Difflock fixed.

Transmissions, Transfer Boxes, Axles, Drive Shafts
Post Reply
User avatar
DawidT
Senior Member
Senior Member
Posts: 268
Joined: 29 Jul 2011 08:17
Full Name: Dawid Taljaard
Nickname: Dawid
Home Town: Witbank
Current 4x4: 1995 Nissan Patrol GQ 4.2l Petrol and 2010 Nissan Patrol 4800.
2018 Nissan Navara
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 1 time
Been thanked: 17 times

Difflock fixed.

Post by DawidT » 25 Jun 2018 10:30

Hi Almal,

Wil net n interresante "breakbown" deel met julle almal.
My 2010, 4.8GRX se difflock het al baie lankal probleme gegee. Die Patrol het nou eers 73 000km op, ek het hom gekoop met net so oor die 20 000km op.

Tipiese simptome was dat die diiflock nie wil inskop nie met die liggie wat geflikker as ek hard werk offroad en dan weer aan gebly het, sodra ek weer reguit ry. oorspronklik het ek gedink die solenoid is nie lekker nie, dit reg gemaak maar die probleem het gebly. Ek het toe die skakelaar op die actuator vervang maar nie gehelp nie. Ek kon ook hoor as die difflock inskop maar sodra ek baie krag op die wiele sit het hy uit gespring en kon ek hoor hoe hy raas (klak klak klak geluid), probeer om in te skop.

Die naweek het ek die diff reg gemaak (Dankie David vir parte). Alles nou weer 100%. Baie interresant is die feit dat my Patrol baie vroeg in sy lewe deur Nissan herstel was - Al wat die boekie se is "Difflock repairs". Dit was gedoen deur die vorige eienaar. Die hoof oorsaak was die difflock vurk, dit was verkeerd om geinstalleer met die vorige herstelwerk. Die gevolg was dat die vurk nie die difflock meganisme ver genoeg in gestoot het nie, omtrent 2.5mm te min, met die gevolg dat sodra die diff baie hard werk hy uitspring en spring op sy ratte.

Ek heg fotos aan van die skade op die difflock self asook n foto (dankie Google!) oor hoe om die vurk moet wees.
Attachments
Screenshot_20180625-100547_Gallery.jpg
20180609_160906_resized_1.jpg
20180609_160858_resized_1.jpg
20180609_160840_resized.jpg

User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7063
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 557 times
Been thanked: 290 times

Re: Difflock fixed.

Post by Tinus lotz » 26 Jun 2018 13:41

Dankie Dawid nou kan almal sien hoe moet hy lyk

Anthony Forgey
Senior Member
Senior Member
Posts: 301
Joined: 07 Apr 2016 09:46
Full Name: Anthony Forgey
Nickname: Anthony
Home Town: Randburg
Current 4x4: 98 4.2D
Home Language: English
Has thanked: 45 times
Been thanked: 49 times

Re: Difflock fixed.

Post by Anthony Forgey » 26 Jun 2018 18:20

I need to open mine up and fix it too.
'98 Patrol 4.2D (turbo added)

Intelligence is measured in smarts, stature is measured in hearts

User avatar
JohnBoyZA
Site Admin
Posts: 1136
Joined: 02 Apr 2009 14:34
Full Name: John Murray
Nickname: John Boy
Home Town: Bloubergstrand
Current 4x4: Patrol GRX 4.8
Home Language: Afrikaans/English
Location: Big Bay, Cape Town
Has thanked: 197 times
Been thanked: 57 times

Re: Difflock fixed.

Post by JohnBoyZA » 26 Jun 2018 21:24

Baie dankie, great fotos!
Nissan Patrol, GRX, 4.8 (GU Y61)
Flickr: http://www.flickr.com/photos/jhemurray/sets/

User avatar
Pieter B
Senior Member
Senior Member
Posts: 361
Joined: 29 Sep 2014 12:40
Full Name: Pieter Botha
Nickname: Pieter
Home Town: Alberton
Current 4x4: '06 Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 3 times
Been thanked: 32 times

Re: Difflock fixed.

Post by Pieter B » 27 Jun 2018 08:12

En 'n Nissan dealer strikes again......

jacquesW
Senior Member
Senior Member
Posts: 52
Joined: 28 Nov 2017 09:51
Full Name: Jacques Wilkinson
Nickname: JacquesW
Home Town: Kraaifontein
Current 4x4: Nissan Patrol 4.8
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Difflock fixed.

Post by jacquesW » 05 Nov 2018 09:04

Ek het die naweek roete gery. Selfde storie. Difflock aan en werk tot en met te veel torque verys word dan skop dit uit oor in n geraas. Geen geraas en probleme sonder diff-Lock. Die vacuum Solenoid weet ek is tempramenteel. Is dit moontlik dat te min vacuum ook die probleem kan veroorsaak?

Die geraas was nie gerustellend nie. Ook nie seker hoeveel skade so n "glyery" op die interne kan veroorsaak nie. Skat maklikste manier om interne te toets is om met geruilde pypies op die solenoid te ry en sien hoe sisteem reageer.

Ek het klein rukkie terug nuwe olie in diff gesit. Daar was die "normale" fyn veilsel op die magneet met 1 1mm stukkie staal. So dit het nie te sleg gelyk nie. Dit bygese weet ek nie wat die diff se geskiedenis voor dit is en wat dalk vooreen uitgekom het nie.

User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7063
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 557 times
Been thanked: 290 times

Re: Difflock fixed.

Post by Tinus lotz » 05 Nov 2018 09:29

Ruil die pypies en kyk miskien verloor jy vacuum na voor

Post Reply

Return to “10. Drivetrain”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests