Nissan X Patrol

Have you spotted one of our Forum members in the Press or on TV?
User avatar
JoshJ
Patrolman
Patrolman
Posts: 982
Joined: 30 Nov 2013 16:16
Full Name: Joshua Joubert
Nickname: Joshua
Home Town: Centurion, Gauteng
Current 4x4: 94 GQ SGL-D
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 81 times
Been thanked: 95 times

Nissan X Patrol

Post by JoshJ »

I like it, just a concept though but much better looking then the Y62.
NissanXPatrolSUVDesignStudyDelvesIntotheFutureaug13.jpg
NissanXPatrolSUVDesignStudyDelvesIntotheFutureaug13.jpg (367.02 KiB) Viewed 6353 times
nissan-x-patrol-suv-rendered-photo-gallery_5.jpg
nissan-x-patrol-suv-rendered-photo-gallery_5.jpg (150.08 KiB) Viewed 6353 times
Being alive is a Blessing!!

Regards,
Joshua
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7579
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 800 times
Been thanked: 549 times

Re: Nissan X Patrol

Post by Tinus lotz »

Ek weet nie so mooi nie lyk darem baie landy evoke vir my...
User avatar
hugejp
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2052
Joined: 21 Oct 2014 21:01
Full Name: JP Viviers
Nickname: Oupoot
Home Town: JHB
Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller"
Home Language: Half & Half
Has thanked: 211 times
Been thanked: 217 times

Re: Nissan X Patrol

Post by hugejp »

Al wat hy kort is 'n 50cal en rocket boosters!
----------------------------------------------------------------------

You CAN with a NISSAN!

Jy KAN met 'n DATSUN!
User avatar
davidvdm
Patrolman
Patrolman
Posts: 627
Joined: 13 Sep 2011 15:47
Full Name: David vd Merwe
Nickname: David - Hillbilly
Home Town: West Coast
Current 4x4: 1997 2.7TD Nissan Sani Mk3 4x4 SFA (SAFANI)
Home Language: English/Afrikaans
Has thanked: 4 times
Been thanked: 48 times
Contact:

Re: Nissan X Patrol

Post by davidvdm »

Ek hou niks van die daai klein vensters nie. Ek reken hy het kameras in elke hoekie, so dit maak seker nie te veel saak nie, maar nog steeds, ek hou daarvan om die natuur in my neus gate te hê, stede van my aircon.

Daai shape so beter gaan met een van hulle ander modelle, maar Patrol moet "butch" lyk. Iets wat jy nie gaan bang wees om bos toe te vat nie.

Ek het net gister aand Richard Hammond se toets van die Patrol gesien ( ). Dink jy hy gaan die selfde "gevoel" kry in die konsep Patrol?
David - Bfreesani
1997 Nissan Sani MK3 2.7TD - Hillbilly (SAFANI)
MQ C200 SFA
MQ H260 LSD Rear
MQ Transfer as second low range
5" Lift
33"x12.5x15" tires on 8.5J rims - Want 35's
DIY rock sliders
DIY Snorkel
Madman EMS
User avatar
Alex Roux
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2627
Joined: 11 Jul 2011 10:54
Full Name: Alexander Roux
Nickname: Calculator
Home Town: Johannesburg
Current 4x4: 2004 GU 3TDi (Lexus) - aka "Witblits" (sold)
2005: GU TD42 - aka "Masewa"
1996: GQ TB48 conversion - aka "Skilpad"
1993: GQ SWB TB42 - aka "Shortie"
1985: MQ Patrol (Safari) SD33 - aka "Toro"
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 49 times
Been thanked: 240 times

Re: Nissan X Patrol

Post by Alex Roux »

Tinus lotz wrote:Ek weet nie so mooi nie lyk darem baie landy evoke vir my...
Klein venstertjies, soos die FJ, so die sig na agter is seker nie goed nie.
Maar die 'approach' en 'departure angles' is baie baie beter as die Evogue s'n.
Stem saam, hy moet butch lyk. Ek verstaan nie hoe die beskrywing kan se "it pays homage to the extreme enthusiasts".
Skilpad, Shortie, Toro & Masewa
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Nissan X Patrol

Post by Peter Connan »

Ennnn......


Daar val die wiele al weer af.

Arme Nissan.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Andre Steyn
Senior Member
Senior Member
Posts: 249
Joined: 14 May 2011 19:17
Full Name: Steyn
Nickname: Andre
Home Town: Rustenburg
Current 4x4: 99 Nissan Patrol Y61 4.2 Turbo intercooled Station wagon or Nissan patrol 4.2tdi pick up and now wifey's 2007 4.8 grx added to the family
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 11 times

Re: Nissan X Patrol

Post by Andre Steyn »

Ai manne en daar gaat loop sit nissan die pot nog heel verder mis, eers gaan staan en druk hulle die lae krag zd30 in die nuwe patrol bakkies in en raak ontslae van die td42 reeks toe krimp hulle sommer die patrol reeks nog verder daarna staak hulle produksie op die ud 40 trokke en nou die. Oh help ñ bietjie daar help ñ bietjie daar!! Kan ons nie ñ skrywe aan nissan stuur met al ons lede onderteken om nou bietjie plan te maak!!!
User avatar
JoshJ
Patrolman
Patrolman
Posts: 982
Joined: 30 Nov 2013 16:16
Full Name: Joshua Joubert
Nickname: Joshua
Home Town: Centurion, Gauteng
Current 4x4: 94 GQ SGL-D
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 81 times
Been thanked: 95 times

Re: Nissan X Patrol

Post by JoshJ »

Kyk kerels. Ek like my under powered blok van n patrol net soveel soos die volgende ou. Maar ons moet besef dat die lewe aangaan. Mense koop nie meer karre wat swaar op brandstof is nie. Mense van vandag soek slim voetuie wat lig op brandstof is en als kan doen. Al besef hulle nie die nadele van al die electronics nie. Maar dis hoe dit is. Nissan is n besigheid wat saam die tuie moet gaan of hulle gaan hulle deure toe maak. Ek is nou vanaf 2013 n lid en ek is volgens my wete die enigste lid wat n nuwe Patrol gekoop het sedert oktober 2013. Dis pateties. julle rant en rafe oor nissan, maar julle support hulle nie. Nissan is nie in die 2daanse kar mark nie. Hulle is n kar vervaardiger. Hulle het nodig dat mense nuwe karre koop. Dis die mense wat die nuwe karre koop aan wie hulle, hulle gaan steur. Sales figures praat. Patrols verkoop 1 n maand. Rerig. Ons kan danbaar wees vir lande soos arabia en australia, anders sou ons glad nie n nuwe patrol eers kon kry.

Die is n consept idee van nissan, hy is nog nie eers meer as n skets nie, en kyk wat word als gese. Nog niemand het hom eers gery om eerlik n opinie te kan rig nie.

En jammer dat ek die volgende moet se, maar mense wat met n maak voertuig ry en ander voertuie se onderdele daar insit, moenie hulle self nie fans van daardie voertuig noem nie. Want daai voertuig is nie meer n patrol nie. Ek praat nie van n filter hier en n aftermarket ding daar nie. Maar as jou Patrol met n toyota engin en ford diffs en chef gearbox rond ry. Is hy nie meer n Patrol in my oe nie. Want wat n voertuig maak wat hy is, is nie die body nie. Maar die dinge wat hom aandryf.

Ek het niks teen 2daanse voertuie nie 95% van al my voertuie was 2daans. In my oe beter keuse wanneer jy kyk na waarde vir geld. En as ek nie die Patrol op n spesial gekry het nie. Sou ek hom seker nie gekoop het. So moenie my mis verstaan nie. Lees mooi oor wat ek se, sodat julle verstaan wat ek se.
Being alive is a Blessing!!

Regards,
Joshua
Andre Steyn
Senior Member
Senior Member
Posts: 249
Joined: 14 May 2011 19:17
Full Name: Steyn
Nickname: Andre
Home Town: Rustenburg
Current 4x4: 99 Nissan Patrol Y61 4.2 Turbo intercooled Station wagon or Nissan patrol 4.2tdi pick up and now wifey's 2007 4.8 grx added to the family
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 11 times

Re: Nissan X Patrol

Post by Andre Steyn »

Joshua jy het verseker ñ punt beet en ek glo al ons manne verstaan nissan is ñ besigheid en hulle moet vorentoe en geld maak en ja met ligter op brandstof voertuie. Die punt wat ek met my post wil maak is die vermoë en kennis bestaan om ñ lig maar wel super kragtige enjin vir die patrols te kan produseer kyk net na die navara turbo diesel masjien. Die vraag wat ek ook vra is waarom het by toyota (en neem kennis ek hou niks van toyotas nie) die cruisers steeda die opsie tot donkie 4.2 of die nuwe v8crd dus hulle opsies is baie wyd. In aus is daar talle bak en supensie en selfs enjin opsies, nou ek weet geen maatskapy kan alles inbring nie maar tog dink ek kliente moet kan kies. Die nuwe zd30 patrol bakkie ry letterlik soos ñ kar gerieflik en lig op brandstof maar ongelukkig ontbreek die rou brute krag wat ek vergelyk met my 2009 td42ti. Nissan bemark in my opinie ook nie hard genoeg aan die voertuie nie. Al is die prys amper R60000 laer as ñ landcruiser bly manne steeds skepties my vraag is waarom?? Wat weet ons patrol manne en die aussies wat die algemene suid afrikaner mis?
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Nissan X Patrol

Post by Peter Connan »

Josh, jy is seker heeltemal reg, maar dit beteken nie ons hoef daarvan te hou nie.

Verder gee ek nie om dat Nissan so 'n kar bou nie, maar kan hulle dit asseblief iets anders noem, en nie die Patrol se naam deur die modder sleep nie.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Post Reply

Return to “32. In the Press”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests