06 January 2018 Hennops!!!

Planning a get together (GTG), trip or competition?
User avatar
hugejp
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2052
Joined: 21 Oct 2014 21:01
Full Name: JP Viviers
Nickname: Oupoot
Home Town: JHB
Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller"
Home Language: Half & Half
Has thanked: 211 times
Been thanked: 217 times

Re: 06 January 2018 Hennops!!!

Post by hugejp »

Peter Connan wrote: 05 Jan 2018 05:27 Hy't nie gebreek nie.

Die nuwe een het 2.86:1 low range ratte...

:blonde:
En... ???

Hoe het die ratte vertoon?
----------------------------------------------------------------------

You CAN with a NISSAN!

Jy KAN met 'n DATSUN!
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6005
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1065 times
Been thanked: 983 times

Re: 06 January 2018 Hennops!!!

Post by Peter Connan »

Nee man, ons het gery met hulle, nie gekyk na hulle nie!
:rolling:

Ek is baie in my skik. Kruip maklik teen minder as 2km/h (inderdaad, ek het by tye 1.0km/h op die GPS gesien). Baie meer beheer, baie meer tyd om lyn te kies en besluite te maak. En baie meer engine braking op afdraandes.

Daai opdraande na die piekniek-plek, as jy links opdraai voor die moddergat: vantevore moes ek gewoonlik so 1200rpm gee, en dan bounce hy nogal redelik. Nou doen ek hom teen omtrent 800rpm, en selfs sonder diff lock. Geen ge-bokspring.

Ek en Tijmen het gedice. Hou in gedagte hy het 35" bande en ek is op die oomblik op 31"s, en ook dat my kar laer idle, maar ek het meer as twee keer solank gevat om dieselfde afstand af te le.

Die vraag nou is wat ek verloor het. Maar ek is hoopvol. Ook weet ek nie of dit die ideale verhouding is nie. Dit hang seker baie van spesefike applikasie af.

Hier is 'n paar goed om in gedagte te hou:
1) As ek die wringkrag van my 4.5 vergelyk met dit wat Michael uit die diesels haal sonder om goed te breek, dink ek my wringkrag op die wiele sal dalk nou eenders wees, dus hoef ek nie veel te bekommer nie. Dis dalk nie waar vir 'n 4.8 met 3.73 ratte nie.
2) Ek is geneig om tussen obstacles my kort kierie uit te los, en net 'n hoer rat te gebruik. Ek dink vir dit is die 2.86 omtrent die limiet. Ek kry nou omtrent 17km/h op net-bo-idle in 5de rat. Nog 'n laer transfer rat en ek sou die kort kierie meer moes manipuleer.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
User avatar
hugejp
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2052
Joined: 21 Oct 2014 21:01
Full Name: JP Viviers
Nickname: Oupoot
Home Town: JHB
Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller"
Home Language: Half & Half
Has thanked: 211 times
Been thanked: 217 times

Re: 06 January 2018 Hennops!!!

Post by hugejp »

Peter Connan wrote: 07 Jan 2018 07:07 Nee man, ons het gery met hulle, nie gekyk na hulle nie!
:rolling:

Ek is baie in my skik. Kruip maklik teen minder as 2km/h (inderdaad, ek het by tye 1.0km/h op die GPS gesien). Baie meer beheer, baie meer tyd om lyn te kies en besluite te maak. En baie meer engine braking op afdraandes.

Daai opdraande na die piekniek-plek, as jy links opdraai voor die moddergat: vantevore moes ek gewoonlik so 1200rpm gee, en dan bounce hy nogal redelik. Nou doen ek hom teen omtrent 800rpm, en selfs sonder diff lock. Geen ge-bokspring.

Ek en Tijmen het gedice. Hou in gedagte hy het 35" bande en ek is op die oomblik op 31"s, en ook dat my kar laer idle, maar ek het meer as twee keer solank gevat om dieselfde afstand af te le.

Die vraag nou is wat ek verloor het. Maar ek is hoopvol. Ook weet ek nie of dit die ideale verhouding is nie. Dit hang seker baie van spesefike applikasie af.

Hier is 'n paar goed om in gedagte te hou:
1) As ek die wringkrag van my 4.5 vergelyk met dit wat Michael uit die diesels haal sonder om goed te breek, dink ek my wringkrag op die wiele sal dalk nou eenders wees, dus hoef ek nie veel te bekommer nie. Dis dalk nie waar vir 'n 4.8 met 3.73 ratte nie.
2) Ek is geneig om tussen obstacles my kort kierie uit te los, en net 'n hoer rat te gebruik. Ek dink vir dit is die 2.86 omtrent die limiet. Ek kry nou omtrent 17km/h op net-bo-idle in 5de rat. Nog 'n laer transfer rat en ek sou die kort kierie meer moes manipuleer.

Baie goeie nuus!!!
----------------------------------------------------------------------

You CAN with a NISSAN!

Jy KAN met 'n DATSUN!
User avatar
hugejp
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2052
Joined: 21 Oct 2014 21:01
Full Name: JP Viviers
Nickname: Oupoot
Home Town: JHB
Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller"
Home Language: Half & Half
Has thanked: 211 times
Been thanked: 217 times

Re: 06 January 2018 Hennops!!!

Post by hugejp »

Peter Connan wrote: 07 Jan 2018 07:07 Nee man, ons het gery met hulle, nie gekyk na hulle nie!
:rolling:

Ek is baie in my skik. Kruip maklik teen minder as 2km/h (inderdaad, ek het by tye 1.0km/h op die GPS gesien). Baie meer beheer, baie meer tyd om lyn te kies en besluite te maak. En baie meer engine braking op afdraandes.

Daai opdraande na die piekniek-plek, as jy links opdraai voor die moddergat: vantevore moes ek gewoonlik so 1200rpm gee, en dan bounce hy nogal redelik. Nou doen ek hom teen omtrent 800rpm, en selfs sonder diff lock. Geen ge-bokspring.

Ek en Tijmen het gedice. Hou in gedagte hy het 35" bande en ek is op die oomblik op 31"s, en ook dat my kar laer idle, maar ek het meer as twee keer solank gevat om dieselfde afstand af te le.

Die vraag nou is wat ek verloor het. Maar ek is hoopvol. Ook weet ek nie of dit die ideale verhouding is nie. Dit hang seker baie van spesefike applikasie af.

Hier is 'n paar goed om in gedagte te hou:
1) As ek die wringkrag van my 4.5 vergelyk met dit wat Michael uit die diesels haal sonder om goed te breek, dink ek my wringkrag op die wiele sal dalk nou eenders wees, dus hoef ek nie veel te bekommer nie. Dis dalk nie waar vir 'n 4.8 met 3.73 ratte nie.
2) Ek is geneig om tussen obstacles my kort kierie uit te los, en net 'n hoer rat te gebruik. Ek dink vir dit is die 2.86 omtrent die limiet. Ek kry nou omtrent 17km/h op net-bo-idle in 5de rat. Nog 'n laer transfer rat en ek sou die kort kierie meer moes manipuleer.


Ja! Julle het hulle gery maar ek gooi 100% houdoog!!

:rolling:
----------------------------------------------------------------------

You CAN with a NISSAN!

Jy KAN met 'n DATSUN!
User avatar
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3452
Joined: 10 Jun 2009 16:58
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
Has thanked: 299 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: 06 January 2018 Hennops!!!

Post by Kagiso II »

Ek hettie veel kiekies gevat 'ie. Paar op FACEBOOK geplak - ek sukkel met die video van sy "dwarsdeur" klouter by Sloot 6

Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
IR_Eddie
Senior Member
Senior Member
Posts: 95
Joined: 18 Jun 2015 16:38
Full Name: Eduard groenewald
Nickname: IR_Eddie
Home Town: Cape Town
Current 4x4: Patrol 4.8 GRX ('07)
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times

Re: 06 January 2018 Hennops!!!

Post by IR_Eddie »

Oom Mac. Ek kan daai page van jou oop maak nie. Hoe maak ek om bietjie van daai fotos te kyk?
User avatar
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3452
Joined: 10 Jun 2009 16:58
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
Has thanked: 299 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: 06 January 2018 Hennops!!!

Post by Kagiso II »

I only managed to take picts at the "Speel slote" and being last in the line up I missed most of the "Split" shows.
IMG_3408.JPG
IMG_3410.JPG
IMG_3412.JPG
IMG_3414.JPG
IMG_3417.JPG
IMG_3418.JPG
IMG_3419.JPG
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
graham1
Patrolman
Patrolman
Posts: 577
Joined: 15 Jun 2015 17:46
Full Name: graham robertson
Nickname: graham1
Home Town: Harties
Current 4x4: 2004 Patrol 4.8; 1999 Patrol 4.2D
Home Language: English
Has thanked: 9 times
Been thanked: 100 times

Re: 06 January 2018 Hennops!!!

Post by graham1 »

Thanks for the photos!
Sad I missed this one.
User avatar
ricster
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 5850
Joined: 13 Jan 2010 11:16
Full Name: Cedric Warner
Nickname: Cedric
Home Town: Alberton Gauteng
Current 4x4: '99 Nissan Patrol 4.2 Turbo Diesel
Home Language: English
Location: LA..... No not Los Angles ..... Lower Alberton, Gauteng
Has thanked: 591 times
Been thanked: 468 times

Re: 06 January 2018 Hennops!!!

Post by ricster »

Nothing better than a Patrol cocking its leg out :thumbup:
Regards
Cedric
Nissan Patrol GL 4.2 Diesel Turbo (Iron Maiden)
Nissan SANI 3.0 V6 4x4 (SOLD)
Isuzu KB 280 DT 2x4 ('ol Smokey) - SOLD
Suzuki TL 1000R "V twin" (Growler) - SOLD
User avatar
Alex Roux
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2626
Joined: 11 Jul 2011 10:54
Full Name: Alexander Roux
Nickname: Calculator
Home Town: Johannesburg
Current 4x4: 2004 GU 3TDi (Lexus) - aka "Witblits" (sold)
2005: GU TD42 - aka "Masewa"
1996: GQ TB48 conversion - aka "Skilpad"
1993: GQ SWB TB42 - aka "Shortie"
1985: MQ Patrol (Safari) SD33 - aka "Toro"
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 49 times
Been thanked: 240 times

Re: 06 January 2018 Hennops!!!

Post by Alex Roux »

ricster wrote: 10 Jan 2018 16:54 Nothing better than a Patrol cocking its leg out :thumbup:
Especially if you compare it to the stiff legs of the Hilux!
Skilpad, Shortie, Toro & Masewa
Post Reply

Return to “29. Events”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests