Hello allemal
Het mens n spesiale tool nodig om n oliefilter mee lostemaak,moet mens die lorrie vir n rukkie laat luier sodat die olie makliker uitkom? soos ek verstaan is die gap op die sparkplugs so n bankkaart dikte. Ek neem aan om die sparkplugs te verwyder het mens n spesiale tool nodig ? hoe styf draai mens die sprkplug weer vas wanneer jy die nuwe een insit .
Sorry al die vrae maar die beancounter wil nou ook die die basic mechanic goed op sy lorrie doen
Shalom
GQ oil change en sparkplugs
- Jules
- Patrolman 1000+
- Posts: 1641
- Joined: 08 Apr 2009 09:13
- Full Name: Julius
- Nickname: Jules
- Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
- Current 4x4: Pathfinder
GQ Patrol - Home Language: AFR
- Has thanked: 94 times
- Been thanked: 75 times
GQ oil change en sparkplugs
Walk by FAITH not by sight
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6011
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 985 times
Re: GQ oil change en sparkplugs
Jules, dit hang af hoe vas die vorige ou die filter vasgedraai het, maar as jy nie 'n spesiale tool wil koop nie (daar is verskeie op die mark), kan jy 'n groot skroewedraaier deurslaan. As jy liewer 'n tool wil koop, kry een van die wat 'n band of ketting het wat reg rondom gaan.
Onthou as jy die nuwe een opsit, om sy seel met nuwe olie te smeer.
Loop die kar eers warm voor jy die olie tap. Ek stel voor jy koop vir jou 'n "sumpie". Dis 'n spesiale drein-bak wat die job heelwat skoner maak.
Om die plug gaps te stel, kry vir jou 'n stel "feeler gauges". I kaart is nie goed genoeg nie, hulle moet almal presies dieselfde wees (dit is meer belangrik as die presiese verstelling). Ouens stry oor die regte gap, maar ek glo 0.9mm is 'n goeie gemiddeld. Jy het 'n groot plug-spanner nodig (daar is twee grotes). Dit kom in meeste socket-stelle.
Daar is 'n torque in die manual, maar as jy nie 'n spanner het nie, draai jy hom tot hy vinger-vas is, en dan nog 'n halwe draai vir nuwe plugs of 'n kwart draai vir plugs wat al in was.
Onthou as jy die nuwe een opsit, om sy seel met nuwe olie te smeer.
Loop die kar eers warm voor jy die olie tap. Ek stel voor jy koop vir jou 'n "sumpie". Dis 'n spesiale drein-bak wat die job heelwat skoner maak.
Om die plug gaps te stel, kry vir jou 'n stel "feeler gauges". I kaart is nie goed genoeg nie, hulle moet almal presies dieselfde wees (dit is meer belangrik as die presiese verstelling). Ouens stry oor die regte gap, maar ek glo 0.9mm is 'n goeie gemiddeld. Jy het 'n groot plug-spanner nodig (daar is twee grotes). Dit kom in meeste socket-stelle.
Daar is 'n torque in die manual, maar as jy nie 'n spanner het nie, draai jy hom tot hy vinger-vas is, en dan nog 'n halwe draai vir nuwe plugs of 'n kwart draai vir plugs wat al in was.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests