performance, swakker brandstof verbruik, raserige bande op teerpad, swakker natpad hantering, swakker rem vermoee, swakker versnelling, maar my speedo is binne 1% akkuraat. Natuurlik is daar ook die image wat saam met die MTs gaan, maar dit is nie werklik belangrik nie.

Afhangende van die be-oogde toepassing is dit nie noodwendig better om vir die wyer bande te gaan nie. In party aanwendigs is smaaler bande beter.

As jy my vra, ek gaan nie my MTs vir ATs verruil nie, maar dit bly 'n persoonlike keuse wat moet strook met jou eie toepassing en voorkeure.

As jy meer op teer as op rowwe terrein gaan ry, is die ATs tien teen een die beste. Vir die 4.8 Patrol is die 285s dalk 'n beter opsie. Onthou daai 4.8 trek soos 'n stoomtrein en het goeie bande nodig.

Ten opsigte van koste gaan jy tien teen een uitvind dat die ATs duurder as die MTs is afhangende van die maak van die bande. Dit is wat ek ondervind het.

Daar is 'n bekende op die gebied, en as ek reg onthou is sy naam Johan (Tyres) Viljoen, vra sy advies. Ek is nie seker van sy van nie, maar hy het 'n goeie reputasie. Kontak hom en vra vir hom sy opinie.

Bogenoemde is my persoonlike opinie en ek hoop my inset is van nut. Toets dit maar eerder teen ander slimmer manne se idees voordat julle 'n besluit maak.

Tinus Lotz kan jou na 'n goeie bande handelaar verwys.

Groete :salute:
Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7579
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 800 times
Been thanked: 549 times

Re: Best A/T tyre size for 4.8 GRX

Post by Tinus lotz »

Jorrie
Ek stem met wat jy se. My km2 bande plak def beter as die at bf s wat ek op gehad het
Ek dink as mens die persentasie wat die speedo meer akuraat is bytel gaan dit ma bittermin verskil op brandstof maak.
Vir my is die 3 ply sidewall baie belangrik . SST of km2 goodyear se sidewalls is sterk
Die padgeraas pla my nie veral op patrol tot op 160km nie n probleem nie .ek sal nie groter as 33 gaan nie .
Dit gee jou meer flowtasion en vastap as jy ofroad gaan en daai 285 70 17 laat die patrol reg lyk :mytwocents:
User avatar
DawidT
Senior Member
Senior Member
Posts: 298
Joined: 29 Jul 2011 08:17
Full Name: Dawid Taljaard
Nickname: Dawid
Home Town: Witbank
Current 4x4: 2010 Nissan Patrol 4800 GRX,
Nissan Patrol 4.2l GQ
Volkswagen Caravelle 4 Motion
2018 Toyota Landcruiser V8 DC
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 5 times
Been thanked: 30 times

Re: Best A/T tyre size for 4.8 GRX

Post by DawidT »

285's op myne :blonde: Cooper STT, MT bande en ek is glad nie spyt nie. Die manier warop ek ry pla hierdie bande gladnie, kan ook nie kla oor te veel padgeraas en nat pad performance nie. :mytwocents:
NISMOnator
Senior Member
Senior Member
Posts: 327
Joined: 01 Apr 2012 14:44
Full Name: Jacques Strauss
Nickname: NISMOnator
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 2007 Nissan Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: VALHALLA
Has thanked: 19 times
Been thanked: 3 times

Re: Best A/T tyre size for 4.8 GRX

Post by NISMOnator »

Dankie vir al die raad.

Dit is vir my belangrik dat die voertuig goed kan kleef op die pad veral nat omdat my vrou elke dag omtrent met die Patrollie ry. Maar wanneer ons van die teer afbeweeg wil ek tog he die tyres moet goed vertoon op enige oppervlakte of dit nou klippe is en of sand? EK het al my mense gehoor dat die M/T nie goed op a nat pad is nie?

Baie belangrik is dat die wand en tyre nie maklik stukkend gesteek kan word nie.

Weet jul dalk van iemand wat my huidige tyres sal in belangstel? Vyf van hulle en het nog baie loop vlak op. Dit is H/T Duelers van Bridgestone en grootte is 265/65R17 :think:
God follows me where I tread.....

2007 Nissan Patrol 4.8 GRX = GRIZZLY!!!
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7579
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 800 times
Been thanked: 549 times

Re: Best A/T tyre size for 4.8 GRX

Post by Tinus lotz »

Sterk side walls gaan bf of coopers wees ...maar kyk mooi nie alle modelle het 3 ply staal nie ....
Ek het n week terug vir savuti n prys gekry op km2 en sst max bande in 285 altwee was net kort van 3k n band...dit was 16 duims bande is duur en n mens wil die regte besluit maak jy is welkom om my patrol te kom ry as jy wil en dit te toets voordat jy die geld uit haal. Gerrit het by 3 provinsies n waar ding gese...die beste all terrain band is n mud terrain band ....dit bly n persoonlike ding so die beste is maar om te toets en te kyk wat werk vir jou. My muddies plak baie goed op n nat pad. Chris skinner het dieselde patrol as jy met 33 op praat met hom miskien kan jy met sy kar ry en dit toets voor jy besuit?
Sterkte
Post Reply

Return to “07. Reference Library”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests