Leisure Wheels Aug 2010 - Nissan Patrol Dune Blaster

Have you spotted one of our Forum members in the Press or on TV?
David
Patrolman
Patrolman
Full Name: David Prinsloo
Nickname: David
Home Town: Stellenbosch
Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans

Leisure Wheels Aug 2010 - Nissan Patrol Dune Blaster

Post by David »

...massive ground clearance...dollops of power and ability...King of the Gravel!
:thumbup:
Page 16 - 22. Lots of pics of a 4.8 with TJM suspension jumping a dune :surprised: and running around in the Kalahari.
Patrol.jpg
Patrol.jpg (30.92 KiB) Viewed 2867 times
One Extreme PATROL
Nissan’s venerable Patrol is one heck of a 4x4. Older-school running gear such as solid axles and coil springs, combined with a manly 190 kW straight-six petrol engine, ensure that this 4x4 can go anywhere, anytime. So how does one improve on an already awesome package? You take it to LA Sport 4WD Megastores, and ask them to make it even better.

Text: Danie Botha
Photography: Jannie Herbst

Big Bennie Kotze, custodian of the Gura Pan 4x4 route, 120km north of Upington in the Northern Cape, had a knowing grin on his face.
“This besigheid (business) is where the guys jump a bit,” he said matter-of-factly, in Kalahari code, as he pointed out a specific dune.
Jump a bit? Er, sounds great. It would probably make for a nice photograph.
So I meandered the big Nissan Patrol 4.8GRX down a dune, and lined it up to tackle “the jump”.
Ahead of the Patrol was a long run-up, to build up a head of steam to scale the not-so-small and very steep dune. The early-morning sun was directly behind this dune, so it made seeing where I had to go all the more tricky.
One thing for it then: floor the Big Six engine, muscle the Patrol up the side of this dune, over the crest, negotiate “a jump” of unknown proportions, and stop the Nissan before it runs too far down the other side. In theory, I had this one covered.
With the transfer case in high range, and the five-speed Tiptronic automatic gearbox in first gear (selected manually), I floored the gas pedal. All of the Nissan’s 190 kilowatts came to the party. The four-wheel drive system provided the traction. The big Goodyear Wrangler tyres dug in.
The speedometer’s needle dashed upwards.
The Patrol reached the base of the dune, and started the climb. I (generally) aimed for the crest. Up we went. Up and up and up. All I could see was clear blue Kalahari sky.
Then… the Patrol was flying. Flying high!
Eventually, the sky was replaced by a horizon, and sand.
Wham! Touchdown!
In the load area, the sound of dripping, escaping liquid. In the rear-view mirror, I saw the cooler box on its head. Blimey!
Besides the shattered bottle of beverage in the cooler box, my immediate worry was the Patrol itself. A big 4x4 is not meant to fly. But, as it turned out, it was in perfect fighting shape. This machine is hard, and robust!
Big Bennie had an even bigger grin on his face than before.
“I must hand it to you. I have never seen a 4x4 fly so far,” he beamed.
Well, er, sure, all part of the, er… plan.
Later, we reached another big dune. At the second attempt Big Bennie and his screaming V6 bakkie scaled it. But there was a catch: at the very crest of this big dune, one had to make a very tight right turn – otherwise you went off on the other side. And man, this Patrol is big.
Having added to my frequent flyer miles, I wasn’t keen to repeat my earlier stunt… especially since there seemed to be a drop-off, instead of a landing strip, on the other side. So my approach was, well, a little bit more circumspect.
After “detailed research, and some calculated adjustments to the approach speed”, which took about five minutes to complete, the Patrol made it up and over.
Patrol2.jpg
Patrol2.jpg (40.71 KiB) Viewed 2864 times
If I didn't know better I would have thought Nissan is paying for this advertisement!!
Last edited by David on 15 Jul 2010 07:20, edited 2 times in total.
2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel

Stop Rhino Poaching Supporter!
Sias
Full Name: Sias le Roux
Nickname: Sias
Home Town: Potchefstroom
Current 4x4: None (for now)

Re: Leisure Wheels Aug 2010 - Nissan Patrol Dune Blaster

Post by Sias »

Just as in other publications where Toyota seem to be paying for the advertisements?
Or BMW in the car mags?
On the suspension issue: Could the TJM gold and the OME Nitrous suspension systems be considered as the same class?
KOOS BEST
Patrolman
Patrolman
Full Name: Jacobus William Best
Nickname: Kosie
Home Town: MTUNZINI, Zululand coast
Current 4x4: Land Rover Discovery 3 TDV6
Home Language: TWEETALIG

Post by KOOS BEST »

Hell, its still the best looking 4x4 on the market :clap: :clap: :clap:
Daai ding is nie net tough nie hy lyk dit ook
Koos Best(Kosie)Mtunzini Zululand
Land Rover Discovery 3 TDV6
Patrol GU 2003 3.0d GRX (SOLD 2010)
Patrol GQ 1996 4.2d ST(SOLD 2007)
JG Shields
Patrolman
Patrolman
Full Name: JG Shields
Nickname: JG
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi

Post by JG Shields »

Koos, nou wat staan dan tussen jou en 'n pragtige Patrol?
Patrol fan!
Jules
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Julius
Nickname: Jules
Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
Current 4x4: Pathfinder
GQ Patrol
Home Language: AFR

Post by Jules »

JG dit is die vlugvoetige minder dorstige LR Disco 3. :biggrin:

Ek het weereens na ek die LW ( Leisure Wheels) gekoop en die artikel gelees het besluit dat my volgende Patrol defnitief die 4.8 GRX sal wees dit is darem an AWESOME voertuig en soos Danie Botha opmerk dat hierdie is een SERIOUS 4x4. Die regte een sal op die regte tyd by my voordeur klop en sê Oom Gulio hier is ek "lets conquer the impossible" :clap:

Ek moet sê LW :thumbup: het nog altyd baie positief geskryf oor die Patrol hul het seker al 7 of 8 artikels so deur die jare gedoen oor Patrol

Shalom
Jules
Walk by FAITH not by sight
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
JG Shields
Patrolman
Patrolman

Post by JG Shields »

Jules, tyd sal Koos se wonde genees. Die Patrol bloed is so gevestig in sy are, en dink tog daar sal weer iewers in die toekoms 'n Patrol in sy hawetjie aandoen.

Ek moet erken dat my 4.8 nie net 'n lekker gevoel is nie, dis 'n belewenis. Ek mis my 3.0D al hoe minder. Dis net die brandstof verbruik wat ek wel bietjie mis. Die 4.8 (my body is wel ook GRX en beskou ek die voertuig steeds as 'n GRX) is 'n onstuitbare TENK in alle opsigte.
Patrol fan!
Jules
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Julius
Nickname: Jules
Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
Current 4x4: Pathfinder
GQ Patrol
Home Language: AFR

Post by Jules »

JG tans met my 4.2 petrol hardloop ek so teen 6km/liter werk en huis ens, is die 4.8 in normale gebruik veel dorstiger,

Jules
Walk by FAITH not by sight
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
KOOS BEST
Patrolman
Patrolman
Full Name: Jacobus William Best
Nickname: Kosie
Home Town: MTUNZINI, Zululand coast
Current 4x4: Land Rover Discovery 3 TDV6
Home Language: TWEETALIG

Post by KOOS BEST »

JG, ja ek laaik nog steeds Patrols :clap: , ek ken n goeie ding,n pragtige Oos kaap 3.0.grx ten volle toegerus gesien in die Kruger, wou nog met die Oom praat toe ry hy al.

JG , Patrols sal moet " re engineer" word voor ek van die D3 ontslae sal raak. Verder se ek niks , net nou maak ek vyande, maar dammit die ding ry,sleep lekker. O ja , en jy kan baie meer pak ook.En die krag en verbruik , :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Koos Best(Kosie)Mtunzini Zululand
Land Rover Discovery 3 TDV6
Patrol GU 2003 3.0d GRX (SOLD 2010)
Patrol GQ 1996 4.2d ST(SOLD 2007)
Herrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari

Post by Herrie »

My Patrol het ook 240 onder die diff maar slegs 370 onder sy pens en nie 380 soos hulle Patrol nie.

Met die AAWDC Fun Day op 14 Augustus gaan die Monster Navara en hierdie Patrol van LW by ons hindernis uitgestal word :woo: :woo:

Nissan SA bring vir ons 'n gazebo, vlae en banners en dan kom twee van hulle groot koppe ook om ons te kom help - een met 'n Patrol bakkie en een met 'n Pathfinder :oldtimer:
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
JG Shields
Patrolman
Patrolman

Post by JG Shields »

Jules, ek doen beter as 6km/l werk toe en terug met my 4.8 GRX. Ek skryf die "relatief" goeie brandstof verbruik toe aan die diffs wat ek in het.

Koos, ek trek jou been. Ek verstaan...en aanvaar...hoe jy voel. Ek rook nie pyp nie, maar wanneer ek by die vuur sit en myself verbeel ek teug nou aan 'n pyp, dan wonder ek soms waar ek nou eintlik vir Lasarus in die toekoms sien. Ek het baie op hom spandeer met die 2007 model 4.8 enjin en ratkas oorplanting, die vel opkikkering na die haelbui en die OME suspensie. (O ja...en die sitplek oortreksels) Hy bly egter 'n 2001 model...MAAR sekerlik een van die mooiste (netjies) en mees soliede 2001 Parols wat jy tans sal vind. Ek kan nie dink dat ek hom moet wegmaak, vir watter rede ookal nie. Ek kan eenvoudig nie die waarde wat ek nou in hom het vir baaaaaie meer geld koop as wat hy tans in die handel werd is nie. Ek beplan (as die bankbestuurder saamspeel) om Lasarus teen die einde van die jaar te "retire" uit daaglikse werk uit. Hy kan rusbank toe gaan en hoef dan net op te staan wanner hy my op trips moet vat. Dit sal beteken dat my "rusbank" trip voertuig meganies minder as 100 000km op sy klokkie sal he. Ek sal vir my iets anders kry om hier om die pot mee rond te ry. Waarom gorrel ek al hierdie sinne??.....want ek weet maar net nie van 'n lekkerder trip voertuig as my Patrol nie.

Kobus, ek sal baie graag wil kom inloer op 14 Aug. Ek sal jou bel vir meer detail.
Patrol fan!

Return to “32. In the Press”