Bosal Tow Bar
-
- Patrolman
- Full Name: Clem Daniel
- Nickname: Clem
- Home Town: Johannesburg
- Current 4x4: Patrol 4.8
- Home Language: English
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 39 times
Re: Bosal Tow Bar
I could not find the "parts supplier" thread that you referred to but I have sent an e-mail to the address you provided and hopefully I will get a response. Thank you again.
- DawidT
- Senior Member
- Full Name: Dawid Taljaard
- Nickname: Dawid
- Home Town: Witbank
- Current 4x4: 2010 Nissan Patrol 4800 GRX,
Nissan Patrol 4.2l GQ
Volkswagen Caravelle 4 Motion
2018 Toyota Landcruiser V8 DC - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 30 times
I had a look at my towbar, eish not leka
The guys who fit it cut into the harnas and did a fairly sloppy job! Here are some photos, you will see that the clearance to the ground is much less, fortunately I lifted the Patrol and it compensated somewhat. I still want to trim half of the bosal off and move the towball arrangement up, only problem then is that I need to drop the plate a couple of holes in order to open the door.

- Attachments
-
- IMG-20130703-00040.jpg (1.19 MiB) Viewed 1769 times
-
- IMG-20130703-00039.jpg (1.25 MiB) Viewed 1769 times
-
- IMG-20130703-00038.jpg (1.14 MiB) Viewed 1769 times
-
- Patrolman
Dankie Dawid. Wat de dinges is daardie plaat op die trekstang???
This is what I am trying to source:
http://www.ebay.com.au/itm/Nissan-Patro ... 67143#shId
Or something like it. Not sure if that one is for a current spec vehicle.
This is what I am trying to source:
http://www.ebay.com.au/itm/Nissan-Patro ... 67143#shId
Or something like it. Not sure if that one is for a current spec vehicle.
- DawidT
- Senior Member
- Full Name: Dawid Taljaard
- Nickname: Dawid
- Home Town: Witbank
- Current 4x4: 2010 Nissan Patrol 4800 GRX,
Nissan Patrol 4.2l GQ
Volkswagen Caravelle 4 Motion
2018 Toyota Landcruiser V8 DC - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 30 times
Hi Clem,
Die plaat is om die hoogte van die bal te stel. Sluit die slot oop, trek die twee penne uit, skuif die plaat na die regte hoogte toe ( die gate pas oor twee "cap screw" tipe boute wat die "backplate" teen die hak vasmaak) en sit weer die penne terug. Dit is baie handig omrede ek verskillende waens rondsleep wat elkeen op sy eie hoogte loop, nou hoef ek nie elke keer die hak los te bout en op of af te skuif nie. Werk ook om beter "depart angle" te kry as jy die plaat afhaal.
Die plaat is om die hoogte van die bal te stel. Sluit die slot oop, trek die twee penne uit, skuif die plaat na die regte hoogte toe ( die gate pas oor twee "cap screw" tipe boute wat die "backplate" teen die hak vasmaak) en sit weer die penne terug. Dit is baie handig omrede ek verskillende waens rondsleep wat elkeen op sy eie hoogte loop, nou hoef ek nie elke keer die hak los te bout en op of af te skuif nie. Werk ook om beter "depart angle" te kry as jy die plaat afhaal.
-
- Patrolman
Dankie Dawid. So slim soos die houtjie van die galg...nog nooit so 'n ding gesien nie.
-
- Senior Member
- Full Name: Bekker van Niekerk
- Nickname: Bekker
- Home Town: Wellington Westren Cape
- Current 4x4: None
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 2 times
Hi Clem
Ek sien jy kan afrikaans skryf, dus hoef ek nie aanmekaar die "spel checker" te gebruik nie. Daardie "drop plate system" word ge adverteer ek dink in die SA4X4 of leisure wheels. Ek weet daar is 'n plek in JHB as ook 'n agentskap hier in Vredenburg wat dit verkoop. As ek dit weer raaksien sal ek jou pm . Ek dink dit is 'n baie goeie stelsel om jou hak op en af te skuif indien nodig. Ek het dit al hier op 'n Cruiser gesien . Daardie GRX van Exotic het so 'n Bosal hak aan en jy kan dit korter laat maak aan die onderkant. Jy moet net seker maak dat die agterdeur kan oopgaan as jy dit op gestel het.
Persoonlik hou ek meer van die onderste "drawbar system" Ek dink dit is stewiger, veral vir herwinning doeliendes. Die ou agter jou moet net sy eie sleeptou verskaf . Ek pm jou later persoonlik ek het mos jou direkte e-pos adres.
Groete
Bekker
Ek sien jy kan afrikaans skryf, dus hoef ek nie aanmekaar die "spel checker" te gebruik nie. Daardie "drop plate system" word ge adverteer ek dink in die SA4X4 of leisure wheels. Ek weet daar is 'n plek in JHB as ook 'n agentskap hier in Vredenburg wat dit verkoop. As ek dit weer raaksien sal ek jou pm . Ek dink dit is 'n baie goeie stelsel om jou hak op en af te skuif indien nodig. Ek het dit al hier op 'n Cruiser gesien . Daardie GRX van Exotic het so 'n Bosal hak aan en jy kan dit korter laat maak aan die onderkant. Jy moet net seker maak dat die agterdeur kan oopgaan as jy dit op gestel het.
Persoonlik hou ek meer van die onderste "drawbar system" Ek dink dit is stewiger, veral vir herwinning doeliendes. Die ou agter jou moet net sy eie sleeptou verskaf . Ek pm jou later persoonlik ek het mos jou direkte e-pos adres.
Groete
Bekker