Safari Uitlaatstelsel

Engines and Engine Systems
Post Reply
User avatar
Zakhil
Full Member
Full Member
Posts: 38
Joined: 17 Aug 2015 14:50
Full Name: Zak Cronje
Nickname: Zakhil
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 1983 Datsun Safari
1982 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Location: Pretoria
Has thanked: 23 times
Been thanked: 2 times
Contact:

Safari Uitlaatstelsel

Post by Zakhil » 09 Jan 2017 11:15

Menere,

Ek gaan seker baie stupid voor kom met die vraag. Ekt nog 'n Safari gekry. Die het blykbaar n MAUS convertion gedoen. Ek hoor 'n verskil maar sien niks in performance. In fact loop en vrek die kar terwyl ek ry. Did asof hy op 'n stadium nie genoeg petrol deur kry en net nie meer krag produseer. Dit is nou nie my vraag. Op die pics het ek die enjins met hul uitlaatstelsels en wonder wat die verskil nou eintlik maak. As jy kyk lyk hul dieseflde maar die verskillende koppelings is op ander plekke. Kan iemand my bietjie wys maak?

Ander ding, Safari 2 het 2 silencers direk mekaar op, enige rede hoekom dit sou wees?
IMG-20170105-WA0004.jpg
Safari 1
IMG-20170105-WA0004.jpg (176.31 KiB) Viewed 360 times
IMG-20170105-WA0007.jpg
Safari 1
IMG-20170105-WA0007.jpg (165.63 KiB) Viewed 360 times
IMG-20170105-WA0005.jpg
Safari 2
IMG-20170105-WA0005.jpg (156.05 KiB) Viewed 360 times
IMG-20170105-WA0006.jpg
Safari 2
IMG-20170105-WA0006.jpg (161.82 KiB) Viewed 360 times

User avatar
David
Patrolman
Patrolman
Posts: 848
Joined: 17 Dec 2009 12:42
Full Name: David Prinsloo
Nickname: David
Home Town: Stellenbosch
Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: Stellenbosch
Been thanked: 40 times

Re: Safari Uitlaatstelsel

Post by David » 09 Jan 2017 14:46

Safari-1 het 'Banana Branches' en Safari2 het nog die oorspronklike cast-iron manifold.
Die Banana Branch tipe is gewoonlik 'tuned' lengtes wat beter gasvloei veroorsaak omdat die pulse wanneer die exhaust valves oopmaak nie teen mekaar baklei nie maar mekaar help. Hulle is ook gewoonlik 3-2-1
2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, TJM 2" Suspension, Snorkel, 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel, Nuvi 1410, TPMS, SatNav

Stop Rhino Poaching Supporter!

User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 4965
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.2SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 189 times
Been thanked: 275 times

Re: Safari Uitlaatstelsel

Post by Peter Connan » 09 Jan 2017 14:56

Op sterkte van jou antwoord op die Weber-draad gaan ek aanneem die een met die branches (geswysde pyp uitlaat) is die nuwe een?

Wat is daai rooi pyp wat van die onderste plaat van die lugfilter af afhang? Daai lyk vir my na 'n baie kak idee?

Elk geval, jou simptome klink vir my eerder na brandstofpomp of 'n coil wat besig is om die gees fe gee as enigiets met die vergasser of uitlaatpyp te doen.

Volgende keer wat hy so maak, stop en voel hoe warm die coil is. As hy jou hand brand, is dit die probleem.

MBT die twee silencers, exhaust shops doen soms sulke goed as hulle nie die regte een in voorraad het nie. Maar dit is nie eintlik 'n probleem nie, mits huĺle die hangers/rubbers reg het vir die gewig.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.

petrol
Senior Member
Senior Member
Posts: 172
Joined: 26 Nov 2012 19:14
Full Name: Martin Koorts
Nickname: Martin
Home Town: Centurion
Current 4x4: 2000 Patrol 4.5 GRX
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 5 times
Been thanked: 13 times

Re: Safari Uitlaatstelsel

Post by petrol » 09 Jan 2017 19:58

Daai rooi pyp is eintlik die breather pyp wat van bo die tapet cover af kom.

Ek stem met Peter, dit klink soos brandstof tekort.

petrol
Senior Member
Senior Member
Posts: 172
Joined: 26 Nov 2012 19:14
Full Name: Martin Koorts
Nickname: Martin
Home Town: Centurion
Current 4x4: 2000 Patrol 4.5 GRX
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 5 times
Been thanked: 13 times

Re: Safari Uitlaatstelsel

Post by petrol » 09 Jan 2017 20:04

Ek sou meer gepla wees oor daai rooi draad wat aan die vonkpropdraad vas gecable tie is, veral daar waar hy aan die swart draad gelas is, lyk of hy lekker kan short daar.
Wat my nog meer sal pla is die petrol pyp wat cable ties het vir clamps.

User avatar
Herrie
Moderator
Posts: 3664
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 70 times
Been thanked: 83 times

Re: Safari Uitlaatstelsel

Post by Herrie » 10 Jan 2017 07:13

Hi, ek het die Safari Manual as jy dit nodig het.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX

Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest