My eerste van baie (Die Patrol)
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 93 times
Re: My eerste van baie (Die Patrol)
Baie dankie vir die fotos Jacques.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
-
- Senior Member
- Posts: 54
- Joined: 19 Nov 2012 09:36
- Full Name: Jacques Steyn
- Nickname: AceVentura
- Home Town: Durbanville
- Current 4x4: '08 Nissan Patrol 4.8 GRX
'96 Ssangyong Musso 602EL TD Executive - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
Re: My eerste van baie (Die Patrol)
Ek verkies dat al die deure "auto lock" wanneer die voertuig 'n sekere spoed bereik - auto lock wanneer voertuig aanskakel is ook nie prakties nie. Dit lyk my daar is opsies deur 'n aftermarket alarmstelsel in te sit.SJC wrote: ↑15 May 2018 08:32aceventura wrote: ↑11 May 2018 20:39
Goedjies wat pla:
geen auto door lock wanneer voertuig in beweging is nie - selfs my 22 jarige Musso het dit gehad
kan nie bestuurder deur oopmaak sonder om al die deure eers oop te sluit nie
My 4.5grx se deure "auto lock" sodra voertuig aansluit. (ek vind dit bietjie irriterent wanneer mens n trail doen met passasiers wat af en toe wil uit of in klim.)
praat jy van die central locking wat al die deure oop sluit wanneer jy die bestuurder deur oop sluit?
Met die bestuurder deur bedoel ek die volgende: as jy al die deure gesluit het (deur die bestuurder se deur te sluit, of die "lock" knoppie te druk), kan jy nie die bestuurder se deur oopmaak sonder om eers
weer te unlock nie. die probleem is sodra jy die bestuurder se deur unlock, unlock al die deure. met ander voertuie kan jy die bestuurder se deur oopmaak sonder dat die res van die deure unlock.
When nature calls
Jacques Steyn
2008 Nissan Patrol 4.8 GRX A/T (190kw)
Tough Dog Suspension | Outback Extreme Rear Replacement Bumper | Ironman Front Bumper
Air Helpers | Snorkel | Frontrunner Roofrack
Wishlist: TPM, Seat covers, drawer system
Jacques Steyn
2008 Nissan Patrol 4.8 GRX A/T (190kw)
Tough Dog Suspension | Outback Extreme Rear Replacement Bumper | Ironman Front Bumper
Air Helpers | Snorkel | Frontrunner Roofrack
Wishlist: TPM, Seat covers, drawer system
- SJC
- Patrolman 1000+
- Posts: 3201
- Joined: 23 Nov 2014 14:20
- Full Name: SJC
- Nickname: Fanus
- Home Town: Nelspruit
- Current 4x4: 4.2 GQ (TB42)
- Home Language: Afrikaans/English
- Has thanked: 199 times
- Been thanked: 172 times
Re: My eerste van baie (Die Patrol)
Ja my 4.5 doen dieselfde. Ek stem, dit sou beter gewees het as mens bestuurder deur afsonderlik kan oop sluit.aceventura wrote: ↑18 May 2018 14:47
Met die bestuurder deur bedoel ek die volgende: as jy al die deure gesluit het (deur die bestuurder se deur te sluit, of die "lock" knoppie te druk), kan jy nie die bestuurder se deur oopmaak sonder om eers
weer te unlock nie. die probleem is sodra jy die bestuurder se deur unlock, unlock al die deure. met ander voertuie kan jy die bestuurder se deur oopmaak sonder dat die res van die deure unlock.
As ek myne met die remote oop sluit dan sluit net die bestuurder deur oop op eerste druk van knoppie, die moet n tweede keer gedruk word vir ander deure om oop te sluit.
(maar dit is sover ek weet n "aftermarket" stelsel).
1996 Nissan Patrol 4.2 SGL
- HazyPatrol
- Full Member
- Posts: 20
- Joined: 11 Sep 2010 22:11
- Full Name: Izak Fick
- Nickname: Izak
- Home Town: Nelspruit
- Current 4x4: Patrol 4.8 GRX, Land Rover Series III Short Wheel Base and Lexus RX450H
- Home Language: Afrikaans
- Location: Nelspruit
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: My eerste van baie (Die Patrol)
Geluk Jacques,
Ek het al drie Patrols gehad en was oor nie een spyt nie. Eers 'n 3.0 Diesel GL maar die turbo het moeilikheid gegee en is vervang. My vrou was nie gelukkig met die gebrek aan outomaties na ons 'n ML 500 gehad het nie. Toe koop ek maar my eerste 4.8 Patrol 'n 2003 model en daarna 'n 2005 4.8 GRX wat ek nou nog ry. Ek hou boek van al my voertuie se brandstofverbruik en sleep 'n baie swaar karavaan (2050 kg) en geniet die krag. My brandstofverbruik met die karavaan is gemiddeld 3.96 km/liter terwyl my gewone "leeg" verbruik 5.1 km/lit is teen 120 - 130 km per uur.
Die bestuurder se kontroles vir die vensters het 'n sentrale sluitstelsel in vir al die deure. Heel voor regs op die paneel.
Die ander tierlantyntjies wat ander voertuie in het kom nie by die "breek nie -gevoel" wat jy beleef met 'n Patrol.
Ons kom nou net terug van 'n 3000 km toer deur Pondoland waar drie Patrols , 2 LandRover Discoveries, 'n Toyota Raider en ook 'n Honda CRV deelgeneem het. Die CRV het gesukkel om by te hou maar te verstane.
Die diesel Landies was nie soveel ligter as ons petrol Patrol nie veral as ons die aansienlike prysverskil in die aankooppryse in gedagte hou.
Geniet jou Patrol, en onthou "Brandstof is die kleinste inset in die totale koste van voertuiggebruik en -besit".
Laeveldgroete,
Izak Fick
Ek het al drie Patrols gehad en was oor nie een spyt nie. Eers 'n 3.0 Diesel GL maar die turbo het moeilikheid gegee en is vervang. My vrou was nie gelukkig met die gebrek aan outomaties na ons 'n ML 500 gehad het nie. Toe koop ek maar my eerste 4.8 Patrol 'n 2003 model en daarna 'n 2005 4.8 GRX wat ek nou nog ry. Ek hou boek van al my voertuie se brandstofverbruik en sleep 'n baie swaar karavaan (2050 kg) en geniet die krag. My brandstofverbruik met die karavaan is gemiddeld 3.96 km/liter terwyl my gewone "leeg" verbruik 5.1 km/lit is teen 120 - 130 km per uur.
Die bestuurder se kontroles vir die vensters het 'n sentrale sluitstelsel in vir al die deure. Heel voor regs op die paneel.
Die ander tierlantyntjies wat ander voertuie in het kom nie by die "breek nie -gevoel" wat jy beleef met 'n Patrol.
Ons kom nou net terug van 'n 3000 km toer deur Pondoland waar drie Patrols , 2 LandRover Discoveries, 'n Toyota Raider en ook 'n Honda CRV deelgeneem het. Die CRV het gesukkel om by te hou maar te verstane.
Die diesel Landies was nie soveel ligter as ons petrol Patrol nie veral as ons die aansienlike prysverskil in die aankooppryse in gedagte hou.
Geniet jou Patrol, en onthou "Brandstof is die kleinste inset in die totale koste van voertuiggebruik en -besit".
Laeveldgroete,
Izak Fick
Izak Fick
-
- Senior Member
- Posts: 54
- Joined: 19 Nov 2012 09:36
- Full Name: Jacques Steyn
- Nickname: AceVentura
- Home Town: Durbanville
- Current 4x4: '08 Nissan Patrol 4.8 GRX
'96 Ssangyong Musso 602EL TD Executive - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
Re: My eerste van baie (Die Patrol)
Dankie almal!
When nature calls
Jacques Steyn
2008 Nissan Patrol 4.8 GRX A/T (190kw)
Tough Dog Suspension | Outback Extreme Rear Replacement Bumper | Ironman Front Bumper
Air Helpers | Snorkel | Frontrunner Roofrack
Wishlist: TPM, Seat covers, drawer system
Jacques Steyn
2008 Nissan Patrol 4.8 GRX A/T (190kw)
Tough Dog Suspension | Outback Extreme Rear Replacement Bumper | Ironman Front Bumper
Air Helpers | Snorkel | Frontrunner Roofrack
Wishlist: TPM, Seat covers, drawer system
- hugejp
- Patrolman 1000+
- Posts: 2052
- Joined: 21 Oct 2014 21:01
- Full Name: JP Viviers
- Nickname: Oupoot
- Home Town: JHB
- Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller" - Home Language: Half & Half
- Has thanked: 211 times
- Been thanked: 217 times
Re: My eerste van baie (Die Patrol)
Het jy al met hom gaan speel??
----------------------------------------------------------------------
You CAN with a NISSAN!
Jy KAN met 'n DATSUN!
You CAN with a NISSAN!
Jy KAN met 'n DATSUN!
-
- Patrolman
- Posts: 556
- Joined: 31 Oct 2013 13:37
- Full Name: Reenen Kritzinger
- Nickname: Reenen
- Home Town: Greyton
- Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 114 times
Re: My eerste van baie (Die Patrol)
My 4.8 se deure skuit almal oop as jy remote druk, of unlock knoppie binne kar. As ek met sleutel oopskuit, sluit net die bestuurder deur oop.
As jy binne voertuig is, en sluit die bestuurder deur oop, bly die ander gesluit.
My navara se sleutel het alles oopgesluit met eerste druk, maar toe verander ek dit in sy programering dat jy eerste druk net bestuurder oopsluit, en met 2de druk almal.
Ek wonder of dit nie met patrol ook net oor geprogrameer kan word?
As jy binne voertuig is, en sluit die bestuurder deur oop, bly die ander gesluit.
My navara se sleutel het alles oopgesluit met eerste druk, maar toe verander ek dit in sy programering dat jy eerste druk net bestuurder oopsluit, en met 2de druk almal.
Ek wonder of dit nie met patrol ook net oor geprogrameer kan word?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 48 guests