Conversion of a lifetime. Comments please
-
- Full Member
- Posts: 22
- Joined: 07 Jan 2016 17:20
- Full Name: Ruan Scholtz
- Nickname: Ruan
- Home Town: George
- Current 4x4: 86 Nissan Safari 260 series 3.3 TDi
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 2 times
Re: Conversion of a lifetime. Comments please
Naand almal,
Vir almal wat die post volg, soos belowe sien fotos hierby aangeheg
Dink julle ek sal enige geld kan kry vir my ou Safari dop, behalwe vir die skrootwerf?
Hou die een dop.
Vir almal wat die post volg, soos belowe sien fotos hierby aangeheg
Dink julle ek sal enige geld kan kry vir my ou Safari dop, behalwe vir die skrootwerf?
Hou die een dop.
- Attachments
-
- 20160513_144314.jpg (1.54 MiB) Viewed 4655 times
-
- 20160513_144304.jpg (1.86 MiB) Viewed 4655 times
-
- 20160513_143525.jpg (1.95 MiB) Viewed 4655 times
-
- 20160513_143212.jpg (1.53 MiB) Viewed 4655 times
- SJC
- Patrolman 1000+
- Posts: 3189
- Joined: 23 Nov 2014 14:20
- Full Name: SJC
- Nickname: Fanus
- Home Town: Nelspruit
- Current 4x4: Patrol 4.2 SGL
- Home Language: Afrikaans/English
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 171 times
Re: Conversion of a lifetime. Comments please
wow, dis stunning.
‘96 GQ 4.2 SGL
‘01 GU 4.5 GRX
‘08 GU TD42 BAKKIE
‘01 GU 4.5 GRX
‘08 GU TD42 BAKKIE
- hugejp
- Patrolman 1000+
- Posts: 2052
- Joined: 21 Oct 2014 21:01
- Full Name: JP Viviers
- Nickname: Oupoot
- Home Town: JHB
- Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller" - Home Language: Half & Half
- Has thanked: 211 times
- Been thanked: 217 times
Re: Conversion of a lifetime. Comments please
BAKGAT!
----------------------------------------------------------------------
You CAN with a NISSAN!
Jy KAN met 'n DATSUN!
You CAN with a NISSAN!
Jy KAN met 'n DATSUN!
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
-
- Full Member
- Posts: 22
- Joined: 07 Jan 2016 17:20
- Full Name: Ruan Scholtz
- Nickname: Ruan
- Home Town: George
- Current 4x4: 86 Nissan Safari 260 series 3.3 TDi
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 2 times
Re: Conversion of a lifetime. Comments please
Manne,
Soos belowe is hieronder `n paar kiekies van die projek.
Ons het taamlik probleme opgetel met die ruil van die doppe want die Japs het besluit hul verander alles;
1. Die mountings stem nie oorreen met die gate nie en moes ons nuwes maak. (Moenie kommer nie ons het some 10mm dik platstaal gebruik.)
2. Die rathefbome het nie oorreen gestem met die gate nie en as gevolg moes ons die firewall sny om die motor in te pas. (Al die ander opsies was baie sterk oorweeg.)
Op hierdie stadium is die projek so 85% klaar met bedrading wat môre gedoen word en dan die binneruim oordoen.
Ek benoduig bietjie raad op die binneruim aangesien ons die ou matte uitgeruk het en wil nie graag weer matte insit nie. (Word nat en vrot onder andere). Graag wil ons `n soort rubber materiaal spuit wat ook sal help met klank digtheid en wat nie arem en `n been gaan kos nie. Enige voorstelle?
Geniet die fotos. Ek bederf met die finale produk binnekort.
Lekker aand
Soos belowe is hieronder `n paar kiekies van die projek.
Ons het taamlik probleme opgetel met die ruil van die doppe want die Japs het besluit hul verander alles;
1. Die mountings stem nie oorreen met die gate nie en moes ons nuwes maak. (Moenie kommer nie ons het some 10mm dik platstaal gebruik.)
2. Die rathefbome het nie oorreen gestem met die gate nie en as gevolg moes ons die firewall sny om die motor in te pas. (Al die ander opsies was baie sterk oorweeg.)
Op hierdie stadium is die projek so 85% klaar met bedrading wat môre gedoen word en dan die binneruim oordoen.
Ek benoduig bietjie raad op die binneruim aangesien ons die ou matte uitgeruk het en wil nie graag weer matte insit nie. (Word nat en vrot onder andere). Graag wil ons `n soort rubber materiaal spuit wat ook sal help met klank digtheid en wat nie arem en `n been gaan kos nie. Enige voorstelle?
Geniet die fotos. Ek bederf met die finale produk binnekort.
Lekker aand
- Attachments
-
- 20160523_134732.jpg (1.75 MiB) Viewed 4560 times
-
- 20160523_134724.jpg (1.87 MiB) Viewed 4560 times
-
- 20160523_080553.jpg (1.63 MiB) Viewed 4560 times
-
- 20160522_113714.jpg (1.47 MiB) Viewed 4560 times
-
- 20160522_092720.jpg (1.57 MiB) Viewed 4560 times
-
- 20160521_094617.jpg (1.78 MiB) Viewed 4560 times
-
- 20160521_094336.jpg (1.37 MiB) Viewed 4560 times
-
- 20160521_072405.jpg (1.62 MiB) Viewed 4560 times
-
- 20160515_164714.jpg (1.89 MiB) Viewed 4560 times
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
Re: Conversion of a lifetime. Comments please
Mooi gewone rubber bakkie spray werk mooi hulle spuit net dik of die tipe wat mens plak dan is dit 8 mm dik oorals
- davidvdm
- Patrolman
- Posts: 627
- Joined: 13 Sep 2011 15:47
- Full Name: David vd Merwe
- Nickname: David - Hillbilly
- Home Town: West Coast
- Current 4x4: 1997 2.7TD Nissan Sani Mk3 4x4 SFA (SAFANI)
- Home Language: English/Afrikaans
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 48 times
- Contact:
Re: Conversion of a lifetime. Comments please
Tinus, waar kry mens daai 8mm dik een. Ek wil die Sani ook oor doen daarmee. Na die verdrinking in 2008, is daar snaakse reuke wat elke deur kom as die matte nat word.
David - Bfreesani
1997 Nissan Sani MK3 2.7TD - Hillbilly (SAFANI)
MQ C200 SFA
MQ H260 LSD Rear
MQ Transfer as second low range
5" Lift
33"x12.5x15" tires on 8.5J rims - Want 35's
DIY rock sliders
DIY Snorkel
Madman EMS
1997 Nissan Sani MK3 2.7TD - Hillbilly (SAFANI)
MQ C200 SFA
MQ H260 LSD Rear
MQ Transfer as second low range
5" Lift
33"x12.5x15" tires on 8.5J rims - Want 35's
DIY rock sliders
DIY Snorkel
Madman EMS
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
Re: Conversion of a lifetime. Comments please
Daar was n plek in apex benoni wat dit gedoen het hulle sit rubber binne pype vir die myne nog n plek in brakpan het dit vir ergo gedoen maar hulle het gesluit toe die myn toegemaak het ek het my hardbody by hulle gedoen maar was ook al 15 jaar terug
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6011
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 985 times
Re: Conversion of a lifetime. Comments please
Daar is baie plekke wat "rubber lining" in pype en kleppe sit, maar dis rubber velle wat hulle sny en plak, en ek dink nie dis geskik vir die binnekant van 'n kar nie.
Maar ek dink in elk geval 8mm is heeltemal te dik, daai goed is flippen swaar.
Maar ek dink in elk geval 8mm is heeltemal te dik, daai goed is flippen swaar.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Full Member
- Posts: 22
- Joined: 07 Jan 2016 17:20
- Full Name: Ruan Scholtz
- Nickname: Ruan
- Home Town: George
- Current 4x4: 86 Nissan Safari 260 series 3.3 TDi
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 2 times
Re: Conversion of a lifetime. Comments please
Peter,
Wat sal jy voorstel moet mens dan in die kar sit?
Wat sal jy voorstel moet mens dan in die kar sit?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests