4500 grx radiator needed

Engines and Engine Systems
Rudeboy001
Junior Member
Junior Member
Posts: 12
Joined: 31 Jan 2017 14:15
Full Name: Rudy Alexander
Nickname: Rudy
Home Town: Mamre
Current 4x4: 2003 Nissan Hardbody 3,3 double cab

1996 GQ 4,2 petrol
Home Language: Afrikaans/English
Been thanked: 2 times

Re: 4500 grx radiator needed

Post by Rudeboy001 » 13 Sep 2017 07:22

Hi Peter.

Verduidelik biekie wat is die rede vir die radiator grond op die engine block asb?

User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 5397
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 279 times
Been thanked: 355 times

Re: 4500 grx radiator needed

Post by Peter Connan » 13 Sep 2017 10:46

Daar is 'n potensiaalverskil tussen koper en aluminium. Die aan tree op as 'n anode, die ander 'n katode, en materiaal word uit die enjin uit gevreet en op die radiator gepak.

Lees bietjie op oor Galvanic Corrosion, maar in kort is dit dieselfde proses wat gebruik word om metale op ander metale te coat.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.

User avatar
ChristoSlang
Patrolman
Patrolman
Posts: 873
Joined: 07 Apr 2009 16:54
Full Name: Christo van Rensburg
Nickname: ChristoSlang
Home Town: Pretoria, ZA
Current 4x4: Nissan 4.2 GL Patrol
Home Language: Afrikaans
Location: Garsfontein, Pretoria
Has thanked: 6 times
Been thanked: 72 times

Re: 4500 grx radiator needed

Post by ChristoSlang » 13 Sep 2017 12:01

Speaking of radiators...

Weet enige van julle slim ouens of die TD4.2 se radiator in enige ander Patrol sal pas?

Ek het 'n ekstra koper een wat hier rondstaan wat ek wil weggee...
Christo (the snake man)
1998 4.2 GL Patrol (Chuck Norris)
2007 350Z twin-turbo coupe (Batmobile)
Image

User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7062
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 557 times
Been thanked: 290 times

Re: 4500 grx radiator needed

Post by Tinus lotz » 13 Sep 2017 18:56

Koper radiators met verf op werk nie lekke nie ...ek dink dis seker ok vir n n/a 4.2 maar ek het temp problems gehad tot ek alli gegaan het . Die hitte verdwyn somme baie vinniger teen opdraande ens . Die chemical bi metal current flow tussen die koper en alli maak dat jou alli weg weg eet in no time earthing help maar stop dit nie . Ek Christo en Michael het getoets alli is die pad voorentoe

Rudeboy001
Junior Member
Junior Member
Posts: 12
Joined: 31 Jan 2017 14:15
Full Name: Rudy Alexander
Nickname: Rudy
Home Town: Mamre
Current 4x4: 2003 Nissan Hardbody 3,3 double cab

1996 GQ 4,2 petrol
Home Language: Afrikaans/English
Been thanked: 2 times

Re: 4500 grx radiator needed

Post by Rudeboy001 » 14 Sep 2017 07:47

Hi.

Ok nou verstaan ek. Ek het hom al gevat teen n baie styl berg opdraand en ook in die sand vir n lang tyd in Atlantis duine.

Sover is als nog mooi, temp bly konstant laag soos dit moet. Ek het nou die radiator so dis maar nou so.

In elk geval, die man wat hom gemaak het het my gese dat as ek enige probleme ondervind kan ek enige tyd terug kom na hom toe, maak nie saak van die tydperk nie.
So sal maar hom inhou en kyk wat gebeur.

Hulle het n redelike goeie naam in die bedryf, maar soos enige iets in die lewe maar is, was daar al seker iemand wat nie gelukkig was met hulle diens nie. Ek kan ongelukkig nie kla nie, en my vriend wat sy eie besigheid het gebruik hulle al vir meer as 10 jaar met nog geen comebacks.

User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 5397
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 279 times
Been thanked: 355 times

Re: 4500 grx radiator needed

Post by Peter Connan » 14 Sep 2017 12:40

Onthou net, galvanic corrosion tussen koper en aluminium eet die aluminium weg, nie die koper nie.

So dis nie die radiator wat beskadig word nie, maar die enjin.

Jy kan toets deur 'n multimeter se een punt in die water te plaas, en die ander teen die enjin. As daar 'n spanningsverskil (volt lesing) tussen die twee is terwyl die enjin loop, is korrosie besig om te gebeur.

Terloops, ek het self 'n koper radiator in my kar, so ek se nie haal hom uit en gooi hom weg nie, ek se net maak seker jy neem stappe teen skade.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.

Rudeboy001
Junior Member
Junior Member
Posts: 12
Joined: 31 Jan 2017 14:15
Full Name: Rudy Alexander
Nickname: Rudy
Home Town: Mamre
Current 4x4: 2003 Nissan Hardbody 3,3 double cab

1996 GQ 4,2 petrol
Home Language: Afrikaans/English
Been thanked: 2 times

Re: 4500 grx radiator needed

Post by Rudeboy001 » 14 Sep 2017 12:59

Ek is net op die oomblk in Windhoek, sal hom gaan toets sodra ek by die huis kom en kyk wat se hy

User avatar
rvanrooyen
Senior Member
Senior Member
Posts: 154
Joined: 04 Aug 2011 12:36
Full Name: Roland van Rooyen
Nickname: Roland
Home Town: Cape Town, Mamre
Current 4x4: 2000 Nissan Patrol 4.5 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: Mamre, WC
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Re: 4500 grx radiator needed

Post by rvanrooyen » 14 Oct 2017 15:07

Dankie manne vir al die posts en info. Ek Wag nou nog vir Tombo om die radiator te deliver. Hulle het verskeie problem gegee. Eers het hulle nie materiaal in hulle Fabriek gehad om dit te Bou nie, toe voer hulle die radiator in van middel ooste. Volgengs hulle was dit vrydag by customs en moes hulle net tax betaal. Hopenlik kry ek die radiator die week en my kar kan weer loop. Moet ook eers nuwe windscreen insit.
Groete Roland

User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2622
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 162 times
Been thanked: 274 times

Re: 4500 grx radiator needed

Post by Michael » 15 Oct 2017 06:41

Ek stem nie saam met die earth draad op die radiator nie. Dit maak dat jou radiator nou deel is van jou "earth sisteem". Ek het baie navorsing gedoen op hierdie onderwerp toe ek nog n koper radiator ingehad het en op menigte websites was toetse gedoen en gevind dat mens juis NIE die radiator moet "earth nie".

Wat belangrik is en wat heel tyd genowm was is dat die radiator totaal geisoleer moet wees van die bakwerk.
Dan moet mens baie seker maak daar is n goeie earth tussen die chassie na die battery asook die bakwerk na battery.

Enige iemand is welkom om te kom kyk hoe lyk Bertjan se ou shorty engine se aluminium binne die engine na amper 300,000km. Spotless!! En wat ek gevind het is geen earth kabel en n 100% geisoleerde rasiator.

Eks geen expert in die veld nie, maar dis wat ek gevind het.

Daar is ook n verskil tussen galvanic corrosion en electrolysis so doen bietjie navorsing. Ek sal kyk of ek daai spesifieke website kry en die link post.
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff

User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2622
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 162 times
Been thanked: 274 times

Re: 4500 grx radiator needed

Post by Michael » 15 Oct 2017 06:48

"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff

Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest