4.5/4.8 GRX Radiator Shroud/Cowling
-
- Full Member
- Posts: 23
- Joined: 14 Jun 2016 09:44
- Full Name: Ihane du Plessis
- Nickname: Ihane
- Home Town: Ellisras
- Current 4x4: Nissan Patrol 4500 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
Re: 4.5/4.8 GRX Radiator Shroud/Cowling
Ek het toe die naweek vir my 'n cowling gebou en die elektriese waaier geinstalleer. Sover werk hy lekker maar die werklike toets sal wees as die 4x4 nodig is in die sand of rowwe terrein. Sal hom bietjie toets en terugvoer gee. Hoop maar hy werk...
Hier is so paar foto's.
Hier is so paar foto's.
- Attachments
-
- FullSizeRender.jpg (114.83 KiB) Viewed 3549 times
-
- IMG_5491.JPG (104.4 KiB) Viewed 3549 times
-
- IMG_5477.JPG (84.36 KiB) Viewed 3549 times
-
- IMG_5476.JPG (91.01 KiB) Viewed 3549 times
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
Re: 4.5/4.8 GRX Radiator Shroud/Cowling
Lyk netjies ons het so een vir Piet se Gq gebou met 2 van daai fans .....het nie gewerk in sand nie maar kom ons loer of jy dalk kan wen met die lexus
- iandvl
- Patrolman 1000+
- Posts: 1765
- Joined: 12 Jan 2015 13:26
- Full Name: Ian de Villiers
- Nickname: Ian
- Home Town: Garsfontein
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.5 GRX
- Home Language: English
- Has thanked: 446 times
- Been thanked: 670 times
Re: 4.5/4.8 GRX Radiator Shroud/Cowling
Lyk maar baie goed.
Ian de Villiers
Patrol 4.5 GRX
Jurgens XT65 2x0 with Super Select Zero
ORRA: H80
Patrol 4.5 GRX
Jurgens XT65 2x0 with Super Select Zero
ORRA: H80
-
- Patrolman 1000+
- Posts: 1402
- Joined: 24 Feb 2014 15:33
- Full Name: Errol Wilken
- Nickname: Wilkie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1999 4.5 GRX Nissan Patrol
2004 BMW 3.0D X5 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 92 times
Re: 4.5/4.8 GRX Radiator Shroud/Cowling
Ek weet nie of dit gaan goed werk wanneer daai enjin moet hard werk op n warm dag nie......
-
- Full Member
- Posts: 23
- Joined: 14 Jun 2016 09:44
- Full Name: Ihane du Plessis
- Nickname: Ihane
- Home Town: Ellisras
- Current 4x4: Nissan Patrol 4500 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
Re: 4.5/4.8 GRX Radiator Shroud/Cowling
Baie dankie,
Ja ek toets hom maar eers, dink ook hy gaan sukkel op 'n warm dag met aircon aan as die enjin moet hard werk. Ten minste kan ek nou die temperatuur dop hou en kyk dat hy nie te warm word nie. Ek sal seker nog 'n modifikasie of 2 maak om die patent beter te laat werk. Sal terugvoer gee oor die volgende paar weke wanneer ek tot 'n gevolgtrekking kom.
Ja ek toets hom maar eers, dink ook hy gaan sukkel op 'n warm dag met aircon aan as die enjin moet hard werk. Ten minste kan ek nou die temperatuur dop hou en kyk dat hy nie te warm word nie. Ek sal seker nog 'n modifikasie of 2 maak om die patent beter te laat werk. Sal terugvoer gee oor die volgende paar weke wanneer ek tot 'n gevolgtrekking kom.
-
- Patrolman 1000+
- Posts: 1402
- Joined: 24 Feb 2014 15:33
- Full Name: Errol Wilken
- Nickname: Wilkie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1999 4.5 GRX Nissan Patrol
2004 BMW 3.0D X5 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 92 times
Re: 4.5/4.8 GRX Radiator Shroud/Cowling
Die standard viscous fan help ook om van die under bonnet temp ontslae te raak en om koue lug by die agterste silinders te kry..maar ek hoop daai werk vir jou
-
- Full Member
- Posts: 23
- Joined: 14 Jun 2016 09:44
- Full Name: Ihane du Plessis
- Nickname: Ihane
- Home Town: Ellisras
- Current 4x4: Nissan Patrol 4500 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
Re: 4.5/4.8 GRX Radiator Shroud/Cowling
More almal, net bietjie terugvoer...
Die cowling wat ek gebou het werk baie lekker as mens stadig ry, maar sodra mens oor 60km/h ry dan styg die temperatuur. Teen 120km/h bly die temperatuur redelik hoog, totdat ek weer af gaan na onder 60km/h dan sak die temperatuur na normaal.
Ek het toe 'n modifikasie gemaak waar ek 2 gate in die cowling gesny het (twee 100mm x 100mm gate onder mekaar aan die inlaat kant van die radiator) om meer lug vloei deur te laat. Dit het die situasie verbeter en teen 120km/h op gelyk pad was die temperatuur normaal, maar sodra mens bietjie bulte kry met die aircon aan dan styg die temperatuur weer.
Ek het toe die cowling heeltemal verwyder en die waaier direk op die radiator vasgemaak (op die radiator se inlaat kant). Sover werk dit die beste, my temperatuur bly heeltyd konstant in alle omstandighede. Het al bietjie in die sand gespeel, maar nognie dik sand op 'n warm dag nie en die temperatuur het heeltyd konstant gebly. Ek sal terugvoer gee sodra ek eendag dik sand op 'n warm dag gery het om te sien of die waaier kan by bly.
Groete
Die cowling wat ek gebou het werk baie lekker as mens stadig ry, maar sodra mens oor 60km/h ry dan styg die temperatuur. Teen 120km/h bly die temperatuur redelik hoog, totdat ek weer af gaan na onder 60km/h dan sak die temperatuur na normaal.
Ek het toe 'n modifikasie gemaak waar ek 2 gate in die cowling gesny het (twee 100mm x 100mm gate onder mekaar aan die inlaat kant van die radiator) om meer lug vloei deur te laat. Dit het die situasie verbeter en teen 120km/h op gelyk pad was die temperatuur normaal, maar sodra mens bietjie bulte kry met die aircon aan dan styg die temperatuur weer.
Ek het toe die cowling heeltemal verwyder en die waaier direk op die radiator vasgemaak (op die radiator se inlaat kant). Sover werk dit die beste, my temperatuur bly heeltyd konstant in alle omstandighede. Het al bietjie in die sand gespeel, maar nognie dik sand op 'n warm dag nie en die temperatuur het heeltyd konstant gebly. Ek sal terugvoer gee sodra ek eendag dik sand op 'n warm dag gery het om te sien of die waaier kan by bly.
Groete
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6016
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 987 times
Re: 4.5/4.8 GRX Radiator Shroud/Cowling
My ergste sukkel was die berge in Lesotho. Veral die pas na Katse Dam. Ek moes 3lke tien minute stop en die radiator natgooi om daar op te kom. En dit was nie eers warm nie.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests