Wat staan my te doen??
-
- Patrolman 1000+
- Posts: 1402
- Joined: 24 Feb 2014 15:33
- Full Name: Errol Wilken
- Nickname: Wilkie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1999 4.5 GRX Nissan Patrol
2004 BMW 3.0D X5 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 92 times
Re: Wat staan my te doen??
As die lug gaping tussen die nokas en tuimelaar te groot is gaan en die enjin toere is bietjie hoog ,dan klim die vuller wat bo op die klep sit af en dit veroorsaak dan dat die tuimelaar ook afklim.... hoop dit maak sin
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6017
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 987 times
Re: Wat staan my te doen??
Die nokas is die enigste ding wat die hele affere skeef kan druk? Tensy die sokke waarin die koppies beweeg uitegwear is? Maar as daar baie speling was, dan is Wilkie se roep beter.
Ek sou verseker al 12 vervang, sowel as die nokas (vervang of laat oor-slyp) en ook die head se toleransies baie mooi nagaan.
Ek sou verseker al 12 vervang, sowel as die nokas (vervang of laat oor-slyp) en ook die head se toleransies baie mooi nagaan.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Newbie
- Posts: 7
- Joined: 14 Jul 2015 09:03
- Full Name: Johan van Staden
- Nickname: Moeggesukkel
- Home Town: Bloemfontein
- Current 4x4: Nissan Safari 4x4
- Home Language: Afrikaans
Re: Wat staan my te doen??
Dankie vir al die raad sover ek waardeer. Ek sal my head oor doen en dan weet als is reg op hom. Ek geniet my bakkie en wil hom graag betroubaar maak. Ek sal graag wil weet hoe kan ek fotos laai op die blad sodat jul my bakkie kan sien. En sal enige raad verwelkom rondom kragstuur op my voertuig. Ek plaas n link wat nogal interesante raad gee oor die L28 enjin. Nogmals dankie sover.... http://datsunzgarage.com/engine/ P.S Waar kan ek n manual kry vir my enjin?
- bogeyman
- Senior Member
- Posts: 287
- Joined: 24 May 2011 11:14
- Full Name: Christo Boegman
- Nickname: Chris
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2005 4.8 GRX
'95 patrol 4.2 (now 4.5) sgx plus four 4.2 diesel p/u plus 3 safari workhorses. - Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
- Been thanked: 91 times
- Contact:
Re: Wat staan my te doen??
Johan
Die toleransies op Kobus se info is die wat ek ook gebruik.
Piet,
Daai "cam follower" armpies en die stukkie yster wat op die klep rus raak met ouderdom en foutiewe toleransie beskadig en klim af.
Sal nie n slegte idee wees om maar die nokas ook sorgvuldig te bekyk nie. Die punt van die klep moet ook presies haaks wees , anders is dit die fout.
Die toleransies op Kobus se info is die wat ek ook gebruik.
Piet,
Daai "cam follower" armpies en die stukkie yster wat op die klep rus raak met ouderdom en foutiewe toleransie beskadig en klim af.
Sal nie n slegte idee wees om maar die nokas ook sorgvuldig te bekyk nie. Die punt van die klep moet ook presies haaks wees , anders is dit die fout.
- bogeyman
- Senior Member
- Posts: 287
- Joined: 24 May 2011 11:14
- Full Name: Christo Boegman
- Nickname: Chris
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2005 4.8 GRX
'95 patrol 4.2 (now 4.5) sgx plus four 4.2 diesel p/u plus 3 safari workhorses. - Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
- Been thanked: 91 times
- Contact:
Re: Wat staan my te doen??
Het nounet aan nog iets gedink,
Die enjins moet met LRP brandstof loop , anders beskadig die klep "guides".
Dit kan ook die problem veroorsaak.
Die enjins moet met LRP brandstof loop , anders beskadig die klep "guides".
Dit kan ook die problem veroorsaak.
-
- Senior Member
- Posts: 60
- Joined: 12 Oct 2009 14:05
- Full Name: Johan van Vuuren
- Nickname: Johan
- Home Town: Krugersdorp
- Current 4x4: Safari s/w
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 7 times
Re: Wat staan my te doen??
Ek het nou die dag diselfde probleem gekry . my enjin is nuut oorgedoen en eweskierlik het die kleppe vreeslik begin raas by verdere ondersoek het ek gesien dat drie van die stukkies yster wat op die klep rus uitgeklim het rede abloluut onbekend die head was oorgedoen ,die kleppe is reg die valve guides is reg ek het baie seker gemaak dat die klep speling reg is .25 van 'n millimetre(die specs kom van Riechie Jude af wat die cam gedoen het) wat snaaks is is dat ek nooit die kleppe stil kon kry nie ek het gedink die klep springs het pap geword maar blykbaar nie. hulle kan jy slegs by die stealer kry. ek dink nou daaraan om 'n ander head te kry . myne het tans die fuel injected head op blykbaar al verskil is 'n klein kepie wat in die inlaat poort gemasjineer is om die injector te vat.
Shaun van der Linde (van der Linde Conversions) het aan my meegedeel dat jy ongelode branstof op die L28 kan gebruik, blykbaar alle aluminium heads kan ongelode brandstof gebruik.
Sal maar sien dalk is 'n vuurhoutjie die beste uitweg
Shaun van der Linde (van der Linde Conversions) het aan my meegedeel dat jy ongelode branstof op die L28 kan gebruik, blykbaar alle aluminium heads kan ongelode brandstof gebruik.
Sal maar sien dalk is 'n vuurhoutjie die beste uitweg
-
- Newbie
- Posts: 7
- Joined: 14 Jul 2015 09:03
- Full Name: Johan van Staden
- Nickname: Moeggesukkel
- Home Town: Bloemfontein
- Current 4x4: Nissan Safari 4x4
- Home Language: Afrikaans
Re: Wat staan my te doen??
Hier is my Bakkie,moet net nog dai rooi stickers by die deure afhaal.
- Attachments
-
- DSC_0249.jpg (588.93 KiB) Viewed 2694 times
-
- Newbie
- Posts: 7
- Joined: 14 Jul 2015 09:03
- Full Name: Johan van Staden
- Nickname: Moeggesukkel
- Home Town: Bloemfontein
- Current 4x4: Nissan Safari 4x4
- Home Language: Afrikaans
Re: Wat staan my te doen??
Ek wil die lifter more sommer self terug sit. Gan dit n moeilike taak wees of dink jul ek sal dit sel kan doen? Indien ek dit self kan doen hoe doen ek dit? Ek is darm handig met so iets en glo dat ek self sal regkom. Want om dit te laat doen gan weer geld kos,en dan sal ek hom met LRP brandstof ry en kyk wat hy maak. As hy weer afklim dan sal ek die volgende nodige stappe neem.
-
- Patrolman 1000+
- Posts: 1402
- Joined: 24 Feb 2014 15:33
- Full Name: Errol Wilken
- Nickname: Wilkie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1999 4.5 GRX Nissan Patrol
2004 BMW 3.0D X5 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 92 times
Re: Wat staan my te doen??
nog n moontlikheid van die "rockers "wat so afklim kan wees van n "sticky valve".veral aan die exhaust valves,hulle word so bietjie warmer as die inlet valves en die agterste cylinders word ook nog warmer...
dit kan ook die oorsaak wees van unleaded petrol,,,minder lubrication
dit kan ook die oorsaak wees van unleaded petrol,,,minder lubrication
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests