En... ???Peter Connan wrote: ↑05 Jan 2018 05:27 Hy't nie gebreek nie.
Die nuwe een het 2.86:1 low range ratte...
Hoe het die ratte vertoon?
En... ???Peter Connan wrote: ↑05 Jan 2018 05:27 Hy't nie gebreek nie.
Die nuwe een het 2.86:1 low range ratte...
Peter Connan wrote: ↑07 Jan 2018 07:07 Nee man, ons het gery met hulle, nie gekyk na hulle nie!
Ek is baie in my skik. Kruip maklik teen minder as 2km/h (inderdaad, ek het by tye 1.0km/h op die GPS gesien). Baie meer beheer, baie meer tyd om lyn te kies en besluite te maak. En baie meer engine braking op afdraandes.
Daai opdraande na die piekniek-plek, as jy links opdraai voor die moddergat: vantevore moes ek gewoonlik so 1200rpm gee, en dan bounce hy nogal redelik. Nou doen ek hom teen omtrent 800rpm, en selfs sonder diff lock. Geen ge-bokspring.
Ek en Tijmen het gedice. Hou in gedagte hy het 35" bande en ek is op die oomblik op 31"s, en ook dat my kar laer idle, maar ek het meer as twee keer solank gevat om dieselfde afstand af te le.
Die vraag nou is wat ek verloor het. Maar ek is hoopvol. Ook weet ek nie of dit die ideale verhouding is nie. Dit hang seker baie van spesefike applikasie af.
Hier is 'n paar goed om in gedagte te hou:
1) As ek die wringkrag van my 4.5 vergelyk met dit wat Michael uit die diesels haal sonder om goed te breek, dink ek my wringkrag op die wiele sal dalk nou eenders wees, dus hoef ek nie veel te bekommer nie. Dis dalk nie waar vir 'n 4.8 met 3.73 ratte nie.
2) Ek is geneig om tussen obstacles my kort kierie uit te los, en net 'n hoer rat te gebruik. Ek dink vir dit is die 2.86 omtrent die limiet. Ek kry nou omtrent 17km/h op net-bo-idle in 5de rat. Nog 'n laer transfer rat en ek sou die kort kierie meer moes manipuleer.
Peter Connan wrote: ↑07 Jan 2018 07:07 Nee man, ons het gery met hulle, nie gekyk na hulle nie!
Ek is baie in my skik. Kruip maklik teen minder as 2km/h (inderdaad, ek het by tye 1.0km/h op die GPS gesien). Baie meer beheer, baie meer tyd om lyn te kies en besluite te maak. En baie meer engine braking op afdraandes.
Daai opdraande na die piekniek-plek, as jy links opdraai voor die moddergat: vantevore moes ek gewoonlik so 1200rpm gee, en dan bounce hy nogal redelik. Nou doen ek hom teen omtrent 800rpm, en selfs sonder diff lock. Geen ge-bokspring.
Ek en Tijmen het gedice. Hou in gedagte hy het 35" bande en ek is op die oomblik op 31"s, en ook dat my kar laer idle, maar ek het meer as twee keer solank gevat om dieselfde afstand af te le.
Die vraag nou is wat ek verloor het. Maar ek is hoopvol. Ook weet ek nie of dit die ideale verhouding is nie. Dit hang seker baie van spesefike applikasie af.
Hier is 'n paar goed om in gedagte te hou:
1) As ek die wringkrag van my 4.5 vergelyk met dit wat Michael uit die diesels haal sonder om goed te breek, dink ek my wringkrag op die wiele sal dalk nou eenders wees, dus hoef ek nie veel te bekommer nie. Dis dalk nie waar vir 'n 4.8 met 3.73 ratte nie.
2) Ek is geneig om tussen obstacles my kort kierie uit te los, en net 'n hoer rat te gebruik. Ek dink vir dit is die 2.86 omtrent die limiet. Ek kry nou omtrent 17km/h op net-bo-idle in 5de rat. Nog 'n laer transfer rat en ek sou die kort kierie meer moes manipuleer.
Especially if you compare it to the stiff legs of the Hilux!
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests