TURBO BOOST GAUGE
-
- Patrolman
- Posts: 789
- Joined: 18 Aug 2009 14:52
- Full Name: JG Shields
- Nickname: JG
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi
- Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
Re: TURBO BOOST GAUGE
Langman,
Ek het nooit 'n EGT meter ingehad nie. Ek was in die proses om een aan te koop toe my enjin gegroet het. Na alles wat ek geleer het sal ek egter nie weer 'n "klein turbo diesel" ry sonder 'n geinstalleerde EGT meter nie.
Die koste is relatief. Meet dit teenoor die herstel/vervanging van 'n enjin. Met 'n MADMAN EGT meter behoort jy weg te kom Tussen R2500 - R4000, installasie ingesluit indien die installeerder jou nie inloop nie. Ek wil eerder nie tegnies raak hieroor nie, maar die EGT "probe" moet tussen die uitlaat "manifold" en die turbo geinstalleer word om so na as moontlik 'n akkurate temp lesing te neem.
Op hierdie forum is 'n onderwerp genaamd PATROL REFERENCE DOC onder LIBRARY. Laai hom vir jou van die web af en lees hom. Hy gaan jou baie help met verskeie aspekte op die ZD30, insluitende EGT. Neem die vrymoedigheid om met Pieter du Toit en Koos Best te gesels op hierdie forum te gesels. Hulle het albei EGT meters in hulle ZD30's installeer. Hulle is deur die meul en weet waar die slaggate met installasie was.
Ek het nooit 'n EGT meter ingehad nie. Ek was in die proses om een aan te koop toe my enjin gegroet het. Na alles wat ek geleer het sal ek egter nie weer 'n "klein turbo diesel" ry sonder 'n geinstalleerde EGT meter nie.
Die koste is relatief. Meet dit teenoor die herstel/vervanging van 'n enjin. Met 'n MADMAN EGT meter behoort jy weg te kom Tussen R2500 - R4000, installasie ingesluit indien die installeerder jou nie inloop nie. Ek wil eerder nie tegnies raak hieroor nie, maar die EGT "probe" moet tussen die uitlaat "manifold" en die turbo geinstalleer word om so na as moontlik 'n akkurate temp lesing te neem.
Op hierdie forum is 'n onderwerp genaamd PATROL REFERENCE DOC onder LIBRARY. Laai hom vir jou van die web af en lees hom. Hy gaan jou baie help met verskeie aspekte op die ZD30, insluitende EGT. Neem die vrymoedigheid om met Pieter du Toit en Koos Best te gesels op hierdie forum te gesels. Hulle het albei EGT meters in hulle ZD30's installeer. Hulle is deur die meul en weet waar die slaggate met installasie was.
Patrol fan!
- Langman
- Senior Member
- Posts: 130
- Joined: 05 May 2010 15:38
- Full Name: Jacques Landman
- Nickname: Jakes
- Home Town: Uitenhage
- Current 4x4: Patrol
- Home Language: English / Afrikaans
Re: TURBO BOOST GAUGE
Thanks JG
Het hom vanoggend in kleur download en gaan sommer nou n' boek print en opmaak sodat ek kan begin naslaan. Op die einde van die dag dink ek jou beste vriende vir jou ou Patrol is jy jouself wat jou bewapen met kennis sodat jy die tekens ver van vooraf kan sien...nie eers om te noem van die geld wat jy sal spaar nie deur net te voorkom nie. Wat nice is van die is dat ouens soos julle dit maklik maak deur julle ervarings te deel met ander Patrollie Manne...wou nog altyd so yster gehad het want in my opinie is die net nog n' kar nie maar n' lewenstyl. Inteendeel, ek is spyt dat ek al soveel jare uitgemis het want ek kan eerlikwaar se dat ek nog nooit so lekker bestuur het aan enige ryding nie...en dis by ver. Eendag as ek grrot is sal ek opgradeer na 4.2 D toe maar vir nou is my 3.0 meer as genoeg. Die VAN van my gaan ek geniet en was nog nie eers van die pad af met hom nie maar kan jou n' briefie gee hy gaan my Hardbody soos n' speelding laat lyk en selfs die was ook nie "mak" nie. Vir nou net gou konsentreer op die meter installasie en dan is ek reg...sal maar my verband so bietjie misbruik om so paar accessories te koop. Is nie baie geduldig nie en wil die VAN reg he voor December want ek wil ry....en sommer ver ook.
Het hom vanoggend in kleur download en gaan sommer nou n' boek print en opmaak sodat ek kan begin naslaan. Op die einde van die dag dink ek jou beste vriende vir jou ou Patrol is jy jouself wat jou bewapen met kennis sodat jy die tekens ver van vooraf kan sien...nie eers om te noem van die geld wat jy sal spaar nie deur net te voorkom nie. Wat nice is van die is dat ouens soos julle dit maklik maak deur julle ervarings te deel met ander Patrollie Manne...wou nog altyd so yster gehad het want in my opinie is die net nog n' kar nie maar n' lewenstyl. Inteendeel, ek is spyt dat ek al soveel jare uitgemis het want ek kan eerlikwaar se dat ek nog nooit so lekker bestuur het aan enige ryding nie...en dis by ver. Eendag as ek grrot is sal ek opgradeer na 4.2 D toe maar vir nou is my 3.0 meer as genoeg. Die VAN van my gaan ek geniet en was nog nie eers van die pad af met hom nie maar kan jou n' briefie gee hy gaan my Hardbody soos n' speelding laat lyk en selfs die was ook nie "mak" nie. Vir nou net gou konsentreer op die meter installasie en dan is ek reg...sal maar my verband so bietjie misbruik om so paar accessories te koop. Is nie baie geduldig nie en wil die VAN reg he voor December want ek wil ry....en sommer ver ook.
Langman
2004 Patrol 4.8 GRX
2004 Patrol 4.8 GRX
- Izak
- Senior Member
- Posts: 397
- Joined: 12 Aug 2009 16:34
- Full Name: Izak
- Nickname: Sakkie
- Home Town: Alberton
- Current 4x4: 2003 Patrol 3.0 D SRX
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 3 times
Re: TURBO BOOST GAUGE
So volg ek toe ook die gesprekke en julle maak my bang. Toe gaan ek ook maar Midas toe en koop 'n "fentjie" virrie "intercooler"tjie.
Moet se ek dink amper ek voel ook verskil aan die Patrol se krag in die laer toere.
Moet se ek dink amper ek voel ook verskil aan die Patrol se krag in die laer toere.
- Langman
- Senior Member
- Posts: 130
- Joined: 05 May 2010 15:38
- Full Name: Jacques Landman
- Nickname: Jakes
- Home Town: Uitenhage
- Current 4x4: Patrol
- Home Language: English / Afrikaans
Re: TURBO BOOST GAUGE
@Isak:my ou maat jy sal my nie glo as ek jou se hoe op my senuwees is ek as ek my lorrie ry nie...totdat ek als verstaan 100% sal dit seker so wees maar een pluspunt... ek het vandag my trokkie deur sy passies gevat op ons local 4x4 baan ,en ag wat....die ding kick ass!!! My Hardbody moet nog droom waar die trokkie kan ry...PATROL is definitief tops...Gaan maar ook vir my so ou "ventjie" aanskaf net ingeval. Een ding verseker...die ou dieseltjie staan vir niks terug nie. Gaan hom nurse tot ek hom verstaan....
Langman
Langman
Langman
2004 Patrol 4.8 GRX
2004 Patrol 4.8 GRX
- Izak
- Senior Member
- Posts: 397
- Joined: 12 Aug 2009 16:34
- Full Name: Izak
- Nickname: Sakkie
- Home Town: Alberton
- Current 4x4: 2003 Patrol 3.0 D SRX
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 3 times
Re: TURBO BOOST GAUGE
Langman ek moet met jou saamstem. Ek ry op my nerfies, elke keer as ek dink die kar 'n hik of snik gee is my senuwees gedaan. Ek het noual lankal gesit en dink aan 'n EGT maar die koste was baie hoog toe ek een kwotasie gekry het. (R 4500) Klink vir my erg.
Na wat ons noual gelees het op die forum en ook op die spesifieke onderwerp van onse Patroltjies se handgranaatjie onder die enjin kap, het ek weer gaan navorsing doen. By Landyonline kan ek 'n EGT meter koop vir R 1243, die EGT "probe" kos by hulle R 300.
As jy die bietjie groter meter koop se hulle kan hy :
Maak vir my sin om die parte by Landyonline te bestel en dan die instalasie te doen/laat doen.
Miskien moet ons effens "relax" oor ons Patrol enjins. Ek lees dat die na 2002 Patrol's se engin beter is?
Na wat ons noual gelees het op die forum en ook op die spesifieke onderwerp van onse Patroltjies se handgranaatjie onder die enjin kap, het ek weer gaan navorsing doen. By Landyonline kan ek 'n EGT meter koop vir R 1243, die EGT "probe" kos by hulle R 300.
EGT Monitor - EGT1
The EGT1 is a single, fully programmable Exhaust Gas Temperature display. The unit can measure from -270 to 1200 deg C (-454 to 2192 Deg F) The EGT1 also offers a battery voltage display with programmable high/low voltage alarm, built in hour meter and service interval timer.
As jy die bietjie groter meter koop se hulle kan hy :
Die probe kos R 300.EMS2 - Engine Monitor R1657.77
The EMS 2 Multi Gauge Instrument can be configured to measure and monitor all of the following simultaneously and is suitable for automotive, plant and stationary engines both petrol and diesel: 1. EGT 2. Coolant Temperature 3. Oil Temperature 4. Oil/Boost/Fuel/Aux Pressure 5. Oil Pressure Switch 6. Water Level with adjustable sensitivity The above readings can all have individual alarm set points with max and min values. 7. Engine running hours with selectable “service engine reminder” alarm 8. Battery Voltage Besides these fantastic features the multi gauge also has: * Green backlit display * Ability to record all maximum values until reset * Voltage reversal and over voltage protection * Built in audible alarm * Built in Visual alarm * External relay output drive to cut the engine or for other uses * Easy to use menu system * The ability to calibrate your own sensors * The ability to set the multi gauge to page through your choice of displays at preset intervals or to display one feature only * The ability to disable any function/s if they are not required * A 10 to 30 Volts DC working range Current version is EMS2 v1.09 The EMS LONG harnass is now shipping FREE with all EMS units. * Sender kit supplied separately to suit a range of vehicles
Maak vir my sin om die parte by Landyonline te bestel en dan die instalasie te doen/laat doen.
Miskien moet ons effens "relax" oor ons Patrol enjins. Ek lees dat die na 2002 Patrol's se engin beter is?
- Langman
- Senior Member
- Posts: 130
- Joined: 05 May 2010 15:38
- Full Name: Jacques Landman
- Nickname: Jakes
- Home Town: Uitenhage
- Current 4x4: Patrol
- Home Language: English / Afrikaans
Re: TURBO BOOST GAUGE
@Izak
Miskien moet ons maar leer om te relax...het self gelees na 2003 het dinge beter begin loop met die 3.0D. Die kontrepsie lyk nogals redelik maklik om in te sit as jy n' spanner kan swaai. Ek het self die naweek my "fentjie" gekoop en moet hom nou nog net insit...lyk of dit omtrent so 12 CASTLE's lank sal vat. WWW Jy reken jy het die verskil gevoel? Al was dit miskien sielkundig dink ek dit sal my darem meer gemoedsrus gee net om te weet daar vloei definitief aanhoudend lug na die turbo toe en dat n' ou nie net staat maak op daai groot intake op die bonnet self nie. Sal jou laat weet sodra myne in is wat dink ek. Ek sien almal sit die fan direk op die bokant, het jy probeer om hom in die binnekant van die bonnet in die intake se gat self te sit of werk dit nie reg so nie? Het nog nie self die ding self gepas nie maar het n' 250mm fan gekry (ek hoop dis reg, wat is joune?) so miskien sal hy so bietjie uitsteek bo en lelik lyk van buite af of erger miskien verloor hy dalk net te veel lug.
Miskien moet ons maar leer om te relax...het self gelees na 2003 het dinge beter begin loop met die 3.0D. Die kontrepsie lyk nogals redelik maklik om in te sit as jy n' spanner kan swaai. Ek het self die naweek my "fentjie" gekoop en moet hom nou nog net insit...lyk of dit omtrent so 12 CASTLE's lank sal vat. WWW Jy reken jy het die verskil gevoel? Al was dit miskien sielkundig dink ek dit sal my darem meer gemoedsrus gee net om te weet daar vloei definitief aanhoudend lug na die turbo toe en dat n' ou nie net staat maak op daai groot intake op die bonnet self nie. Sal jou laat weet sodra myne in is wat dink ek. Ek sien almal sit die fan direk op die bokant, het jy probeer om hom in die binnekant van die bonnet in die intake se gat self te sit of werk dit nie reg so nie? Het nog nie self die ding self gepas nie maar het n' 250mm fan gekry (ek hoop dis reg, wat is joune?) so miskien sal hy so bietjie uitsteek bo en lelik lyk van buite af of erger miskien verloor hy dalk net te veel lug.
Langman
2004 Patrol 4.8 GRX
2004 Patrol 4.8 GRX
- Izak
- Senior Member
- Posts: 397
- Joined: 12 Aug 2009 16:34
- Full Name: Izak
- Nickname: Sakkie
- Home Town: Alberton
- Current 4x4: 2003 Patrol 3.0 D SRX
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 3 times
Re: TURBO BOOST GAUGE
Ek het my kar se MAF uitgehaal en toe sit en wonder ek, hoe moet 'n MAF lyk om nie my bekommerd te maak nie??
Toe neem ek maar fotos.
Die foto is geneem nadat ek met "carb Cleaner" gespuit het op 30cm
Wat ek kan se is dat daar bietjie stof op hom was maar geen olie nie en geen olie op my vinger as ek die Luginlaat betas nie.
Groente
Toe neem ek maar fotos.
Die foto is geneem nadat ek met "carb Cleaner" gespuit het op 30cm
Wat ek kan se is dat daar bietjie stof op hom was maar geen olie nie en geen olie op my vinger as ek die Luginlaat betas nie.
Groente
- David
- Patrolman
- Posts: 723
- Joined: 17 Dec 2009 12:42
- Full Name: David Prinsloo
- Nickname: David
- Home Town: Stellenbosch
- Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Location: Stellenbosch
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
Re: TURBO BOOST GAUGE
Izak, Nice photos. The mass air flow meter looks much the same as the one used on the VW's (Hot Wire). Just make sure you do not touch/damage the wire as they are quite costly tyo replace.
Did you feel any performance difference after the MAF-dive? I mean clean
Why I ask is that on Swambo's 1.8T VW you feel the greatest result if you reset the ECU and throttle body as well. On the VW's the ECU 'learns' the new boundaries as experienced by outside temprature and fuel quality and ajusts the boost accordingly - but then again it is a finely tuned petrol turbo not designed for the bush with dirty fuel.
Can we reset our Patrol's ECU's?
Did you feel any performance difference after the MAF-dive? I mean clean
Why I ask is that on Swambo's 1.8T VW you feel the greatest result if you reset the ECU and throttle body as well. On the VW's the ECU 'learns' the new boundaries as experienced by outside temprature and fuel quality and ajusts the boost accordingly - but then again it is a finely tuned petrol turbo not designed for the bush with dirty fuel.
Can we reset our Patrol's ECU's?
2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
- tour de frans
- Patrolman
- Posts: 797
- Joined: 03 May 2009 19:48
- Been thanked: 21 times
Re: TURBO BOOST GAUGE
Yes,dissconect the battery overnight,or unplug the ecu overnight,or visit your nissan dealer for a reset.
Rdgs
Rdgs
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
- David
- Patrolman
- Posts: 723
- Joined: 17 Dec 2009 12:42
- Full Name: David Prinsloo
- Nickname: David
- Home Town: Stellenbosch
- Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Location: Stellenbosch
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
Re: TURBO BOOST GAUGE
Thanks Frans. With your experience is it really worthwhile to do if the car didn't throw any error codes?tour de frans wrote:Yes,dissconect the battery overnight,or unplug the ecu overnight,or visit your nissan dealer for a reset.
I will do mine as soon as I get my radio's security code Hopefully Nissan wil be able to help.
2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests