Repair of leather seats

If you supply and/or install equipment or accessories for Patrols, then please tell us about your business.
Post Reply
JG Shields
Patrolman
Patrolman
Posts: 789
Joined: 18 Aug 2009 14:52
Full Name: JG Shields
Nickname: JG
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi
Home Language: Afrikaans
Location: Pretoria

Repair of leather seats

Post by JG Shields »

I had a leather seat repaired with Geoco Auto Trimmers in Silverton, Pretoria. Cobus did a excellent job. He specialize in the replacement of cloth seats with leather seats for any make of vehicle, including brand new vehicles of which the buyer want leather seats instead of the cloth. His work is also airbag approved and guaranteed. He is contracted with all the car manufacturers in SA. He also does repairs for private customers as an additional service.

He also does repairs on door panels, roof linings etc. I was amazed with his quality and range of work.

The following vehicles had cloth seats which he replaced with leather. He can be contacted on: Cobus Engelbrecht 012-751 0000. http://www.geocoautotrimmers.co.za
Attachments
SDC10681.jpg
SDC10681.jpg (106.48 KiB) Viewed 7371 times
SDC10680.jpg
SDC10680.jpg (91.87 KiB) Viewed 7371 times
SDC10635.jpg
SDC10635.jpg (111.88 KiB) Viewed 7371 times
SDC10634.jpg
SDC10634.jpg (108.16 KiB) Viewed 7371 times
Patrol fan!
JohannD
Newbie
Newbie
Posts: 6
Joined: 02 Jan 2011 17:44
Full Name: Johann Duvenage
Nickname: Johann
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Nissan Patrol 1999 TB4.5E
Home Language: Afrikaans

Re: Repair of leather seats

Post by JohannD »

JG

Johann Duvenage(Ek het die dakrak kom haal). Het jy jou sitplek laat regmaak? Wat het die ou jou gevra?
JG Shields
Patrolman
Patrolman
Posts: 789
Joined: 18 Aug 2009 14:52
Full Name: JG Shields
Nickname: JG
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi
Home Language: Afrikaans
Location: Pretoria

Re: Repair of leather seats

Post by JG Shields »

Ek het 'n skeurtjie in die lengte langs 'n naat gehad. Dit was op die bestuurder sitplek aan die inklim kant....tipiese "scuff" wat alle sitplekke opdoen. Hy het die sitplek uitgehaal, die oortreksel van die onderste sitplek afgehaal, die paneel met die skeurtjie uitgehaal en met 'n nuwe leer paneel vervang van presies dieselfde leer. Koste - R520. Ek het sommer daar gewag. Dit het 'n uur geneem om te doen.

Omdat hulle hierin spesialiseer, toor hulle met 'n leer sitplek. Ek was regtig baie beindruk. Ek begin wonder of sitplek oortreksels enigsens op leer sitplekke gebruik moet word indien mens hierdie mense se raad volg vir die onderhoud op leer sitplekke.

Geniet jy die beste Patrol dakrak wat bestaan?
Patrol fan!
User avatar
G-MAN
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 1097
Joined: 02 May 2009 19:50
Full Name: A.G.HOLMES
Nickname: G-MAN
Home Town: Cape Town, Noordhoek
Current 4x4: PATROL 4.8 GRX 2008, PATROL 4.8 GRX 2007, PATROL 4.8 GRX 2006, Defender 90 2.8i...
Home Language: Engels
Location: Cape Town, Noordhoek.
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Re: Repair of leather seats

Post by G-MAN »

Nou wie gebruik ons in die Kaap? :think:
Sucks Gas and Hauls Ass!
JG Shields
Patrolman
Patrolman
Posts: 789
Joined: 18 Aug 2009 14:52
Full Name: JG Shields
Nickname: JG
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi
Home Language: Afrikaans
Location: Pretoria

Re: Repair of leather seats

Post by JG Shields »

Gerhard,

Give Cobus a call. he will be able to tell you who his couterpart in CT is.

Nietemin, waarom het julle nie op 'n wa gespring to die groot trek begin het nie? Daai waens ry vandag hier in die noorde met leer sitplekke rond....

Ek lees onlangs 'n opmerking wat deur 'n oud afrikaner generaal gemaak was oor dieselfde onderwerp. Hy reken dis goed daar was 'n groot trek. Indien die groot trek nie plaasgevind het nie sou die afrikaners 4 lae bo-op mekaar gle het in die Kaap en almal ingels gepraat het. (met verwysing na die tyd toe die Kaap die "Kolonie" geheet het en onder Cicil J Rhodes se bewind gestaan het) Dit was nogal vir my snaaks...
Patrol fan!
Post Reply

Return to “22. 4x4 Suppliers/Installers”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests