2008 Nissan Patrol 3.0 Diesel M/T

Nissan Patrol Reference Library. Reference Information, both general and technical
NISMOnator
Senior Member
Senior Member
Posts: 327
Joined: 01 Apr 2012 14:44
Full Name: Jacques Strauss
Nickname: NISMOnator
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 2007 Nissan Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: VALHALLA
Has thanked: 19 times
Been thanked: 3 times

Re: 2008 Nissan Patrol 3.0 Diesel M/T

Post by NISMOnator »

I spoke to a Nissan service manager and he feels that this is maybe due to the screw on the diff being stripped or something?

What is the experts take on this issue?
God follows me where I tread.....

2007 Nissan Patrol 4.8 GRX = GRIZZLY!!!
NISMOnator
Senior Member
Senior Member
Posts: 327
Joined: 01 Apr 2012 14:44
Full Name: Jacques Strauss
Nickname: NISMOnator
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 2007 Nissan Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: VALHALLA
Has thanked: 19 times
Been thanked: 3 times

Re: 2008 Nissan Patrol 3.0 Diesel M/T

Post by NISMOnator »

I spoke to a Nissan service manager and he feels that this is maybe due to the screw on the diff being stripped or something?

What is the experts take on this issue?
God follows me where I tread.....

2007 Nissan Patrol 4.8 GRX = GRIZZLY!!!
AndriesS
Patrolman
Patrolman
Posts: 609
Joined: 01 Feb 2010 07:42
Full Name: Andries
Nickname: None
Home Town: Pretoorsdorp
Current 4x4: 4.8 GL with hairdryer.
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 28 times
Been thanked: 38 times

Re: 2008 Nissan Patrol 3.0 Diesel M/T

Post by AndriesS »

Hi,

Ek sien niemand het jou ge-antwoord nie. As jy naby die kar is neem n foto. dit is moeilik om te se waar die lek is. As dit aan die voor kant van die diff is (by prop shaft kant) dan kan dit die pinion seel wees.

As dit agter is kan dit een van n paar goed wees. Dit kan uitlek by die drein punt, die fill punt. of waar die cover/pumpkin aan die diff se casing vasskroef. Op n lae kilos kar behoort daar aan niks gewerk te wees nie, behalwe as die olie vervang is en dan behoort die drein en fill punte gebruik te gewees het.

Ek stel vooor , neem n foto, vee af en ry en kyk waar die olie dan vandaan kom
NISMOnator
Senior Member
Senior Member
Posts: 327
Joined: 01 Apr 2012 14:44
Full Name: Jacques Strauss
Nickname: NISMOnator
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 2007 Nissan Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: VALHALLA
Has thanked: 19 times
Been thanked: 3 times

Re: 2008 Nissan Patrol 3.0 Diesel M/T

Post by NISMOnator »

Hi Andries,

Baie dankie vir die reply. Ek kan ongelukkig nie fotos neem nie aangesien die voertuig ver van my is, hopelik kry ek die voertuig in God se genade volgende week. Hier is die reply wat ek gekry het van die Nissan dealership af --> .we have cleaned up diff drove vehicle for 30 km and no leak has appeared we have the suspicion that the diff was over filled or checked and not cleaned

Die voertuig het ook nie sy FSH nie, hulle het die voertuig by a ander garage oorgekoop, hulle is in die proses om dit in die hande te probeer kry? :think:

Indien hulle dit nie kan kry nie, wat dink julle moet ek doen? Ek het Nissan SA gebel en VIN nommer gegee, maar hulle is nie op a nasionale sisteem wat kan kyk na a voertuig se diens rekord nie tensy jy dalk kan se waar die voertuig gediens is?

Sal ek a manual kan kry erens of behoort Nissan dit te kan verskaf?

Wat staan my te doen as daar geen diens rekord boek gekry kan word nie? :helpsign:
God follows me where I tread.....

2007 Nissan Patrol 4.8 GRX = GRIZZLY!!!
User avatar
David
Patrolman
Patrolman
Posts: 723
Joined: 17 Dec 2009 12:42
Full Name: David Prinsloo
Nickname: David
Home Town: Stellenbosch
Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: Stellenbosch
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times

Re: 2008 Nissan Patrol 3.0 Diesel M/T

Post by David »

Hello Jacques

Ons is besig om 'n 3.0 diesel thread te hi-jack na 'n 4.8 petrol thread - skep eerder 'n nuwe een en jy sal meer antwoorde kry :confused:

Dit is waar dat die verskillende Nissan franchises nie met 'n nasionale stelsel gelink is nie en dit maak dit byna onmoontlik om uit te vind of die motor elke slag by agente gediens is. Vir my is die stempel in die diensboek nie die alpha en omega nie maar eerder of daar wel 'n diens plaas gevind het wanneer nodig en die olie wel vervang is. Daar is nie 'n nIssan handelaar in die middel van die grammadoelas nie!

Ek diens my voertuie self en ek ry my voertuie lank so ek sorg vir hulle m.a.w. as ek deur baie water gery het vervang ek my diff olies, as ek Namibie toe was en baie grondpad gery het met baie stof vervang ek my lug filters sonder om ooit te verwys na wat die boekie sê of hoeveel kilo's na die volgende diens.

Die 4.8's het nie baie aandag nodig nie - dis omtrent net filters en olie. As jy platinum fonkproppe het hoef hulle net elke 80k tot 100k km vervang te word.

Wat egter meer belangrik is - is dat jy sê dat die Trol gebruik is om te 4x4 en dit klink of die ouens wel diff olies gecheck of vervang het. Vir my is dit 'n goeie teken. Vra die ouens om die Nr 1 fonkprop uit te draai en kyk na sy toestand. Hoe lyk die olie ? Wat is jou gevoel - Is hy verniel of is hy net gebruik waarvoor hy gemaak is?

Hoeveel kilo's het die 4.8 nou gedoen? Myne is 'n 2006 en het nou 115k km op die klok.
2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel

Stop Rhino Poaching Supporter!
User avatar
Herrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2999
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 55 times
Been thanked: 93 times

Re: 2008 Nissan Patrol 3.0 Diesel M/T

Post by Herrie »

Jacques, ek het vir jou 'n Service Manual en behoord volgende naweek in Pretoria te wees. PM vir my jou kontak details.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
NISMOnator
Senior Member
Senior Member
Posts: 327
Joined: 01 Apr 2012 14:44
Full Name: Jacques Strauss
Nickname: NISMOnator
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 2007 Nissan Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: VALHALLA
Has thanked: 19 times
Been thanked: 3 times

Re: 2008 Nissan Patrol 3.0 Diesel M/T

Post by NISMOnator »

Eersten baie dankie aan almal se terug voering hier!

David jy is honderd persent reg dat ek nou eintlik my eie 2008 Diesel thread nou gaan staan ek hi jack het na a 4.8 toe. Jammer daaroor ouens. :redface:

Ek sal vandag a nuwe thread liewers begin. Het my Patrollie gister middag gekry. Jammer ook dat ek nou eers terug antwoord, maar die griep het my geslaan en ek is nog glad nie lekker nie.

Herrie, jammer te laat op jou boodskap afgekom.

David ek sal jou antwoord op jou vra op my nuwe thread sit.

Groete
God follows me where I tread.....

2007 Nissan Patrol 4.8 GRX = GRIZZLY!!!
Post Reply

Return to “07. Reference Library”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests