EGT GAUGE ?

Engines and Engine Systems
User avatar
Pieter du Toit
Patrolman
Patrolman
Posts: 762
Joined: 06 May 2009 15:04
Full Name: Pieter Joubert du Toit
Nickname: PJ of ook Whitey
Home Town: Welgemoed
Current 4x4: 2002 Nissan Patrol GRX TD42T CONVERSION
Home Language: Afrikaans
Location: Cape Town
Been thanked: 4 times

Re: EGT GAUGE ?

Post by Pieter du Toit »

Stefan,

Ek is nou nie die forum se meganiese of engin specialist nie - maar ek gaan tog vir jou my opinie gee (na aanleiding van my eie situasie). Die kenners soos Frans, JG, Koos, Gerrit, Alan en al die ander moet eintlik vir jou antwoord.

En die moeilike kant is daar is eintlik n ja en nee antwoord - in my opinie.

Die nee antwoord - As jy reeds n probleem het met overfuelling op jou kar is daar klaar skade - dis net n kwessie van tyd en wanneer. En ongelukkig is ons modelle mos nou maar die gedoopte "handgranades!!" Tog het JG se engin eers op 275 000 km gegroet - myne daarinteen al op 145 000km.

Die Ja antwoord - As jy n probleem het gaan jy dit baie vinnig identifiseer met n EGT meter - en uiteraard kan en gaan jy jou bestuur styl dienooreenkomstig aanpas. Dit sal heel moontlik bydra tot die "stadiger" verweer van die engin - want jy is nou bewus van wat daar binne aangaan. Maar my EGT's was nie hoog of my voertuig bo normale temperatuur toe my engin "BANG" gese het nie - so daar was reeds skade en my engin was basies n "tickking time bomb".

Nou ja as hierdie blondie jou nie nou "confused" het soos n arme verkleurmannetjie op n smartie box nie dan sal niks in die lewe jou seker kan "confuse" nie!!

My :mytwocents: - for what it's worth.

Kom manne - wat is die regte antwoord hierso??? :think:
Pieter du Toit
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests