Safari SOA conversion

Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Safari SOA conversion

Post by Reenen »

Kagiso II wrote:
Reenen wrote:Is hier dalk n thread waar iemand n spring over axle conversion gedoen het?

Ek wiel nie die wiel herontdek nie...
Op die ou NISSAN 4x4 SA forum [van Andre de Goede] was n volledige moets en moenies en OPPAS deel daaroor wat Mrius Murray [PAMPOEN se X-baas] en Johann Safgari [Engelbrecht] hulle SAFARI s/c en later Pampoen gedoen het.
IEWERS het ek dit op n CD afgekoppi met MS Word ... sal soek
Het dit gekry, dit het baie gehelp. SOA conversion is al amper n jaar oud.
User avatar
TIMKEN
Senior Member
Senior Member
Posts: 62
Joined: 19 Apr 2013 18:27
Full Name: NICO LINTVELT
Nickname: NICO
Home Town: THABAZIMBI
Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB
Home Language: AFRIKAANS
Has thanked: 13 times
Been thanked: 10 times

Re: Safari SOA conversion

Post by TIMKEN »

Reenen het jy dalk meer inligting oor die SOA. Ek sien jy ry al n jaar so. Enige probleme wat jy ondervind, iets wat jy sal verander? Het jy die ou Safari vere gebruik indien wel standaard soos hulle is en watter shocks het jy gebruik nom/model nommer? Kan jy dalk vir my fotos stuur van al die veranderinge? Ek is besig met my beplanning vir my Safari dc en kyk na al die opsies. Waar sal mens shacle bushes kry vir die Safari?
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Safari SOA conversion

Post by Reenen »

Hier is n link na die build:
My nuwe speelding en eerste Patrol.

https://r.tapatalk.com/shareLink?share_ ... are_type=t

Lockers:
Ek het self ingevoer, Maar Llewelyn voer ook in.
(083) 3065458

Bladveer bushes:
Gewone Nissan Hardbody sin is selfde.
User avatar
TIMKEN
Senior Member
Senior Member
Posts: 62
Joined: 19 Apr 2013 18:27
Full Name: NICO LINTVELT
Nickname: NICO
Home Town: THABAZIMBI
Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB
Home Language: AFRIKAANS
Has thanked: 13 times
Been thanked: 10 times

Re: Safari SOA conversion

Post by TIMKEN »

Dankie. Ek hoop om hom net so mooi te lig as joune. Ek sal julle op hoogte hou as ek begin. Moet nou eers sy oorspronklike motor terug sit en dan na die dokter vit al die kanker.
Attachments
Hy moet gelig word
Hy moet gelig word
mms_img734676003.jpg (82.39 KiB) Viewed 6093 times
User avatar
Alex Roux
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2626
Joined: 11 Jul 2011 10:54
Full Name: Alexander Roux
Nickname: Calculator
Home Town: Johannesburg
Current 4x4: 2004 GU 3TDi (Lexus) - aka "Witblits" (sold)
2005: GU TD42 - aka "Masewa"
1996: GQ TB48 conversion - aka "Skilpad"
1993: GQ SWB TB42 - aka "Shortie"
1985: MQ Patrol (Safari) SD33 - aka "Toro"
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 49 times
Been thanked: 240 times

Re: Safari SOA conversion

Post by Alex Roux »

Nico, ek wil nie jou thread bederf met 'n foto van 'n Cruiser nie, maar ek kan nie help om hierdie ontwerp verskil uit te lig nie.

Let op die agter deur se vorm pas in by die wiel basis van die kar op die Safari.
Die Cruiser dubbel kajuit se agter deur maak 'n onnodige kromming agter asof die kar se wiel basis baie korter is as wat dit regtig is.
Dit lyk net nie reg nie.
Cruiser Double cab.jpg
Cruiser Double cab.jpg (217.51 KiB) Viewed 6087 times
Skilpad, Shortie, Toro & Masewa
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6005
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1065 times
Been thanked: 983 times

Re: Safari SOA conversion

Post by Peter Connan »

Ja, hulle gebruik die agterdeur van die 76 stasiewa, wat 'n korter wheelbase het.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Safari SOA conversion

Post by Reenen »

Het mens ooit n safari D/C gekry, of is daardie n custum build?
Safari stasie wa, gechop, en n sc se loadbin, verkort?
User avatar
TIMKEN
Senior Member
Senior Member
Posts: 62
Joined: 19 Apr 2013 18:27
Full Name: NICO LINTVELT
Nickname: NICO
Home Town: THABAZIMBI
Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB
Home Language: AFRIKAANS
Has thanked: 13 times
Been thanked: 10 times

Re: Safari SOA conversion

Post by TIMKEN »

Hierdie was n bakkie wat ombou is deur Meano in Krugersdorp. Die safari het nie uitgekom in n dc. Hierdie spesifieke een is laat ombou deer Hannes Grobler die rally jaer .
User avatar
hugejp
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2052
Joined: 21 Oct 2014 21:01
Full Name: JP Viviers
Nickname: Oupoot
Home Town: JHB
Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller"
Home Language: Half & Half
Has thanked: 211 times
Been thanked: 217 times

Re: Safari SOA conversion

Post by hugejp »

Meano does a very good conversion!

On the meano cruiser double cabs that rear door is square.

It looks way better than the wierd toyota rear door "recycling" with that wheel cut out...
----------------------------------------------------------------------

You CAN with a NISSAN!

Jy KAN met 'n DATSUN!
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Safari SOA conversion

Post by Reenen »

Bietjie terugvoer:

Die Rb25det is n monster. 205kw op wiele.
Hy maak krag soos niks wat ek nog ooit in 4x4 beleef het. My warmgemaakte 230kw (op flywheel) 4.8 grx kom nie naby die safari nie. Maar dit kom met n prys.

As jy die perde gebruik, wil hulle gevoer word. Daal tot 3km/liter as jy hard speel in sand. Op oop pad 6.6 km/liter.

Sy eerste nuwe clutch het nie 500km gemaak, toe het die rb ho opgevreet. Moes custom een laat maak.

Het te veel geboost op turbo, toe shatter die teflon vanes, en shaft breek mors af. Nou het ek n turbo met staal vanes in.

Chinese locker voor: kon nie die rb se krag hanteer, en het oop gebars. Nou maar weer patrol oop diff in.

Bladvere: die rb vreet my regter voor bladvere. Nou al my 2de stel opgevreet. Hy axle wrap hom onder torque en buig dit in n S.

Maar dit bly n monster wat mens op n grondpad kan drift vir 2 km aan een, of, op daardie selfde 2km grondpad, kan druk tot 200km/h sonder probleem.
Post Reply

Return to “12. Suspension, Steering & Brakes”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests