My Metalian Maxi

Q&A: Stuff to make your trips and camping more comfortable.
User avatar
izakjbrt
Senior Member
Senior Member
Posts: 411
Joined: 14 Apr 2018 19:02
Full Name: Izak Joubert
Nickname: Izak
Home Town: Ramsgate
Current 4x4: 2007 Patrol 4,8 GRX (PA-trol)
2012 Patrol 4.8 GRX (MA-trol)
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 226 times
Been thanked: 91 times

Re: My Metalian Maxi

Post by izakjbrt »

Jules wrote: 01 May 2018 22:07 Geluk Stefan !!! ek self in die proses om my trailer in n camping trailer te omskep, tans n Howling Moon RTT op maar wil dit vervang met n Trailer tent, nuut is daar omtrent R7000 verskil tussen Tentco en Howling Moon se trailer tente ??????

Shalom
Hi Jules ek het so bietjie meer as 2 jaar terug n tentco op my trailer gesit en werk soos n droom. Het spesifiek die tentco gekies want ek hou daarvan dat die pale van die tent bo op aan die buitekant sit, en natuurlik die prys
2007 Nissan Patrol 4.8 grx
User avatar
Stefan
Moderator
Posts: 1692
Joined: 28 Apr 2009 08:43
Full Name: Stefan de Villiers
Nickname: Stefan
Home Town: Bothasig, Cape Town
Current 4x4: 2002 3.0 GL Patrol
Home Language: Afrikaans
Location: Cape Town
Has thanked: 175 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: My Metalian Maxi

Post by Stefan »

My eerste indruk van die tentco trailer tent (~2011 model) is dat die afwerking is nie so goed soos my Howling moon dome tent is nie, omrede die volgende:
1. die vloer lê nie heeltemal plat sonder kreukels nie
2. die dak span nie ooral styf nie
3. die pale is aan die buitekant van die tent, dus is daar geen haak/hang plek vir enigiets (bv. lig) in die tent nie.

Geen van die issues is on-oorkombaar nie, en miskien het Tentco dit alreeds reggestel, wees maar net bewus daarvan.

Die een ding wat wel probelmaties kan wees is die uitleg van die bed. My tentco trailer tent se bed lê parallel met die trailer, dus moet die een slaper oor die ander een klim om uit die bed te klim. Sover my kennis sterk, is die bed van beide die Howling Moon en Conqueror tente loodreg op die trailer.
User avatar
izakjbrt
Senior Member
Senior Member
Posts: 411
Joined: 14 Apr 2018 19:02
Full Name: Izak Joubert
Nickname: Izak
Home Town: Ramsgate
Current 4x4: 2007 Patrol 4,8 GRX (PA-trol)
2012 Patrol 4.8 GRX (MA-trol)
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 226 times
Been thanked: 91 times

Re: My Metalian Maxi

Post by izakjbrt »

Stefan wrote: 02 May 2018 11:08 My eerste indruk van die tentco trailer tent (~2011 model) is dat die afwerking is nie so goed soos my Howling moon dome tent is nie, omrede die volgende:
1. die vloer lê nie heeltemal plat sonder kreukels nie
2. die dak span nie ooral styf nie
3. die pale is aan die buitekant van die tent, dus is daar geen haak/hang plek vir enigiets (bv. lig) in die tent nie.

Geen van die issues is on-oorkombaar nie, en miskien het Tentco dit alreeds reggestel, wees maar net bewus daarvan.

Die een ding wat wel probelmaties kan wees is die uitleg van die bed. My tentco trailer tent se bed lê parallel met die trailer, dus moet die een slaper oor die ander een klim om uit die bed te klim. Sover my kennis sterk, is die bed van beide die Howling Moon en Conqueror tente loodreg op die trailer.
Jong n vriend van my het n howling moon gehad op sy trailer en hy moes ook oor sy vrou klim. Het presies dieselfde gelê. Ek het al Tente gesien waar jy basies van agter af in klim en nie van die kant af nie soos op die invader. Maar ek dink mens moet spesifiek daarvoor soek. Die stock standard klim jy van die kant af in
2007 Nissan Patrol 4.8 grx
User avatar
Jules
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 1641
Joined: 08 Apr 2009 09:13
Full Name: Julius
Nickname: Jules
Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
Current 4x4: Pathfinder
GQ Patrol
Home Language: AFR
Has thanked: 94 times
Been thanked: 75 times

Re: My Metalian Maxi

Post by Jules »

Altyd voordelig om oor Mammie te klim of sy oor jou in n tent situasie :rolling: :rolling:

Shalom
Walk by FAITH not by sight
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
User avatar
Stefan
Moderator
Posts: 1692
Joined: 28 Apr 2009 08:43
Full Name: Stefan de Villiers
Nickname: Stefan
Home Town: Bothasig, Cape Town
Current 4x4: 2002 3.0 GL Patrol
Home Language: Afrikaans
Location: Cape Town
Has thanked: 175 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: My Metalian Maxi

Post by Stefan »

Lol, nou sien jy Jules :wink:

Izak, jy is tien-teen-een reg.

My opinies (en dit is slegs dit) is gebaseer op Howling Moon se web-site inligting die afmetings van die XT Deluxe Trailer tent is 215cm x 202cm, en die fototjies wys 'n bed met 'n oorhang aan die kant van die leer, dis die wat my onder die indruk plaas dat mens loodreg met die trailer slaap ipv parallel daarmee.
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6005
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1065 times
Been thanked: 983 times

Re: My Metalian Maxi

Post by Peter Connan »

Stefan, om jou ligte op te hang, kry vir jou van daai velcro met gom aan die een kant.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
User avatar
izakjbrt
Senior Member
Senior Member
Posts: 411
Joined: 14 Apr 2018 19:02
Full Name: Izak Joubert
Nickname: Izak
Home Town: Ramsgate
Current 4x4: 2007 Patrol 4,8 GRX (PA-trol)
2012 Patrol 4.8 GRX (MA-trol)
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 226 times
Been thanked: 91 times

Re: My Metalian Maxi

Post by izakjbrt »

Stefan wrote: 02 May 2018 15:01 Lol, nou sien jy Jules :wink:

Izak, jy is tien-teen-een reg.

My opinies (en dit is slegs dit) is gebaseer op Howling Moon se web-site inligting die afmetings van die XT Deluxe Trailer tent is 215cm x 202cm, en die fototjies wys 'n bed met 'n oorhang aan die kant van die leer, dis die wat my onder die indruk plaas dat mens loodreg met die trailer slaap ipv parallel daarmee.
My buddy het my vanmiddag vertel dat jy kan die “bed extension” vir howling moon kry dan werk dit so. Maar die bed extension het hom dieselfde as n added room gekos, toe kies hulle die added room en awnings
2007 Nissan Patrol 4.8 grx
User avatar
Stefan
Moderator
Posts: 1692
Joined: 28 Apr 2009 08:43
Full Name: Stefan de Villiers
Nickname: Stefan
Home Town: Bothasig, Cape Town
Current 4x4: 2002 3.0 GL Patrol
Home Language: Afrikaans
Location: Cape Town
Has thanked: 175 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: My Metalian Maxi

Post by Stefan »

Peter Connan wrote: 02 May 2018 17:55 Stefan, om jou ligte op te hang, kry vir jou van daai velcro met gom aan die een kant.
Thanks Piet, ek sal so maak. Ek gaan ook so ‘n paar velcro strips laat aanbring wanneer ek die awning groter laat maak.
User avatar
Stefan
Moderator
Posts: 1692
Joined: 28 Apr 2009 08:43
Full Name: Stefan de Villiers
Nickname: Stefan
Home Town: Bothasig, Cape Town
Current 4x4: 2002 3.0 GL Patrol
Home Language: Afrikaans
Location: Cape Town
Has thanked: 175 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: My Metalian Maxi

Post by Stefan »

izakjbrt wrote: 02 May 2018 18:08 My buddy het my vanmiddag vertel dat jy kan die “bed extension” vir howling moon kry dan werk dit so. Maar die bed extension het hom dieselfde as n added room gekos, toe kies hulle die added room en awnings
Aaah! Ja-nee, ek sien die manne is nie skaam met hulle pryse nie. Hulle ‘charge like a wounded buffalo’
Post Reply

Return to “19. Overlanding/Camping Equipment”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest