Richtersveld

Get the information about routes, trips or just get plain inspiration
Post Reply
User avatar
Aries66
Senior Member
Senior Member
Posts: 236
Joined: 08 Apr 2009 12:19
Full Name: Louis Naude
Nickname: Aries66
Home Town: Pretoria, Sinoville
Current 4x4: 2000 Patrol 4.2 TD
2011 Navara 3.0V6 V9X
Home Language: Afrikaans
Location: Pretoria, Sinoville
Been thanked: 3 times

Richtersveld

Post by Aries66 »

Hallo Julle.

Ek gaan einde van die maand op my eerste "overland trip" Richtersveld en omgewing besoek. Ons is sover (5)vyf gesinne wat die trip gaan aandirf, ons vertrek die 27 ste Junie tot 12de Julie. Die groep sal bestaan uit 4 Patrols en een Hardbody, so ons verwag darem nie veel probleme nie.

Enige raad van julle wat al daar was. Wat my nog so biekie laat wonder, die nagte in die omgewing kan maar koud raak, ons Pretoria mense ken mos nou nie regtig van koue wintersnagte nie.

Meeste voorbereidings aan die Patrol is afgehandel, drawer system, Duel Battery, Radio 29 MHz, 10 extra power plugs(6 lighter sockets, 4 heila plugs), 50l Vrieskas en 55l water tenk. Enige ander voorstelle??

Die Trailer word nou deur OFFTRAX (www.offtrax.co.za) gebou. Enige voorstelle oor toerusting wat in die trailer gebou moet word??

4x4 Groete

Louis
User avatar
Herrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2999
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 55 times
Been thanked: 93 times

Re: Richtersveld

Post by Herrie »

Dit klink vreeeeeeslik lekker - onthou die verslag :clap:
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
User avatar
Herrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2999
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 55 times
Been thanked: 93 times

Re: Richtersveld

Post by Herrie »

Ons het een van Chris se trailers saam op die Botswana uitreik. Die klomp behoord vanaand in Seronga te wees nadat hulle die naweek by New Xanagas was.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
User avatar
Jacques Dowd
Junior Member
Junior Member
Posts: 10
Joined: 30 Apr 2009 11:32
Location: Cape Town

Re: Richtersveld

Post by Jacques Dowd »

Louis, dis n mooi wereld daai...

Waar presies in die Richtersveld gaan julle wees? Gaan julle net kamp of ook in Chalets bly? (Tatasberg chalets is n wenner vir n aand of twee)
Jacques Dowd
'04 105GX 4.5 EFi Cruiser
User avatar
Aries66
Senior Member
Senior Member
Posts: 236
Joined: 08 Apr 2009 12:19
Full Name: Louis Naude
Nickname: Aries66
Home Town: Pretoria, Sinoville
Current 4x4: 2000 Patrol 4.2 TD
2011 Navara 3.0V6 V9X
Home Language: Afrikaans
Location: Pretoria, Sinoville
Been thanked: 3 times

Re: Richtersveld

Post by Aries66 »

Hi Jacques.
Ons gaan kamp die enigste keer wat ons nie kamp nie is op Vryburg.
'N voorlopige beplanning van hoe die tyd gaan verloop is as gevolg.
Slaap by
26-Jun Vryburg
Satuday 27-Jun Upington
Sunday 28-Jun Springbok (Duine)
Monday 29-Jun Kleinzee
Tuesday 30-Jun Lekkersing
Wednesday01-Jul Richtersveld
Thursday 02-Jul Richtersveld
Friday 03-Jul Kuboes omgewing
Saturday 04-Jul Vioolsdrif
Sunday 05-Jul Kamgab
Monday 06-Jul Kamgab
Tuesday 07-Jul Pella
Wednesday08-Jul Riemvasmaak
Thursday 09-Jul Loch Maree
Friday 10-Jul Loch Maree
Saturday 11-Jul Red Sands
Sunday 12-Jul Keer huiswaarts

Die fotos en inligting wat ek sover op die net gekry het maak my ook net nog meer opgewonde.
User avatar
Saltman
Moderator
Posts: 281
Joined: 04 Apr 2009 16:03
Full Name: Herbie Hellstrom
Nickname: Saltman
Home Town: Durbanville, Western Cape
Current 4x4: Land Rover Discovery Series 3 TDV6 Auto
Land Rover Discovery Series 1 Tdi.
Land Rover Discovery Series II Td5
Home Language: Afrikaans / English / German
Location: Durbanville, Western Cape

Re: Richtersveld

Post by Saltman »

Ai, klink lekker!

Die Richtersveld bly een van my gunsteling plekke! Ek het al van 1 jaar (April 2002) 53 grade Celsius gemeet en dan weer (April 2006) het ons vroeer opgepak en gery aangesien die reen so kwaai was dat die slote deur ons kamp gespoel het en ons maar versigtig was vir die terugryslag - die reenwater loop in die pad wat jy moet ry af rivier toe! So wat ek wil se is: wees voorbereid op 'n verskeidenheid van weerspatrone en/of omstandighede. As die mense by die kantoor se jy moenie te naby aan die rivier kamp nie of andersom - luister maar, hulle praat uit ondervinding!

Kyk of jy iewers inligting kan kry oor die huidige padtoestande in EN rondom die park - bel die Sendelingsdrif kantoor of een van die myne.
Ons was laas jaar April vakansie daar en die pad het toe so paar maande tevore erg verspoel en die terugtog van De Hoop deur Helskloof uit het 4,5 ure geneem in plaas van so 2 ure. Dit mag dalk nou daar reen of gereen het (ons weerspatrone is mos maar lekker deurmekaar op die oomblik), so dis belangrik om te weet wat se toestande om te wagte te wees. Die toegangsroetes kan lekker dik modder raak wanneer nat, wees versigtig vir gly, veral as jy swaar gelaai is!

Vat genoeg vars drinkwater saam. Ons het in 2006 een geval van Bilharzia gekry agv van die rivier water wat van bo af kom - deur Gauteng en die Vrystaat en dan natuurlik ook die Noord-Kaap - oral bly daar maar mense langs die riviere en die gepaardgaande gemorsery. Nou moet ek byvoeg dat ons heelwat stroomversnellings gery het en ek vermoed dis waar die parasiet opgetel is.

As jy van stof ry hou en lus is vir speel ry van De Hoop af Richtersberg toe. Maar maak maar daardie aand jou lugfilter skoon!
Sorg dat julle 'n ordentlike tyre repair kit saamneem en weet hoe om hom te gebruik. Ek het onlangs weer gesien hoe breek die naald wat die plug moet indruk af, ek sal nou nie so ver gaan om die operator te blameer nie, maar ek het my voorbehoude! Die rede vir die herstelkit is dat daar lekker klip en rots terrein is!

Die dae behoort lekker te wees, vat maar sonroom saam. Jy is reg, die nagte langs die rivier kan lekker koud raak (die nat Kaapse koue, nie daai droe Pretoria koue nie). Vat maar lekker warm klere saam vir die aande.

Onthou om buite die park jou brandstoftenks vol te maak. Afhangende van watter rigting julle kom, ek sien die program dui Kleinzee en Lekkersing aan. Ek sou aanraai om by Kleinzee en miskien Port Nolloth vol te gooi (as julle wil terugry PN toe) Slegs Sendelingsdrif het brandstof - maar wees versigtig, ons het al daar aangeland, dan is daar nie brandstof nie!

Vra maar as daar nog inligting is waarmee ons miskien kan help!
Saltman:
One foot in Land Rover land and one foot in Patrol land and the sensitive bits are hanging in the salty sea in between!
User avatar
JohnBoyZA
Site Admin
Posts: 1339
Joined: 02 Apr 2009 14:34
Full Name: John Murray
Nickname: John Boy
Home Town: Bloubergstrand
Current 4x4: Patrol GRX 4.8
Home Language: Afrikaans/English
Location: Big Bay, Cape Town
Has thanked: 1046 times
Been thanked: 230 times

Re: Richtersveld

Post by JohnBoyZA »

Remember there are 2 parts to the Richters.
A = National Park = where most people go
http://www.flickr.com/photos/jhemurray/ ... 711619932/

Image

B = Wild side = Nababiep - We did this one last year - you wont see too many people here and you can really get away from it here.
http://www.flickr.com/photos/jhemurray/ ... 029356291/

Image

Image
Nissan Patrol, GRX, 4.8 (GU Y61)
Post Reply

Return to “25. Trip/Route Queries”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests