4.8 MAF sensor

User avatar
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3452
Joined: 10 Jun 2009 16:58
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
Has thanked: 299 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: 4.8 MAF sensor

Post by Kagiso II »

Dit is wat BESTE werk om MAF mee skoon te maak . OF Spanjaard se Carb cleaner [dis die carb cleaner wat die minste residue agter laat op n spieël]
MAF Spuit.jpg
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
aceventura
Senior Member
Senior Member
Posts: 54
Joined: 19 Nov 2012 09:36
Full Name: Jacques Steyn
Nickname: AceVentura
Home Town: Durbanville
Current 4x4: '08 Nissan Patrol 4.8 GRX
'96 Ssangyong Musso 602EL TD Executive
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 3 times
Been thanked: 7 times

Re: 4.8 MAF sensor

Post by aceventura »

jonathan wrote: 20 Jan 2018 22:16
JoshJ wrote: 20 Jan 2018 21:11 Nice. Thanx for sharing. Is there a difference in exhaust smell?
Ek kry nogsteeds ‘n petrol reuk, maar ek is seker dis nie so erg soos van te vore nie. Indien my verbruik nie terugkeer na normaal nie sal maar exhaust gasse laat toets en kyk om hom by iemand op die rekenaar te kry
Hi Jonathan

Hoe gaan dit nou met jou Patrol. Ek het ook 'n vreeslike petrol reuk in die oggend met cold start, maar my petrol gebruik is nog konstant op 5.5km/l in die dorp. Het die O2 sensors enige verskil gemaak?
When nature calls
Jacques Steyn

2008 Nissan Patrol 4.8 GRX A/T (190kw)
Tough Dog Suspension | Outback Extreme Rear Replacement Bumper | Ironman Front Bumper
Air Helpers | Snorkel | Frontrunner Roofrack
Wishlist: TPM, Seat covers, drawer system
User avatar
jonathan
Senior Member
Senior Member
Posts: 269
Joined: 20 Aug 2012 16:24
Full Name: Jonathan Venter
Nickname: jonathan
Home Town: Jacobsbaai
Current 4x4: 2005 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 7 times
Been thanked: 40 times

Re: 4.8 MAF sensor

Post by jonathan »

aceventura wrote: 11 Dec 2018 08:23
jonathan wrote: 20 Jan 2018 22:16
JoshJ wrote: 20 Jan 2018 21:11 Nice. Thanx for sharing. Is there a difference in exhaust smell?
Ek kry nogsteeds ‘n petrol reuk, maar ek is seker dis nie so erg soos van te vore nie. Indien my verbruik nie terugkeer na normaal nie sal maar exhaust gasse laat toets en kyk om hom by iemand op die rekenaar te kry
Hi Jonathan

Hoe gaan dit nou met jou Patrol. Ek het ook 'n vreeslike petrol reuk in die oggend met cold start, maar my petrol gebruik is nog konstant op 5.5km/l in die dorp. Het die O2 sensors enige verskil gemaak?
Jammer Jacques ek sien nou eers jou post. Net na ek als vervang het was ons Namibië toe. Beste brandstof verbruik ooit! Die verbruik het gewissel tussen 5.5km/l en 6.5km/l, wat vir my ongehoord was. Maar dit was redelike beskaafde snelhede. Die oordonderende petrol reuk is weg, maar so ook is die goeie brandstof verbruik. Ek is nou weer terug na onder 5km/l en as ek sleep omtrent 4. Ek gaan volgende week weer diens en lugfilter vervang en MAF bietjie skoonmaak. Hopelik sal dit 'n verskil maak.
Post Reply

Return to “13. Electrical & Electronics”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests