ZD30 cheap rebuild met fotos
Posted: 16 Jan 2016 20:33
Hi almal.
Ek is in die proses on my 2002 Patrol 3.0 Di GRX Auto (kan in My Patrol gesien word) se motor oor the doen. Ek beplan on dit so goedkoop moontlik te doen en gaan foto's post soos ek aangaan.
So net vir bietjie agtergrond. Ek is n dieselmac wat n garrage besit in Graaff Reinet. So kry ek n Patrol vroeg in January van n klient van Gauteng af oppad terug van die Tuinroete af in. Hy vermoed die turbo het gegaan. Hulle is voort met n gehuurde kar en ons kyk wat met die patrol aangaan.
So strip ons die intake af en ek sien dadelik dat die olie nie van die turbo af kom nie, maar van die breather af. Check die turbo elkgeval maar die lyk goed. So die intake is vol olie en die sump is leeg. Dit kan net been ding beteken. Blowby. So uit met die injectors om n kompressie toets te doen en ons vind no 1 is amper nil.
So af met die head en sowaar. No 1 cylinder get n probleem.
Lang storie kort, die klient wil nie die Patrol reg maak nie en ek koop dit by hom oor.
So vandag was enjin uit.
Maar vir nou wil ek net eers die beskadigde piston met julle deel.
Dit is no 1 piston.
Iets anders wat my agterdogtig maak is dat die res van die cylinders baie mooi lyk.
en dan is daar die wat ek uit die sump uit gehaal het, wat kan dit wees?
Deel asb julle gedagtes oor wat julle dink met my Patrol gebeur get.
Dankie
Ek is in die proses on my 2002 Patrol 3.0 Di GRX Auto (kan in My Patrol gesien word) se motor oor the doen. Ek beplan on dit so goedkoop moontlik te doen en gaan foto's post soos ek aangaan.
So net vir bietjie agtergrond. Ek is n dieselmac wat n garrage besit in Graaff Reinet. So kry ek n Patrol vroeg in January van n klient van Gauteng af oppad terug van die Tuinroete af in. Hy vermoed die turbo het gegaan. Hulle is voort met n gehuurde kar en ons kyk wat met die patrol aangaan.
So strip ons die intake af en ek sien dadelik dat die olie nie van die turbo af kom nie, maar van die breather af. Check die turbo elkgeval maar die lyk goed. So die intake is vol olie en die sump is leeg. Dit kan net been ding beteken. Blowby. So uit met die injectors om n kompressie toets te doen en ons vind no 1 is amper nil.
So af met die head en sowaar. No 1 cylinder get n probleem.
Lang storie kort, die klient wil nie die Patrol reg maak nie en ek koop dit by hom oor.
So vandag was enjin uit.
Maar vir nou wil ek net eers die beskadigde piston met julle deel.
Dit is no 1 piston.
Iets anders wat my agterdogtig maak is dat die res van die cylinders baie mooi lyk.
en dan is daar die wat ek uit die sump uit gehaal het, wat kan dit wees?
Deel asb julle gedagtes oor wat julle dink met my Patrol gebeur get.
Dankie