My KoolStoof, so oud soos Ek (TD42-Ti GQ 1997)

Showcase your baby
Post Reply
User avatar
TijmenvdS
Senior Member
Senior Member
Posts: 303
Joined: 23 Nov 2016 06:25
Full Name: Tijmen van der Steenhoven
Nickname: Tijmen
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 1997 Patrol TD42 GQ ST
Chevrolet 1974 K10 402 V8
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 32 times
Been thanked: 102 times

My KoolStoof, so oud soos Ek (TD42-Ti GQ 1997)

Post by TijmenvdS »

Hier staan my Trok...n' 1997 GQ ST 4.2 met 413 647km op die klok.
Ek het R67 000 betaal.
The attachment IMG_0604.jpg is no longer available
So vêr geniet ek die donkie vreeslik en ek is nog nie seker hoekom nie. Mense op die pad dink ek is die nice'ste ou op die blok, almal wat voor my indruk dink ek gee vir hulle plek maar die waarheid is my voet is plat op die grond :rolling: . Hy klink en ry nes n trok en ek dink dis wat ek die meeste like al is hy nog stadig (vir nou).

Omdat ek van n GU na GQ beweeg het sal ek maar my opmerkings hier plaas, dit was n groot kopskuif om dit te oorweeg. Eerstens is die sitposisie bietjie kleiner, ek sal ander sitplekke in sit en die rails n bietjie agter toe skuif. Dit voel wel dat hy heelwat hoër sit en asof daar meer kop spasie is.
IMG_0593.jpg
IMG_0593.jpg (218.42 KiB) Viewed 13458 times
Dan net n paar interessante opmerkings wat my beïndruk het was dat die bestuurder se venster outomaties oop en toe kan maak nes die GU asook die teleskopiese ariel wat heeltemal gesak kan word al is die radio aan, die GU is of half mas of heeltemal uit as die radio an was. Dan kan die radio wat nou in is nog n kasset vat so die res van die klankstelsel word deur dit beskryf, defnintief op die lysie :wink:

Die GU wat ek gehad het was n wolk op 4 wiele maar het heelwat gesak as hy gelaai was.
Ek vermoed die suspension op die GQ is redelik nuut, hy ry nog hard maar n paar PC bashplates, winch, watertank ens, ens.. sal vinnig hom oor sy stampe laat kom :blonde:
Hy het Gabriel safari voor en OME agter, om watter rede het ek geen idee, ek vermoed hy is 50mm gelig. Hy voel hoër as my vorrige GU op standaard verring. Ek lees om 35" tires te pas het ens ongeveer net 2" uspention en 2" bodylift nodig. Moet nog n body lift opspoor en sal dit dan toets, vir nou moet hy maar stadig wees maar hy moet redelik orals kan opklim.
Dan het hy ook n LSD in, ek het gehoop vir diff lock maar ek dink die prys was redelik en het vir sulke dinge gekompenseer. Sal bietjie by David hoor of hy iets het. Verder sien ek redelik uit om bietjie te eksperimenteer met die LSD want die is die eerste voetuig wat ek al bestuur het met dit.
My susters beweer die agterste sitplekke sit baie beter as die GU sin. Ek sal dit maar op hulle woord neem want ek is nou nie juis van plan om daar besete te wees nie.
IMG_0595.jpg
IMG_0595.jpg (263.33 KiB) Viewed 13458 times

Die GQ het nou nie n AUX tenk nie maar dis asof daar tonne meer spasie op sy onderstel het. Die het my verstom van die 4.5 GU, sy bonnet en onderstel was chock en block vol maar ek kon nie uitmaak waarvoor alles was en hoekom dit daar is nie. Dit was asof hy onnodig vol was. Een van my voornemings was dat of ek nou GU of GQ koop dat hy nie agter aircon of n sun roof mag hê nie omdat die aircon so baie spasie in die bonnet en in die agterste quarterpanel neem. Die voorste aircon moet wel werk :wink: en die sunroof met n roofrack is so te sê n' venster met diefwering en ek wil graag n roof console bou en defnintief n center console met n yskas :blonde:

Vir my doeleindes voel ek wel dat die GQ meer potensiaal het vir al die moeite wat ek wil in sit in terme van engine wat n' haardoër kan kry en sy square shape laat baie modifikasies toe soos gullwing agter vensters is maklikker om te maak asook makliker om bumpers vir te bou, nie dat ek bang was om vir die GU bumpers te gebou het nie. Ek weet hoe werk n grinder en n swys masjien :lol:

Die 4.5 was n vreeslike lekker toer voertuig, baie stil aan die binnekant en vreeslik gemaklik gery. Maar vir elkedag se gebruik het 5km/L die budget in sy kanon in gestuur.
Ek wou van die begin af n voertuig hê wat ek op die ou einde 35" tires kan sit en ek kon aan sy krag voel dat selfs 33" nie die ding sou doen nie veral omdat ek heelwat sleep. Toe gaan ry ons by Piesang kloof (vreeslik mooi) Daai moewiese diff knop het orals gesleep, ek het my beste bestuurs vaardighede uit getoets maar op een punt staan ek tussen twee boompies en n groot klip in die middel...
Toe kom die duine trip en Michael met sy 4.2 :surprised:
Week later met Tinus se hulp is die GU oppad kaap toe :salute: met Bre agter die stuur :driving:

Groot werk lê voor om hom te kry soos ek graag wil maar dit was vir my belangrik om op die regte basis te begin veral engine gewys omdat ek nie kans sien vir n' conversion nie, omdat ek weet hoe lank ons projekte vat veral as die engine nie meer draai nie :naughty:

Die enigste ander persoon wat na diè patrol kom kyk het is n boer en wou n gameviewer bou en die dak af sy, die eienaar kon dit nie oor sy hart kry nie so hy was nie te beswaard toe ek hom my planne vertel nie.
Die vorige eienaar het hom 2 jaar besit en net 3500km gery, so hy het hom nie eers gediens nie. Ek sal begin om alle olies te change van diffs tot power steering, dink dis maar die beste omdat daar ongelukkig nie vreeslike diens geskiedenis is nie omdat die ou nie eers hom genoeg gery het vir een nie.
Dan is daar n paar goed wat maar aandag nodig het, daar klink asof daar n gesing op die agterste diff is. Ek hoop n olie change sal help vir dit anders moet ek David vroeër bel as van plan.
meganies is dit al wat ek opgetel het buiten vir n paar elektriese kwale.

Wat my baie verbaas het was dat mens sy dash liggies kan dim, die GU kon dit nie doen nie.

Ek het ook gaan staan nog voor ek hom uit die parkering kon trêk: Ek start hom sonder n probleem, dink toe dalk moet ek eers bel vir versekering en skakel af. So probeer ek start en surprise...Niks :thumbdown:
Nou die ou het so min gery dat die batterye skaars gelaai het, en sy dual batterye is direk gekoppel so eintlik was daar net een groot pap battery. So bel ek om hulp en my Moeder kom toe tot my redding :thumbup:
Koppel die jumpers op, gee hom n' oomblik en swaai toe, tot my grootste verrassing trek die trok engine haar kar se battery mors dood en trek soveel van haar alternator dat haar kar vrek :thumbdown:
Gelukkig was daar n baie hulpvaardige tannie in n' hilux wat toe nou 2 mors dood karre tot lewe moes bring. Gelukkig was sy vriendelik en nie n
stereotipiese hilux eienaar nie en die insident het sonder enige onvanpaste opmerkings verloop :thumbup:
Weet maar net dat die tweede battery vir nou ontkoppel is en gelaai is vir ingeval :wink: totdat ek tyd het om die bedrading ordentlik uit te sorteer insluitend n alternator kwaal wat ek vermoed asook n paar slegte Aard draad konneksies.

Vir die voertuig se ouderdom en kilos is sy kondisie heel goed, met die ouderdom is daar hier en daar metal fatigue en plastiek wat bros geraak het. Verder al wat sleg lyk in die interior is die deur handvatsels wat ek glo n' upholsterer vir my sal kan mee plan maak :thumbup: Ek en die voertuig is dalk ewe ou maar ek dink hy het dalk meer grondpad gery as ek, maar n patrol dra dit goed. Wens net my knieë wou so lekker werk soos hy, dan sou ek ook n' paar ome shocks in gesit het :rolling: :rolling:

Wie ook al die moeite gedoen het om so vêr te lees, dank ek. Dit klink dalk asof ek moan maar sover is ek nie spyt nie. Ek moet erken dat ek so bietjie verlang maar ek het gister n' hele tenk vol gemaak vir onder R1000, ek hoop dit meen hy gaan bietjie ligter op brandstof wees en nie n aanwysing dat ek dadelik moet plan maak vir longrange nie. :blonde:

Hier is my vorrige een: http://patrol4x4.co.za/viewtopic.php?f=43&t=6705

Voel vry om opinnies te lig oor, sal graag wil weet wat julle dink van Gu to Gq.

Ps. Ek het my bes probeer en n uur gevat om die fotos te resize, geen idee hoe om dit kleiner maar nog duidelik te hou op n makliker manier nie.
Attachments
IMG_0604.jpg
IMG_0604.jpg (492.66 KiB) Viewed 13458 times
Last edited by TijmenvdS on 07 Nov 2017 15:12, edited 2 times in total.
User avatar
hugejp
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2052
Joined: 21 Oct 2014 21:01
Full Name: JP Viviers
Nickname: Oupoot
Home Town: JHB
Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller"
Home Language: Half & Half
Has thanked: 211 times
Been thanked: 217 times

Re: My KoolStoof, so oud soos Ek

Post by hugejp »

Baie mooi lorrie daai!!

Ek dink hy'd nou sy regte baas gekry.

:thumbup:
----------------------------------------------------------------------

You CAN with a NISSAN!

Jy KAN met 'n DATSUN!
User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2479
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 189 times
Been thanked: 336 times

Re: My KoolStoof, so oud soos Ek

Post by Michael »

Tijmen, ek is baie bly jy het hierdie GQ gekoop!
Dis n baie mooi een wn wk kan sommer hy pas by jou!

Hou maar net vas.....ons sal jou engine uit sorteer op een of ander manier
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
User avatar
hugejp
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2052
Joined: 21 Oct 2014 21:01
Full Name: JP Viviers
Nickname: Oupoot
Home Town: JHB
Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller"
Home Language: Half & Half
Has thanked: 211 times
Been thanked: 217 times

Re: My KoolStoof, so oud soos Ek

Post by hugejp »

Die diesel toor-dokter het gepraat!

Ek gloo jy's uitgesort.

:lol:
----------------------------------------------------------------------

You CAN with a NISSAN!

Jy KAN met 'n DATSUN!
User avatar
hugejp
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2052
Joined: 21 Oct 2014 21:01
Full Name: JP Viviers
Nickname: Oupoot
Home Town: JHB
Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller"
Home Language: Half & Half
Has thanked: 211 times
Been thanked: 217 times

Re: My KoolStoof, so oud soos Ek

Post by hugejp »

Net een ding...

So bietjie aandag noodig met jou profile!

"Current 4x4: Between Patrols (Patrol-Less)"

As jou Patrol die sien gat sy weer 'n pap battery gooi! :biggrin:
----------------------------------------------------------------------

You CAN with a NISSAN!

Jy KAN met 'n DATSUN!
User avatar
TijmenvdS
Senior Member
Senior Member
Posts: 303
Joined: 23 Nov 2016 06:25
Full Name: Tijmen van der Steenhoven
Nickname: Tijmen
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 1997 Patrol TD42 GQ ST
Chevrolet 1974 K10 402 V8
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 32 times
Been thanked: 102 times

Re: My KoolStoof, so oud soos Ek

Post by TijmenvdS »

hugejp wrote:Net een ding...

So bietjie aandag noodig met jou profile!

"Current 4x4: Between Patrols (Patrol-Less)"

As jou Patrol die sien gat sy weer 'n pap battery gooi! :biggrin:


:rolling: :rolling:
Laat ek sommer nou dit reg stel. :lol:
User avatar
hugejp
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2052
Joined: 21 Oct 2014 21:01
Full Name: JP Viviers
Nickname: Oupoot
Home Town: JHB
Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller"
Home Language: Half & Half
Has thanked: 211 times
Been thanked: 217 times

Re: My KoolStoof, so oud soos Ek

Post by hugejp »

TijmenvdS wrote:
hugejp wrote:Net een ding...

So bietjie aandag noodig met jou profile!

"Current 4x4: Between Patrols (Patrol-Less)"

As jou Patrol die sien gat sy weer 'n pap battery gooi! :biggrin:


:rolling: :rolling:
Laat ek sommer nou dit reg stel. :lol:
"Everything is now right in the universe"
----------------------------------------------------------------------

You CAN with a NISSAN!

Jy KAN met 'n DATSUN!
User avatar
Bre
Senior Member
Senior Member
Posts: 214
Joined: 08 Mar 2017 11:27
Full Name: Brent Harris
Nickname: Bre
Home Town: Bellville
Current 4x4: 1999 Nissan Patrol 4.5 GRX
2000 Nissan Terrano II 2.7 TDi Sport
2003 Nissan Hardbody 3.3 SEL DC 4x4
Home Language: English
Has thanked: 52 times
Been thanked: 36 times

Re: My KoolStoof, so oud soos Ek

Post by Bre »

Mooi Tijmen :thumbup:
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3188
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: Patrol 4.2 SGL
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 195 times
Been thanked: 171 times

Re: My KoolStoof, so oud soos Ek

Post by SJC »

Baie mooi geskryf. Maak my sommer lus om my 4.5 in te ruil vir 'n diesel gq...... :woo:
‘96 GQ 4.2 SGL
‘01 GU 4.5 GRX
‘08 GU TD42 BAKKIE
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7579
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 800 times
Been thanked: 549 times

Re: My KoolStoof, so oud soos Ek

Post by Tinus lotz »

Jy sien baie netjies dude .....is daai 16duim wiele?
Post Reply

Return to “08a. Your Patrol”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests