Het dit gekry, dit het baie gehelp. SOA conversion is al amper n jaar oud.Kagiso II wrote:Op die ou NISSAN 4x4 SA forum [van Andre de Goede] was n volledige moets en moenies en OPPAS deel daaroor wat Mrius Murray [PAMPOEN se X-baas] en Johann Safgari [Engelbrecht] hulle SAFARI s/c en later Pampoen gedoen het.Reenen wrote:Is hier dalk n thread waar iemand n spring over axle conversion gedoen het?
Ek wiel nie die wiel herontdek nie...
IEWERS het ek dit op n CD afgekoppi met MS Word ... sal soek
Safari SOA conversion
-
- Patrolman
- Posts: 556
- Joined: 31 Oct 2013 13:37
- Full Name: Reenen Kritzinger
- Nickname: Reenen
- Home Town: Greyton
- Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 114 times
Re: Safari SOA conversion
- TIMKEN
- Senior Member
- Posts: 62
- Joined: 19 Apr 2013 18:27
- Full Name: NICO LINTVELT
- Nickname: NICO
- Home Town: THABAZIMBI
- Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 10 times
Re: Safari SOA conversion
Reenen het jy dalk meer inligting oor die SOA. Ek sien jy ry al n jaar so. Enige probleme wat jy ondervind, iets wat jy sal verander? Het jy die ou Safari vere gebruik indien wel standaard soos hulle is en watter shocks het jy gebruik nom/model nommer? Kan jy dalk vir my fotos stuur van al die veranderinge? Ek is besig met my beplanning vir my Safari dc en kyk na al die opsies. Waar sal mens shacle bushes kry vir die Safari?
-
- Patrolman
- Posts: 556
- Joined: 31 Oct 2013 13:37
- Full Name: Reenen Kritzinger
- Nickname: Reenen
- Home Town: Greyton
- Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 114 times
Re: Safari SOA conversion
Hier is n link na die build:
My nuwe speelding en eerste Patrol.
https://r.tapatalk.com/shareLink?share_ ... are_type=t
Lockers:
Ek het self ingevoer, Maar Llewelyn voer ook in.
(083) 3065458
Bladveer bushes:
Gewone Nissan Hardbody sin is selfde.
My nuwe speelding en eerste Patrol.
https://r.tapatalk.com/shareLink?share_ ... are_type=t
Lockers:
Ek het self ingevoer, Maar Llewelyn voer ook in.
(083) 3065458
Bladveer bushes:
Gewone Nissan Hardbody sin is selfde.
- TIMKEN
- Senior Member
- Posts: 62
- Joined: 19 Apr 2013 18:27
- Full Name: NICO LINTVELT
- Nickname: NICO
- Home Town: THABAZIMBI
- Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 10 times
Re: Safari SOA conversion
Dankie. Ek hoop om hom net so mooi te lig as joune. Ek sal julle op hoogte hou as ek begin. Moet nou eers sy oorspronklike motor terug sit en dan na die dokter vit al die kanker.
- Attachments
-
- Hy moet gelig word
- mms_img734676003.jpg (82.39 KiB) Viewed 6174 times
- Alex Roux
- Patrolman 1000+
- Posts: 2629
- Joined: 11 Jul 2011 10:54
- Full Name: Alexander Roux
- Nickname: Calculator
- Home Town: Johannesburg
- Current 4x4: 2004 GU 3TDi (Lexus) - aka "Witblits" (sold)
2005: GU TD42 - aka "Masewa"
1996: GQ TB48 conversion - aka "Skilpad"
1993: GQ SWB TB42 - aka "Shortie"
1985: MQ Patrol (Safari) SD33 - aka "Toro" - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 241 times
Re: Safari SOA conversion
Nico, ek wil nie jou thread bederf met 'n foto van 'n Cruiser nie, maar ek kan nie help om hierdie ontwerp verskil uit te lig nie.
Let op die agter deur se vorm pas in by die wiel basis van die kar op die Safari.
Die Cruiser dubbel kajuit se agter deur maak 'n onnodige kromming agter asof die kar se wiel basis baie korter is as wat dit regtig is.
Dit lyk net nie reg nie.
Let op die agter deur se vorm pas in by die wiel basis van die kar op die Safari.
Die Cruiser dubbel kajuit se agter deur maak 'n onnodige kromming agter asof die kar se wiel basis baie korter is as wat dit regtig is.
Dit lyk net nie reg nie.
Skilpad, Shortie, Toro & Masewa
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6017
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 987 times
Re: Safari SOA conversion
Ja, hulle gebruik die agterdeur van die 76 stasiewa, wat 'n korter wheelbase het.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Patrolman
- Posts: 556
- Joined: 31 Oct 2013 13:37
- Full Name: Reenen Kritzinger
- Nickname: Reenen
- Home Town: Greyton
- Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 114 times
Re: Safari SOA conversion
Het mens ooit n safari D/C gekry, of is daardie n custum build?
Safari stasie wa, gechop, en n sc se loadbin, verkort?
Safari stasie wa, gechop, en n sc se loadbin, verkort?
- TIMKEN
- Senior Member
- Posts: 62
- Joined: 19 Apr 2013 18:27
- Full Name: NICO LINTVELT
- Nickname: NICO
- Home Town: THABAZIMBI
- Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 10 times
Re: Safari SOA conversion
Hierdie was n bakkie wat ombou is deur Meano in Krugersdorp. Die safari het nie uitgekom in n dc. Hierdie spesifieke een is laat ombou deer Hannes Grobler die rally jaer .
- hugejp
- Patrolman 1000+
- Posts: 2052
- Joined: 21 Oct 2014 21:01
- Full Name: JP Viviers
- Nickname: Oupoot
- Home Town: JHB
- Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller" - Home Language: Half & Half
- Has thanked: 211 times
- Been thanked: 217 times
Re: Safari SOA conversion
Meano does a very good conversion!
On the meano cruiser double cabs that rear door is square.
It looks way better than the wierd toyota rear door "recycling" with that wheel cut out...
On the meano cruiser double cabs that rear door is square.
It looks way better than the wierd toyota rear door "recycling" with that wheel cut out...
----------------------------------------------------------------------
You CAN with a NISSAN!
Jy KAN met 'n DATSUN!
You CAN with a NISSAN!
Jy KAN met 'n DATSUN!
-
- Patrolman
- Posts: 556
- Joined: 31 Oct 2013 13:37
- Full Name: Reenen Kritzinger
- Nickname: Reenen
- Home Town: Greyton
- Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 114 times
Re: Safari SOA conversion
Bietjie terugvoer:
Die Rb25det is n monster. 205kw op wiele.
Hy maak krag soos niks wat ek nog ooit in 4x4 beleef het. My warmgemaakte 230kw (op flywheel) 4.8 grx kom nie naby die safari nie. Maar dit kom met n prys.
As jy die perde gebruik, wil hulle gevoer word. Daal tot 3km/liter as jy hard speel in sand. Op oop pad 6.6 km/liter.
Sy eerste nuwe clutch het nie 500km gemaak, toe het die rb ho opgevreet. Moes custom een laat maak.
Het te veel geboost op turbo, toe shatter die teflon vanes, en shaft breek mors af. Nou het ek n turbo met staal vanes in.
Chinese locker voor: kon nie die rb se krag hanteer, en het oop gebars. Nou maar weer patrol oop diff in.
Bladvere: die rb vreet my regter voor bladvere. Nou al my 2de stel opgevreet. Hy axle wrap hom onder torque en buig dit in n S.
Maar dit bly n monster wat mens op n grondpad kan drift vir 2 km aan een, of, op daardie selfde 2km grondpad, kan druk tot 200km/h sonder probleem.
Die Rb25det is n monster. 205kw op wiele.
Hy maak krag soos niks wat ek nog ooit in 4x4 beleef het. My warmgemaakte 230kw (op flywheel) 4.8 grx kom nie naby die safari nie. Maar dit kom met n prys.
As jy die perde gebruik, wil hulle gevoer word. Daal tot 3km/liter as jy hard speel in sand. Op oop pad 6.6 km/liter.
Sy eerste nuwe clutch het nie 500km gemaak, toe het die rb ho opgevreet. Moes custom een laat maak.
Het te veel geboost op turbo, toe shatter die teflon vanes, en shaft breek mors af. Nou het ek n turbo met staal vanes in.
Chinese locker voor: kon nie die rb se krag hanteer, en het oop gebars. Nou maar weer patrol oop diff in.
Bladvere: die rb vreet my regter voor bladvere. Nou al my 2de stel opgevreet. Hy axle wrap hom onder torque en buig dit in n S.
Maar dit bly n monster wat mens op n grondpad kan drift vir 2 km aan een, of, op daardie selfde 2km grondpad, kan druk tot 200km/h sonder probleem.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests