Richtersveld- 2009

Please share information about trips you have done
User avatar
Pieter du Toit
Patrolman
Patrolman
Posts: 762
Joined: 06 May 2009 15:04
Full Name: Pieter Joubert du Toit
Nickname: PJ of ook Whitey
Home Town: Welgemoed
Current 4x4: 2002 Nissan Patrol GRX TD42T CONVERSION
Home Language: Afrikaans
Location: Cape Town
Been thanked: 4 times

Re: Richtersveld- 2009

Post by Pieter du Toit »

Hello Arries

Man nou het jy lekker heimwee in my wakker gemaak!!! Ons was Des 2008 daar - het ook by Kleinzee gekamp (selfde plek gestaan as jy op die foto!!) het ook die shipwreck trail gedoen en het op 3 plekke in die Richtersveld self gekamp - 1 nag Potjiespram, 3 nagte by De Hoop (reg op die rivier!!!) en 3 nagte by Richtersberg 3 (teen die rivier op n moe*se grasbank onder n moe*se doringboom)!!! Man dit was hemels - ons het nie een aand (in die Richtersveld) in tente geslaap nie - buite op die grond op ons opblaas matrasse. En dit was nog steeds te kort. Ons en my swaer hulle was daar - man die dag toe ons uit die richtersveld ry toe stop ons daar buite die hek by die "totsiens" bordjie vir n laaste groep foto - elkeen van ons het teruggeklim in ons karre met n moe*se dik knop in ons kele en donkerbrille op!! Die volgende 50km daarna was daar algehele radio stilte - niemand wou praat nie!

Dagtemperature was so 40+ - maar dit was nie daardie uitputtende hoe druk hitte nie - ons het heeldag in die rivier geboer en het ons self gate uit geniet. Ons het met altesaam amper 6 gig se fotos teruggekom na n amper 3 weke overlanding trip.

Man my vrou wil net daar gaan bly - sy se sy alles opgee wat sy het om net daar in die hartjie van die ricthersveld te gaan bly. Ek sal enige dag enige tyd teruggaan soontoe - se net as jou wiele jeuk en ek ry saam!!!

Dit is net een van daai "moet in die lewe doen" dinge - as dit nie op enige 4x4 ou se "to do list" is nie dan mis hy n "life changing experience". Was julle ook by God's Hand - tussen de Hoop en Richtersberg 3 ?? Absoluut amazing!!!

Great posting :thumbup:
Pieter du Toit
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
User avatar
Abri Hoffman
Patrolman
Patrolman
Posts: 526
Joined: 30 Apr 2009 14:06
Full Name: Abri Hoffman
Nickname: Abri
Home Town: Monument Park
Current 4x4: 2013 FJ Cruiser
Home Language: Afrikaans
Location: Monument Park
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: Richtersveld- 2009

Post by Abri Hoffman »

Richtersveld bly maar 'n besonderse plek. Ons gaan Maart/April 2010 weer daarheen.
2013 FJ Cruiser
"Jack Russel"
User avatar
JohnBoyZA
Site Admin
Posts: 1339
Joined: 02 Apr 2009 14:34
Full Name: John Murray
Nickname: John Boy
Home Town: Bloubergstrand
Current 4x4: Patrol GRX 4.8
Home Language: Afrikaans/English
Location: Big Bay, Cape Town
Has thanked: 1046 times
Been thanked: 230 times

Re: Richtersveld- 2009

Post by JohnBoyZA »

Sjoe, baie mooi fotos, dankie vir jou bydrae!
Nissan Patrol, GRX, 4.8 (GU Y61)
Post Reply

Return to “24. Trip Reports”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests